Ja je zal Jade maar voor de klas hebben staan.. daar word je niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Sneeze het volgende:
Volgende week Brooke eruit, lijkt me.
De foto van Furonda vond ik de mooiste, hoewel ze in het echt gigantisch lelijk is. En Jade is eng. Brrr. Kindergarten teacher? Eek!
Whehe, pas zo'n 'napraat-uitzending' gezien van die cycle en ze ontkende het mooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef shredder het volgende:
ps: Ik weet wie Bre's granolabars heeft gejat
Ja dat weet ik, ze zei dat ze de hele tijd heeft geslapen. Maar je weet het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, pas zo'n 'napraat-uitzending' gezien van die cycle en ze ontkende het mooi
Ik denk dat we het idd nooit zullen wetenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ze zei dat ze de hele tijd heeft geslapen. Maar je weet het niet![]()
Ze hadden geen beelden van en Ken mok zei gezien haar eerdere reputatie dat zij het was.
Ik dacht eigenlijk nog dat Nik het was, omdat ze op dezelfde kamer sliep als Bre.
Maar goed we zullen het nooit écht weten als niemand het bekent.
Die kan je via torrents downloaden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:25 schreef Jett het volgende:
Even een vraagje. Ik kijk ANTM op Sky maar daar is nog steeds serie 5 bezig. Kan je op internet serie 6 zien, zoja WAAR?
Download chitchat graag achterwege laten.quote:Wat niet mag:
# Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Ik hield het expres 'vaag'quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
FYI
[..]
Download chitchat graag achterwege laten.
Huh? Waar heb je het over, gasat ze écht trouwen of heb je het over de volgende uitzending?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MollieSue gaat maandag trouwen , ik kan haar niet in trouwjurk zien!
In t echie!quote:Op zondag 2 april 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over, gasat ze écht trouwen of heb je het over de volgende uitzending?
quote:Op zondag 2 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ze heeft gister een naked party gehouden met vrienden, schijnt
En de foto;s zouden straks online komen
I will!quote:
1 april?quote:Op zondag 2 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ze heeft gister een naked party gehouden met vrienden, schijnt
En de foto;s zouden straks online komen
Nope haar stag partyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Copycat op 06-04-2006 14:44:18 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit zullen sommigen geen leuk bericht vinden, maar:hey hoe weet je dat van die site of heb je de aflevering al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil dat die torrent erop komt maar ik denk dat die pas rond een uur of 1 eropstaat aangezien het dan 7 uur en beddtijd is in amerika:P wuhauhaua
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 06-04-2006 14:45:23 ]
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit zullen sommigen geen leuk bericht vinden, maar:Hmmm, ja ik had dit toch liever in een spoilertag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een spoilertopic maar degenen die de Amerikaanse afleveringen volgen kunnen die op zn vroegst pas vanavond of morgen zien...
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 06-04-2006 14:45:28 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was idd retesaai
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Toeps het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Tyra's sentimentele egotripperij.
Tip: Gebruik leestekens in plaats van 1 enorm lange zin te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:48 schreef masothan het volgende:
en weet je die adrienne uit cycle 1 ik heb ergens een filmpje gezien over top model ze had aan tyra gevraagd wat ze nu moet doen (8 maanden nadat ze had gewonnen) en toen had ze gezegd dat een meisje na de show alles zelf moet onderzoeken en dioen, toen had zij tyra uitgeschoden van bitch ja je hjebt gelogen over al het geld enzo blabla daarom komt zer ook echt nooit in die top model shows meer en wel al die andere winnaars heel vaaaaag dus ze zeiden ook dat cycle 7 nu al in productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Use the fucking spoiler tags!
[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 13-04-2006 11:18:48 ]
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef masothan het volgende:Ja godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker nu eens op met je spoilers als niemand hier die uitzending nog gezien kán hebben
Ziggy played guitar
Dat meent ze echt niet serieus joh!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef shredder het volgende:
Wat een mormel is dat Furonda toch ook. Hieronder 7 redenen waarom Furonda ronduit fugly is.
Van de Cari forum geript trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste drie redenen trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef lady23 het volgende:
heeft iemand hem al gezien??? Ik wel namelijk wel weer een leuke aflevering en Jade begint ietsjes minder irritant te worden.. heel ietsjes maarGrrr! Ze zijn echt stom bezig daaro! Wint er zeker weer zo'n jankerd met een goed verhaal of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Engelse en Australische presentatrices vind ik ook waardeloos, maar sinds ik Heidi Klum heb gezien in de Duitse versie ben ik niet meer zo weg van Tyra. Heidi Klum is zo lekker normaal leuk; Tyra stelt zich altijd aan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef Torio het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:Heb jij hem al gezien? Volgens mij is hij no niet beschikbaar toch, maar toch wel een verrassing dat zij eruit gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
Ook dit weet ik. Het is :quote:Op donderdag 27 april 2006 19:09 schreef Toeps het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef Toeps het volgende:
Oh waarom?
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
Ohquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Wednesday, May 3, 8PM ET/PT
In Bangkok, Thailand, one model is suddenly rushed to the emergency room. The competitors participate in a challenge that requires them to perform intricate, classical Thai dance moves. Later, the models are brought to the middle of the jungle where they must pose while on top of an elephant. One model is irritated when another copies some of her poses. Elle Thailand editor Siri Udomritthiruj serves as guest judge. Special guests include artistic director Patravadi Mejudhon, photographer Pongsak Tangtiwaja, professor of dance Sirithon Srichalakom, and Thai classical dancer Petra Sriwaranon.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef lady23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Ik kan alleen 9 vinden en die is er nog lang niet
Nou ja, maandag ofzo kan ik het wel kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
S06E10 is een samenvattings-aflevering
Ik hoef verder niet toe te lichten waar ik op doel toch?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ergens S1 gevonden! Maar ik weet niet of ie het doet, de titel is met allemaal SRSGDGsrfsgdgDFSGdrfsrf tekens er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja die is mooi weg.
We zijn in Thailand! Dus mooie pics met olifantjes:
Vooral Jade en Sara hebben mooie foto's.
Volgende week bikinitime:
quote:Wednesday, May 10, 8PM ET/PT
In Bangkok, the final four models meet Thai designer Pichita Rucksajit who sends them on a challenge to travel via tuk tuk (Thai taxis) to meet and impress a number of local designers. Tyra talks with the models about the Tsunami that hit in 2004, and reminds them of the importance of respecting the local history and culture when modeling internationally. Later, the models pose beachside in bikinis, photographed by Nigel. Creative Director Disaya Prakobsantisukh serves as guest judge. Special guests include Kai Kawtong and Rai von Bueren, Christy Bayle and Eric Crane.
[ Bericht 14% gewijzigd door Joana op 04-05-2006 20:32:01 (verkeerde mod :')) ]
Onzin, daar wordt er net zo hard opgetreden tegen download/torrent praat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:34 schreef Joana het volgende:
Als we beginnen over torrents gaat duiveltja flippen terwijl in subforum TV genoeg voorbeelden van topics zijn waar men opener praat over downloaden, dus hebben we het gewoon over afleveringen die we op miraculeuze wijze in Nederland hebben bekeken zonder behulp van internet.
quote:THE WEDDING ALBUM: The ups and downs of tying the knot is seen through the eyes of Tony Zutto (Bruno Campos, C) the biggest wedding photographer in Manhattan, when every day at the office is the most important day of someone elses life in the new drama THE WEDDING ALBUM premiering this fall on FOX. Pictured L-R: Eva Pigford, Jayce Bartok, Tara Summers, Bruno Campos, Ashlie Atkinson, Ptolemy Slocum, Tony Lo Bianco and Connie Stevens
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Sneeze het volgende:
![]()
Vind het maar een flut-uitslag.
De finale had tussen Nnenna en Mollie Sue moeten gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 11:44:38 ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:42 schreef apestaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
Was dat wel dezelfde Lisa??quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Spinazie het volgende:
ik had een zwak voor Lisa
Met Cousin It.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was dat wel dezelfde Lisa??
God, wat een kreng was dat zeg
LIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAA!!
Castingformulieren voor Cycle 8 (uitzending vanaf maart) zijn al te krijgen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
Amerika is groot zat. En natuurlijk krijg je steeds nieuwe aanwas van meisjes die eerst nog te jong waren, en nu wél mee mogen doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Launching with an explosive two-hour premiere, The CW kicks off with its biggest hit, Tyra Banks' AMERICA'S NEXT TOP MODEL on Wednesday, September 20 (8:00-10:00 p.m. ET). Returning for its seventh cycle, the runaway runway hit series gives real people an opportunity to prove that they can make it in the high-stress, high-stakes world of supermodeling to determine who will make the cut as they vie for a professional modeling contract
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Torio het volgende:
weet iemand wanneer cycle 7 begint en of er al promopics van de deelnemers zijn?
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!
precies, komt denk ik ook omdat het altijd afwisselend blijft, altijd frisse, nieuwe, competitieve, mooie vrouwen en een kijkje in de keuken van fotoshoots, gecombineerd met redelijk heftig commentaar etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.
Toch gaat antm niet vervelen, terwijl bij programma's als big brother het vanaf de 2e/3e reeks al downhill ging![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Toeps het volgende:
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1658438&postcount=1082
Dat geouwehoer over Karma en zo, en dat als Camille in de kamer was, dat ze dan een raampje open wilde zetten voor de bad karma en weet ik veel. Soms kwam ze op mij een beetje over alsof er een steekje los zat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef ellos het volgende:
oh,hoezo vind je raar en eng?
Nog steeds op zoek, Jerruh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!
vijf wel, zes ongeveer 4 afleveringenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef Torio het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek, Jerruh?![]()
Ik heb het inmiddels al gevonden:
Cycle 7 of ANTM will premiere on The CW on Wednesday, September 20 from 8:00-10:00 PM.
heb je heel cycle 5 en 6 al gezien?
mollie sue was zoooo liefig! ik was trouwens gek van sarah! alleen toen ik haar op de fotos zag en erna in de afleveringen, schrok ik van haar lengte.... djiez wat een end!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.
jou mag ik niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:35 schreef Torio het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?![]()
En wat heeft iedereen met Mollie Sue, zij is een van de stomste personages ever, samen met dat andere roodharige meisje uit cycle 3
Oops, dat was ook weer niet mn bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jou mag ik niet meer
)ik was big fan of nicole hahaha)
ze zijn zo knap!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
[..]
Oops, dat was ook weer niet mn bedoeling![]()
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).
En ik las dat je sara uit cycle 6 ook leuk vond; wat heb je met al die saaie mensen![]()
![]()
Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).
Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.
Zou je wel denken hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?
"If I don't call your name then you have to pack your belongings.... and *dramaqueenhandje* leeeeave"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zou je wel denken hè?
"Only 10 of you will continue in the hopes of becoming America's... Next...Top... Model."
[afbeelding]
was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.
Aha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:26 schreef Torio het volgende:
[..]
was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doen![]()
Jadequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop stiekem toch wel op een nieuwe jadeGod, wat was die vermakelijk
Ja dat had ik gelezen! Schandalig de manier waarop Lisa eruit gewerkt is!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Jerruh het volgende:
-verhaaltjuh van jerruh-
quote:Bre - Wise beyond her years.
Cassandra - I’m the one who called her “robot” first, so I’ll just stick to that.
Coryn - She needs to love herself. She doesn’t.
Diane - Love that girl!
Ebony - Love her, love love love!
Jayla - One thing I have always loved about Jayla is her confidence. She doesn’t act on what people say about her, she’s still really strong and I always admired that about her.
Nik - She’s just safe.
[Note: Lisa declined to comment on Ashley, Kim, Kyle, Nicole and Sarah.]
daar draait het denk ik ook om.... wat covergirl wiltquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef Toeps het volgende:
Sja, CoverGirl wilde natuurlijk niet met zo'n wildebras als Lisa in zee...
Die komt meestal net voor cycle 7 en die begint later pas...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb nu ook cycle 6 helemaal gezien.. redelijk terechte winnares vond ik.
Is er al een terugblik-aflevering van seizoen 6 beschikbaar? Niet die samenvattingsaflevering dus, maar hoe je ziet hoe het nu met ze gaat.
20 september met een 1.5 uur durende uitzendingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer begint cycle 7?
Op de nederlandse televisie wordt cycle 5 van antm uitgezondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef haaahaha het volgende:
Wacht even, welke serie wordt nu uitgezonden?
cycle 5 op RTL5 en Cycle 7 begint 20 sept. op the CW(Amerika)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef haaahaha het volgende:
Wacht even, welke serie wordt nu uitgezonden?
oja, nou ik ben blij dat die kim eruit is, wat een trut man.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Op de nederlandse televisie wordt cycle 5 van antm uitgezonden
In amerika is de winnares van cycle 6 al een tijdje bekend en cycle 7 gaat in september van start
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen in de wedstrijd, maar ik denk dat ze beiden een ander kapsel krijgen (waarvan minstens een teringlelijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ooh, zijn Amanda en Michelle een tweeling. Geen wonder dan dat ik ze allebei niet mooi vind
.
Ja same here.. maar ik vind er sowieso weinig mooie dames tussen zitten.. nu maar hopen dat ze allemaal erg fotogeniek zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verrassend veel positieve meningen over Anchal hier, ik vind haar echt eng.
precies, haar bovennatuurlijke schoonheid is niet te bevattenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Anchal ziet er echt niet menselijk uit.![]()
Iets aan dat hoofd klopt gewoon niet.
haha neej! ik heb het ook inderdaad. al moet ik zeggen dat ik amanda meer op shandi vind lijken (en dus ook leuker vind) dan Michelle.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef Kantar het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van een Shandi-deja vu als ik naar de foto's van Amanda & Michelle kijk?*vond Shandi overigens wel één van de leukere modellen van S2*
![]()
idd, in zes seizoenen heeft nog nooit een blond meisje gewonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef apestaartje het volgende:
Caridee vind ik trouwens de mooiste. Om te scoren heeft ze haar haarkleur alleen niet mee (Tyra houdt niet van blond).
UPN is samengegaan met the WB en heet nu idd The CWquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef Kantar het volgende:
Ik heb er weer helemaal zin in! Van die drie meisjes uit de promo vind ik AJ nog wel het leukst overkomen.. Maar goed, dit is duidelijk het betere werk in vergelijking met de prut die wij ''Holland's next top model'' noemen..
Heet UPN voortaan The CW?
Youtube, zelfde user als boven.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan aflevering 1 niet vindenIk wil zien
!
Te veel shaping qua make-up. (Schaduwen aanbrengen om neus te versmallen en zo.)quote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuke opening:D Tyra ziet er goed uit..lekker veel haar, maar ook veel botox..er klopt iets niet aan haar gezicht vind ik.
Ja idd, Top Model wil ik niet in die brakke YouTube versie zienquote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doe mij maar de HDTV versie strax ipv YouTube.
Ik mag de site niet noemenquote:
Idd! Overlevende van een vliegramp, ziektes, gedumpte baby's uit de ghetto... Pfff. Heb het nou wel gehad met die drama's, kunnen ze niet gewoon lekker gaan modellen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus, weer echt TE veel drama verhaaltjes dit jaar
Christian. Voor eigenlijk geen reden. Maar ja, da's altijd bij de eerste. Melrose was bottom two, vanwege de attitude.quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:
cool toeps1!! en wie was er uit?
Dat was ook Linda Evangalista, die kwam niet voor minder dan 10.000 dollar haar bed uit.quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Torio het volgende:
echt iets voor tyra om tijdens de fotoshoot te sneren naar naomi campbell (phone throwing diva)
en ik kan me herinneren dat er ook een model was dat niet voor minder dan 100.000 dollar uit bed kwam, iemand?
Oh great, de foto's bij de URL's zijn veranderd. Nou ja, hoef ik iig de nieuwe niet meer te posten.quote:Op maandag 25 september 2006 19:05 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
AJ - Casting couch
[afbeelding]
Amanda - Anorexic
[afbeelding]
Anchal - Narcissistic
[afbeelding]
Brooke - Backstabbing bitch
[afbeelding]
CariDee - Dumb blond
[afbeelding]
Christian - Model turned actress
[afbeelding]
Eugena - Black girl trying to be white
[afbeelding]
Jaeda - Plastic surgery obsessed
[afbeelding]
Megan - Lap dog
[afbeelding]
Megg - Strung out druggie
[afbeelding]
Melrose - Won't get out of bed for less than $10,000
[afbeelding]
Michelle - Bulimic
[afbeelding]
Monique - Phone throwing Force Push-ing diva
Ik gebruik altijd YouTube en daar is de aflevering nog niet geupload door die gast die dat altijd doet.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Spinazie het volgende:
Ik kan hem weer niet vinden
Welke site gebruiken jullie toch?
wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Kantar het volgende:
OH. MY. GOD. Hoe irritant kun je zijn?Monique
Ik irriteerde me in de eerste aflevering al aan haar maar deze week heeft ze zichzelf weten te overtreffen..
3 uur en 31 minuten aan de telefoon zitten en dan nog sarcastisch zeggen ''Oh, I'm sorry. I spent so long on the phone!''![]()
Verder begin ik Anchal steeds mooier te vinden.![]()
Megan is eruit. Ook wel terecht, vond ik. De rest was ook gewoon beter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijn.
Ik vind t juist heel gaaf staan.. die after foto was echt super sexyquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef Lidia het volgende:
[..]
Dat korte haar vind ik trouwens niet geweldig staan bij Jaeda, beetje jammer
Verder vind ik er eigenlijk minder radicale make overs tussen zitten dan ik had verwacht.
Beau spreekt voor mij.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef LeBeau het volgende:: Anchal, AJ, CariDee, Amanda, Michelle
: Monique, Jaeda, Megg
: de rest
Zou tof zijn! Toch raar dat ze nergens op CWtv.com te vinden zijn, alleen die tekeningen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef Kantar het volgende:
Ik wil wel screencaps maken als je wilt..![]()
ik vind dat eigenlijk best meevallen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Torio het volgende:
hmmm, Monique is toch wel een van de knapste dames in ht huis
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..ik heb net ook gegluurd maar ik ga zo op joetoeb kijken voor wat nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens heb ik de afgelopen dagen in 1 ruk season 6 gekeken, want die had ik nog niet gezien!.
put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hè, FORT?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
In de juni/juli editie van de Franse Vogue stond Anchal al als een extra..:)
Mollie Sue heeft een runway gelopen in parijs.
Wat een speurder ben ik toch...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar als je dan naar haar fotos kijkt (die van AJ) zie je dus wel een echte modellenuitstraling vind ik. eugena heeft het inderdaad niet echt en jaeda vind ik wel frisser worden! brooke... tja... beetje overdosis side effects die leuk zijn als je geen model bent maar die een beetje TE veel van het goeie zijn. megg heeft dat ook...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had liever gehad dat Eugena eruit ging, maar goed.. ik zie het niet echt in haar zitten eigenlijk. AJ vind ik dus echt niks he, vind ik nou niet een knap meisje om naar te kijken, evenals de tweeling. Brooke is denk ik wel mijn favoriet, ze heeft echt van die sprankelende oogjes![]()
ik weet niet wanneer het in nederland wordt uitgezonden maar als je op youtube kijkt onder antm 6 of antm 7 vind je dafleveringen. die van cycle 6 staan niet op volgorde maar als je wilt, zoek ik wel wat linkjes bij elkaar, als dat magquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden(en slacht me niet als het antwoord al ergens gepost is..
)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Sneeze het volgende:
AJ
megan was dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ow
ennem
rockkkk & rooooool babbbbbyyyyyyy!!!!!put
your
clothes
on!
ze loopt ook met een bochel...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef Cart_man het volgende:
rock and roll, baby [afbeelding]
Irritant gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
nou, er zijn veel mensen die die aflevering nog niet hebben kunnen zien, en aangezien ik dat nog niet wilde verraden heb ik het tussen spoilertags gezetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit is toch het spoilertopic, waarom moet degene die eruit is dan in spoiler
Nouja ik vind het iig ook een onterechte exit.. begon haar juist net leuk te vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |