wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Kantar het volgende:
OH. MY. GOD. Hoe irritant kun je zijn?Monique
Ik irriteerde me in de eerste aflevering al aan haar maar deze week heeft ze zichzelf weten te overtreffen..
3 uur en 31 minuten aan de telefoon zitten en dan nog sarcastisch zeggen ''Oh, I'm sorry. I spent so long on the phone!''![]()
Verder begin ik Anchal steeds mooier te vinden.![]()
Megan is eruit. Ook wel terecht, vond ik. De rest was ook gewoon beter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijn.
Ik vind t juist heel gaaf staan.. die after foto was echt super sexyquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef Lidia het volgende:
[..]
Dat korte haar vind ik trouwens niet geweldig staan bij Jaeda, beetje jammer
Verder vind ik er eigenlijk minder radicale make overs tussen zitten dan ik had verwacht.
Beau spreekt voor mij.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef LeBeau het volgende:: Anchal, AJ, CariDee, Amanda, Michelle
: Monique, Jaeda, Megg
: de rest
Zou tof zijn! Toch raar dat ze nergens op CWtv.com te vinden zijn, alleen die tekeningen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef Kantar het volgende:
Ik wil wel screencaps maken als je wilt..![]()
ik vind dat eigenlijk best meevallen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Torio het volgende:
hmmm, Monique is toch wel een van de knapste dames in ht huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..ik heb net ook gegluurd maar ik ga zo op joetoeb kijken voor wat nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens heb ik de afgelopen dagen in 1 ruk season 6 gekeken, want die had ik nog niet gezien!.
put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |