abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42231429
Nou, ik kan tot nu toe alleen nog maar part 1 vinden van episode 2
pi_42231523
Over 10 minuutjes issie binnen hier .
pi_42234788
OH. MY. GOD. Hoe irritant kun je zijn? Monique Ik irriteerde me in de eerste aflevering al aan haar maar deze week heeft ze zichzelf weten te overtreffen..

3 uur en 31 minuten aan de telefoon zitten en dan nog sarcastisch zeggen ''Oh, I'm sorry. I spent so long on the phone!''

Verder begin ik Anchal steeds mooier te vinden.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:06:59 #254
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42234857
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Kantar het volgende:
OH. MY. GOD. Hoe irritant kun je zijn? Monique Ik irriteerde me in de eerste aflevering al aan haar maar deze week heeft ze zichzelf weten te overtreffen..

3 uur en 31 minuten aan de telefoon zitten en dan nog sarcastisch zeggen ''Oh, I'm sorry. I spent so long on the phone!''

Verder begin ik Anchal steeds mooier te vinden.
wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijn .
put
your
clothes
on!
pi_42235112
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wie is er deze week uit? ik weet het, klinkt fout maar ik wil van alles op de hoogte zijn .
Megan is eruit. Ook wel terecht, vond ik. De rest was ook gewoon beter.

Volgens mij heeft Anchal best veel kans om ver te komen. Haar foto's vind ik echt wel bij de betere horen.
Monique was echt asociaal bezig zeg, miss Princess

Dat korte haar vind ik trouwens niet geweldig staan bij Jaeda, beetje jammer
Verder vind ik er eigenlijk minder radicale make overs tussen zitten dan ik had verwacht.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:15:55 #256
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42235161
die megg ziet er trouwens uit alsof jayla haar een hele grote dosis slaappillen heeft gegeven .
put
your
clothes
on!
pi_42235818
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef Lidia het volgende:

[..]

Dat korte haar vind ik trouwens niet geweldig staan bij Jaeda, beetje jammer
Verder vind ik er eigenlijk minder radicale make overs tussen zitten dan ik had verwacht.
Ik vind t juist heel gaaf staan.. die after foto was echt super sexy
pi_42235928
Geen echte extreme makeovers inderdaad. Ik vind Anchal trouwens verrassend goed, ze is best wel mooi, al is het niet mijn type model zeg maar. Caridee vond ik weer goed en de rest was eigenlijk maar mwah..
pi_42240745
Anchal, vanaf het begin vond ik haar al mooi. Jammer dat Megan zo vroeg moest vertrekken, ik vond haar wel een echt mooi modellengezicht hebben!

Die Monique ...wat een klein kreng zeg, wel een mooi kreng, maar toch een kreng.!
Verder waren de make-overs niet zo heel geweldig, alleen Jaeda heeft hkort haar gekregen...Ik had verwacht dat Anchals lange lokken eraf gingen...
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_42241485
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef LeBeau het volgende:
: Anchal, AJ, CariDee, Amanda, Michelle
: Monique, Jaeda, Megg
: de rest
Beau spreekt voor mij.
Whatever I want.
pi_42241741
Ik kan de make-over pics niet vinden BTW, de before-afters zeg maar.
pi_42247363
Ik wil wel screencaps maken als je wilt..
pi_42253809
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef Kantar het volgende:
Ik wil wel screencaps maken als je wilt..
Zou tof zijn! Toch raar dat ze nergens op CWtv.com te vinden zijn, alleen die tekeningen.
Magoe, over 3 uurtjes is mijn aflevering er ook.
pi_42254224
OMG die Monique! Wel lachen toen Anchal, cute Indian girl, al scheldend en middelvingeropstekend die telefoon uit kwam doen.
pi_42257615
Makeovers:

zaterdag 30 september 2006 @ 17:51:09 #266
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42261345

waar gaat dat hoofd telkens heen? net alsof ze "uhohhhhh" zegt meteen te spitse dildo in dr flamoes... .
put
your
clothes
on!
pi_42261700
OMG! Dat hoofd van, sja, iedereen eigenlijk, bij die before pics!
pi_42265563
hmmm, Monique is toch wel een van de knapste dames in ht huis
In life you achieve what you thínk you deserve
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:57:02 #269
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42280656
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Torio het volgende:
hmmm, Monique is toch wel een van de knapste dames in ht huis
ik vind dat eigenlijk best meevallen!

ik heb net de eerste aflevering gezien en het was weer top! tyra die hysterisch acteert als model goes diva, monique als regelrecht kreng from the ghetto hell, A.J. die echt veel te onzeker is over zichzelf, anchal die ik echt super vind, brooke als hysterisch blond poppetje, christian "she touched me" banks, de ruziende tweeling die ik dus eerlijk gezegd echt lelijk vind, megg de rockchick met permanent ibuprofenuiterlijk, eugena die me eigenlijk niet echt opvalt, melrose (waar is de place?), jaeda die ik eigenlijk best vind meevallen en die op MC gee lijkt, megan die ik beetje...eh... koterig vind en caridee, die ik niet zou trekken als ik er mee in 1 huis zou wonen....

oef
put
your
clothes
on!
pi_42395130
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:31:14 #271
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42395213
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
ik heb de aflevering nog niet gezien, maar kon t niet laten om de foto's te bekijken en te gluren wie er afgevallen, dat zal ik ff in een spoiler zetten, foto's gingen nergens over vond ik..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb net ook gegluurd maar ik ga zo op joetoeb kijken voor wat nieuws!
overigens heb ik de afgelopen dagen in 1 ruk season 6 gekeken, want die had ik nog niet gezien! .
put
your
clothes
on!
pi_42395538
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Lyssa het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_42395793
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_42407289

Best een verrassing, had wel gedacht dat ze haar er zouden inhouden tot in elk geval de top 4.

Favoriet tot nu toe: AJ.

En daarna: de tweeling. Omdat ze zo raar zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sneeze op 05-10-2006 23:48:23 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:06:41 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42411458
Dat gospel stukje
HILARISCH!

"Thnx, Jade!'

My faves:
Brooke
AJ
Melrose
en Jaeda
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')