Ja dat had ik gelezen! Schandalig de manier waarop Lisa eruit gewerkt is!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Jerruh het volgende:
-verhaaltjuh van jerruh-
quote:Bre - Wise beyond her years.
Cassandra - I’m the one who called her “robot” first, so I’ll just stick to that.
Coryn - She needs to love herself. She doesn’t.
Diane - Love that girl!
Ebony - Love her, love love love!
Jayla - One thing I have always loved about Jayla is her confidence. She doesn’t act on what people say about her, she’s still really strong and I always admired that about her.
Nik - She’s just safe.
[Note: Lisa declined to comment on Ashley, Kim, Kyle, Nicole and Sarah.]
daar draait het denk ik ook om.... wat covergirl wiltquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef Toeps het volgende:
Sja, CoverGirl wilde natuurlijk niet met zo'n wildebras als Lisa in zee...
Die komt meestal net voor cycle 7 en die begint later pas...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb nu ook cycle 6 helemaal gezien.. redelijk terechte winnares vond ik.
Is er al een terugblik-aflevering van seizoen 6 beschikbaar? Niet die samenvattingsaflevering dus, maar hoe je ziet hoe het nu met ze gaat.
20 september met een 1.5 uur durende uitzendingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer begint cycle 7?
Op de nederlandse televisie wordt cycle 5 van antm uitgezondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef haaahaha het volgende:
Wacht even, welke serie wordt nu uitgezonden?
cycle 5 op RTL5 en Cycle 7 begint 20 sept. op the CW(Amerika)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef haaahaha het volgende:
Wacht even, welke serie wordt nu uitgezonden?
oja, nou ik ben blij dat die kim eruit is, wat een trut man.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Op de nederlandse televisie wordt cycle 5 van antm uitgezonden
In amerika is de winnares van cycle 6 al een tijdje bekend en cycle 7 gaat in september van start
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen in de wedstrijd, maar ik denk dat ze beiden een ander kapsel krijgen (waarvan minstens een teringlelijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ooh, zijn Amanda en Michelle een tweeling. Geen wonder dan dat ik ze allebei niet mooi vind
.
Ja same here.. maar ik vind er sowieso weinig mooie dames tussen zitten.. nu maar hopen dat ze allemaal erg fotogeniek zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verrassend veel positieve meningen over Anchal hier, ik vind haar echt eng.
precies, haar bovennatuurlijke schoonheid is niet te bevattenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Anchal ziet er echt niet menselijk uit.![]()
Iets aan dat hoofd klopt gewoon niet.
haha neej! ik heb het ook inderdaad. al moet ik zeggen dat ik amanda meer op shandi vind lijken (en dus ook leuker vind) dan Michelle.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef Kantar het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van een Shandi-deja vu als ik naar de foto's van Amanda & Michelle kijk?*vond Shandi overigens wel één van de leukere modellen van S2*
![]()
idd, in zes seizoenen heeft nog nooit een blond meisje gewonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef apestaartje het volgende:
Caridee vind ik trouwens de mooiste. Om te scoren heeft ze haar haarkleur alleen niet mee (Tyra houdt niet van blond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |