abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 11:30:43 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_36881702
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:48 schreef masothan het volgende:
en weet je die adrienne uit cycle 1 ik heb ergens een filmpje gezien over top model ze had aan tyra gevraagd wat ze nu moet doen (8 maanden nadat ze had gewonnen) en toen had ze gezegd dat een meisje na de show alles zelf moet onderzoeken en dioen, toen had zij tyra uitgeschoden van bitch ja je hjebt gelogen over al het geld enzo blabla daarom komt zer ook echt nooit in die top model shows meer en wel al die andere winnaars heel vaaaaag dus ze zeiden ook dat cycle 7 nu al in productie
Tip: Gebruik leestekens in plaats van 1 enorm lange zin te maken

Maar ik had idd ook gehoord dat Adrienne en Tyra elkaar niet echt lagen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_36882464
Ze laten bijna nooit meer iets van cycle 1 zien, dat was ook niet echt een succes. En Elyse weigert ook alle promotie en zo.
pi_36914756
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Use the fucking spoiler tags!

[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 13-04-2006 11:18:48 ]
  donderdag 13 april 2006 @ 11:10:51 #54
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_36914957
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef masothan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godver
Flikker nu eens op met je spoilers als niemand hier die uitzending nog gezien kán hebben
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_36915845
Nou, dat weten we dan ook weer.
pi_36929167
Ik heb net de aflevering gezien.. Oh my god ik vind dat Brooke nu wel behoorlijk zeurt gewoon! En een nieuwe bitch fight is al weer in de maak! Nnenna vs Brooke (round 1).
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_36929995
Wat een mormel is dat Furonda toch ook. Hieronder 7 redenen waarom Furonda ronduit fugly is.
Van de Cari forum geript trouwens.

Laatste drie redenen trouwens
pi_36930323
Nieuwste photoshoot.

Heb ik ze allemaal? Volgens mij wel. En ik weet niet wie eruit gaat, want ik heb de aflevering nog niet gezien!

[ Bericht 3% gewijzigd door shredder op 13-04-2006 19:13:27 ]
pi_36932687
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef shredder het volgende:
Wat een mormel is dat Furonda toch ook. Hieronder 7 redenen waarom Furonda ronduit fugly is.
Van de Cari forum geript trouwens.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laatste drie redenen trouwens
Dat meent ze echt niet serieus joh!
pi_37135218
heeft iemand hem al gezien??? Ik wel namelijk wel weer een leuke aflevering en Jade begint ietsjes minder irritant te worden.. heel ietsjes maar
SPOILER
pi_37140115
Ik vraag mij toch elke keer af hoe jullie aan deze afleveringen komen... Ik wil ook!
pi_37140509
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef lady23 het volgende:
heeft iemand hem al gezien??? Ik wel namelijk wel weer een leuke aflevering en Jade begint ietsjes minder irritant te worden.. heel ietsjes maar
SPOILER
Grrr! Ze zijn echt stom bezig daaro! Wint er zeker weer zo'n jankerd met een goed verhaal of zo.
pi_37148732
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef Torio het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.
De Engelse en Australische presentatrices vind ik ook waardeloos, maar sinds ik Heidi Klum heb gezien in de Duitse versie ben ik niet meer zo weg van Tyra. Heidi Klum is zo lekker normaal leuk; Tyra stelt zich altijd aan.
pi_37181222
Deze week moesten de meisjes poseren als poppetjes. Natuurlijk deed Tyra even voor hoe het moest.

Jade Mannequin Doll

Furonda Rag Doll

Nnenna Baby Doll

Joanie Dummy

Brooke Glamour Doll

Danielle Puppet

Sara Teen Doll

Sterke foto's van Joanie en Furonda

[ Bericht 99% gewijzigd door Torio op 22-04-2006 12:03:50 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37184475
Die Brooke vind ik toch zo lelijk: wallen, dikke kin, grove neus en een dubbele hazelip.
En als ze staat houdt ze haar knieën bij mekaar en de voeten zo ver mogelijk uit mekaar.
pi_37320644
brooke is eruit lelijke big
pi_37320663
ik denk dat bvandaag in amerika
ff kijken
wie zal eruit gaan
ik denk SARA
pi_37321567
Als Sara er uit gaat, kijk ik niet meer!
Wie is er dan nog mooi? Miss Cheerleader Joanie (nou ja, die is tenminste nog grappig). Furonda vind ik echt zo'n ghettowijffie, Danielle idem, Jade is gewoon walgelijk, en ook van Nnenna word ik niet warm of koud.
  woensdag 26 april 2006 @ 21:11:48 #69
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_37324381
Sara en Joanie zijn idd de enigen die nog een beetje in aanmerking zouden komen
Ziggy played guitar
pi_37325186
Sarah heeft het interessantste gezicht, vind ik. Zo'n volle onderlip is wel iets bijzonders. En ze is geweldig lang.

Die Joanie heeft overigens toch maar mooi een massale tandartsoperatie cadeau gekregen. Ik vond het wel eng te zien hoe die hele tand eruit getrokken werd, brrrrr. En dat Danielle in eerste instantie haar tandspleetje niet wilde laten verhelpen, werd gelijk afgestraft door de jury. Zo word je toch eigenlijk gedwongen iets aan je lijf te doen wat je eigenlijk niet wilt. Haren, tanden, what next?

Van mij mag Nnenna er de volgende keer uit: die poppefoto van haar was vreselijk.
pi_37330869
Jade als Mannequin is natuurlijk een perfecte foto. Jammer dat het zo'n fucking bitch is.

Joannie vind ik grappig en haar laatste foto's zijn super

Nenna is te boring en te kakkerig maar ze heeft absoluut geweldige looks..haar beginfoto's waren geweldig maar de poppenfoto is 1 grote ramp. Verder dat gezeik met haar vriendje is nogal boring. Brooke had de arrogantie van haar smoel moeten slaan.

Sarah is mijn favoriet...alleen ze is al wel 26. Ze moet alleen nog gebruik leren maken van haar lengte. Dat is haar sterkste wapen.

Mollie Sue was overigens mijn favoriet in het begin...erg Linda Evangelista.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 27 april 2006 @ 14:48:35 #72
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37345244
Afgevallen is:
SPOILER
De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37348967
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:
SPOILER
De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor
Heb jij hem al gezien? Volgens mij is hij no niet beschikbaar toch, maar toch wel een verrassing dat zij eruit gaat!
  donderdag 27 april 2006 @ 16:45:59 #74
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37349152
Nee, spoiler gelezen per ongeluk.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37349258
Die foto's van Tyra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')