Tip: Gebruik leestekens in plaats van 1 enorm lange zin te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:48 schreef masothan het volgende:
en weet je die adrienne uit cycle 1 ik heb ergens een filmpje gezien over top model ze had aan tyra gevraagd wat ze nu moet doen (8 maanden nadat ze had gewonnen) en toen had ze gezegd dat een meisje na de show alles zelf moet onderzoeken en dioen, toen had zij tyra uitgeschoden van bitch ja je hjebt gelogen over al het geld enzo blabla daarom komt zer ook echt nooit in die top model shows meer en wel al die andere winnaars heel vaaaaag dus ze zeiden ook dat cycle 7 nu al in productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Use the fucking spoiler tags!
[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 13-04-2006 11:18:48 ]
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef masothan het volgende:Ja godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker nu eens op met je spoilers als niemand hier die uitzending nog gezien kán hebben
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat meent ze echt niet serieus joh!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef shredder het volgende:
Wat een mormel is dat Furonda toch ook. Hieronder 7 redenen waarom Furonda ronduit fugly is.
Van de Cari forum geript trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste drie redenen trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef lady23 het volgende:
heeft iemand hem al gezien??? Ik wel namelijk wel weer een leuke aflevering en Jade begint ietsjes minder irritant te worden.. heel ietsjes maarGrrr! Ze zijn echt stom bezig daaro! Wint er zeker weer zo'n jankerd met een goed verhaal of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Engelse en Australische presentatrices vind ik ook waardeloos, maar sinds ik Heidi Klum heb gezien in de Duitse versie ben ik niet meer zo weg van Tyra. Heidi Klum is zo lekker normaal leuk; Tyra stelt zich altijd aan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef Torio het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:Heb jij hem al gezien? Volgens mij is hij no niet beschikbaar toch, maar toch wel een verrassing dat zij eruit gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |