Ja je zal Jade maar voor de klas hebben staan.. daar word je niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Sneeze het volgende:
Volgende week Brooke eruit, lijkt me.
De foto van Furonda vond ik de mooiste, hoewel ze in het echt gigantisch lelijk is. En Jade is eng. Brrr. Kindergarten teacher? Eek!
Whehe, pas zo'n 'napraat-uitzending' gezien van die cycle en ze ontkende het mooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef shredder het volgende:
ps: Ik weet wie Bre's granolabars heeft gejat
Ja dat weet ik, ze zei dat ze de hele tijd heeft geslapen. Maar je weet het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, pas zo'n 'napraat-uitzending' gezien van die cycle en ze ontkende het mooi
Ik denk dat we het idd nooit zullen wetenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ze zei dat ze de hele tijd heeft geslapen. Maar je weet het niet![]()
Ze hadden geen beelden van en Ken mok zei gezien haar eerdere reputatie dat zij het was.
Ik dacht eigenlijk nog dat Nik het was, omdat ze op dezelfde kamer sliep als Bre.
Maar goed we zullen het nooit écht weten als niemand het bekent.
Die kan je via torrents downloaden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:25 schreef Jett het volgende:
Even een vraagje. Ik kijk ANTM op Sky maar daar is nog steeds serie 5 bezig. Kan je op internet serie 6 zien, zoja WAAR?
Download chitchat graag achterwege laten.quote:Wat niet mag:
# Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Ik hield het expres 'vaag'quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
FYI
[..]
Download chitchat graag achterwege laten.
Huh? Waar heb je het over, gasat ze écht trouwen of heb je het over de volgende uitzending?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MollieSue gaat maandag trouwen , ik kan haar niet in trouwjurk zien!
In t echie!quote:Op zondag 2 april 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over, gasat ze écht trouwen of heb je het over de volgende uitzending?
quote:Op zondag 2 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ze heeft gister een naked party gehouden met vrienden, schijnt
En de foto;s zouden straks online komen
I will!quote:
1 april?quote:Op zondag 2 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ze heeft gister een naked party gehouden met vrienden, schijnt
En de foto;s zouden straks online komen
Nope haar stag partyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Copycat op 06-04-2006 14:44:18 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit zullen sommigen geen leuk bericht vinden, maar:hey hoe weet je dat van die site of heb je de aflevering al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil dat die torrent erop komt maar ik denk dat die pas rond een uur of 1 eropstaat aangezien het dan 7 uur en beddtijd is in amerika:P wuhauhaua
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 06-04-2006 14:45:23 ]
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit zullen sommigen geen leuk bericht vinden, maar:Hmmm, ja ik had dit toch liever in een spoilertag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een spoilertopic maar degenen die de Amerikaanse afleveringen volgen kunnen die op zn vroegst pas vanavond of morgen zien...
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 06-04-2006 14:45:28 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was idd retesaai
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Toeps het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Tyra's sentimentele egotripperij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |