Tip: Gebruik leestekens in plaats van 1 enorm lange zin te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:48 schreef masothan het volgende:
en weet je die adrienne uit cycle 1 ik heb ergens een filmpje gezien over top model ze had aan tyra gevraagd wat ze nu moet doen (8 maanden nadat ze had gewonnen) en toen had ze gezegd dat een meisje na de show alles zelf moet onderzoeken en dioen, toen had zij tyra uitgeschoden van bitch ja je hjebt gelogen over al het geld enzo blabla daarom komt zer ook echt nooit in die top model shows meer en wel al die andere winnaars heel vaaaaag dus ze zeiden ook dat cycle 7 nu al in productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Use the fucking spoiler tags!
[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 13-04-2006 11:18:48 ]
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef masothan het volgende:Ja godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker nu eens op met je spoilers als niemand hier die uitzending nog gezien kán hebben
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat meent ze echt niet serieus joh!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef shredder het volgende:
Wat een mormel is dat Furonda toch ook. Hieronder 7 redenen waarom Furonda ronduit fugly is.
Van de Cari forum geript trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste drie redenen trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef lady23 het volgende:
heeft iemand hem al gezien??? Ik wel namelijk wel weer een leuke aflevering en Jade begint ietsjes minder irritant te worden.. heel ietsjes maarGrrr! Ze zijn echt stom bezig daaro! Wint er zeker weer zo'n jankerd met een goed verhaal of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Engelse en Australische presentatrices vind ik ook waardeloos, maar sinds ik Heidi Klum heb gezien in de Duitse versie ben ik niet meer zo weg van Tyra. Heidi Klum is zo lekker normaal leuk; Tyra stelt zich altijd aan.quote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef Torio het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar toch heb ik 10 keer liever Tyra dan die zoutloze presentatrices van andere Top Model series, uit Engeland bijv.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:Heb jij hem al gezien? Volgens mij is hij no niet beschikbaar toch, maar toch wel een verrassing dat zij eruit gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
Ook dit weet ik. Het is :quote:Op donderdag 27 april 2006 19:09 schreef Toeps het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef Toeps het volgende:
Oh waarom?
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
Ohquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Wednesday, May 3, 8PM ET/PT
In Bangkok, Thailand, one model is suddenly rushed to the emergency room. The competitors participate in a challenge that requires them to perform intricate, classical Thai dance moves. Later, the models are brought to the middle of the jungle where they must pose while on top of an elephant. One model is irritated when another copies some of her poses. Elle Thailand editor Siri Udomritthiruj serves as guest judge. Special guests include artistic director Patravadi Mejudhon, photographer Pongsak Tangtiwaja, professor of dance Sirithon Srichalakom, and Thai classical dancer Petra Sriwaranon.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef lady23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Ik kan alleen 9 vinden en die is er nog lang niet
Nou ja, maandag ofzo kan ik het wel kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
S06E10 is een samenvattings-aflevering
Ik hoef verder niet toe te lichten waar ik op doel toch?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ergens S1 gevonden! Maar ik weet niet of ie het doet, de titel is met allemaal SRSGDGsrfsgdgDFSGdrfsrf tekens er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja die is mooi weg.
We zijn in Thailand! Dus mooie pics met olifantjes:
Vooral Jade en Sara hebben mooie foto's.
Volgende week bikinitime:
quote:Wednesday, May 10, 8PM ET/PT
In Bangkok, the final four models meet Thai designer Pichita Rucksajit who sends them on a challenge to travel via tuk tuk (Thai taxis) to meet and impress a number of local designers. Tyra talks with the models about the Tsunami that hit in 2004, and reminds them of the importance of respecting the local history and culture when modeling internationally. Later, the models pose beachside in bikinis, photographed by Nigel. Creative Director Disaya Prakobsantisukh serves as guest judge. Special guests include Kai Kawtong and Rai von Bueren, Christy Bayle and Eric Crane.
[ Bericht 14% gewijzigd door Joana op 04-05-2006 20:32:01 (verkeerde mod :')) ]
Onzin, daar wordt er net zo hard opgetreden tegen download/torrent praat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:34 schreef Joana het volgende:
Als we beginnen over torrents gaat duiveltja flippen terwijl in subforum TV genoeg voorbeelden van topics zijn waar men opener praat over downloaden, dus hebben we het gewoon over afleveringen die we op miraculeuze wijze in Nederland hebben bekeken zonder behulp van internet.
quote:THE WEDDING ALBUM: The ups and downs of tying the knot is seen through the eyes of Tony Zutto (Bruno Campos, C) the biggest wedding photographer in Manhattan, when every day at the office is the most important day of someone elses life in the new drama THE WEDDING ALBUM premiering this fall on FOX. Pictured L-R: Eva Pigford, Jayce Bartok, Tara Summers, Bruno Campos, Ashlie Atkinson, Ptolemy Slocum, Tony Lo Bianco and Connie Stevens
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Sneeze het volgende:
![]()
Vind het maar een flut-uitslag.
De finale had tussen Nnenna en Mollie Sue moeten gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 11:44:38 ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:42 schreef apestaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |