quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Afgevallen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ep van volgende week heet:
The Girl who was rushed to the Emergency Floor![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
Ook dit weet ik. Het is :quote:Op donderdag 27 april 2006 19:09 schreef Toeps het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik ben benieuwd wie naar het ziekenhuis moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef Toeps het volgende:
Oh waarom?
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
Ohquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Wednesday, May 3, 8PM ET/PT
In Bangkok, Thailand, one model is suddenly rushed to the emergency room. The competitors participate in a challenge that requires them to perform intricate, classical Thai dance moves. Later, the models are brought to the middle of the jungle where they must pose while on top of an elephant. One model is irritated when another copies some of her poses. Elle Thailand editor Siri Udomritthiruj serves as guest judge. Special guests include artistic director Patravadi Mejudhon, photographer Pongsak Tangtiwaja, professor of dance Sirithon Srichalakom, and Thai classical dancer Petra Sriwaranon.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef lady23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heb ik ergens gelezen op een website, maar in ieder geval de aflevering is illegaal verkrijgbaar!
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Huh?? Gaat er nu deze week 1 naar het ziekenhuis of volgende week pas?? Ik kan ook maar 1 ep vinden nu namelijk
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 2 eps van 40 minuten binnengehaald:
S06E09
S06E10
Ik ga zo even kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Ik kan alleen 9 vinden en die is er nog lang niet
Nou ja, maandag ofzo kan ik het wel kijken
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
S06E10 is een samenvattings-aflevering
Ik hoef verder niet toe te lichten waar ik op doel toch?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ergens S1 gevonden! Maar ik weet niet of ie het doet, de titel is met allemaal SRSGDGsrfsgdgDFSGdrfsrf tekens er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja die is mooi weg.
We zijn in Thailand! Dus mooie pics met olifantjes:
Vooral Jade en Sara hebben mooie foto's.
Volgende week bikinitime:
quote:Wednesday, May 10, 8PM ET/PT
In Bangkok, the final four models meet Thai designer Pichita Rucksajit who sends them on a challenge to travel via tuk tuk (Thai taxis) to meet and impress a number of local designers. Tyra talks with the models about the Tsunami that hit in 2004, and reminds them of the importance of respecting the local history and culture when modeling internationally. Later, the models pose beachside in bikinis, photographed by Nigel. Creative Director Disaya Prakobsantisukh serves as guest judge. Special guests include Kai Kawtong and Rai von Bueren, Christy Bayle and Eric Crane.
[ Bericht 14% gewijzigd door Joana op 04-05-2006 20:32:01 (verkeerde mod :')) ]
Onzin, daar wordt er net zo hard opgetreden tegen download/torrent praat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:34 schreef Joana het volgende:
Als we beginnen over torrents gaat duiveltja flippen terwijl in subforum TV genoeg voorbeelden van topics zijn waar men opener praat over downloaden, dus hebben we het gewoon over afleveringen die we op miraculeuze wijze in Nederland hebben bekeken zonder behulp van internet.
quote:THE WEDDING ALBUM: The ups and downs of tying the knot is seen through the eyes of Tony Zutto (Bruno Campos, C) the biggest wedding photographer in Manhattan, when every day at the office is the most important day of someone elses life in the new drama THE WEDDING ALBUM premiering this fall on FOX. Pictured L-R: Eva Pigford, Jayce Bartok, Tara Summers, Bruno Campos, Ashlie Atkinson, Ptolemy Slocum, Tony Lo Bianco and Connie Stevens
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Sneeze het volgende:
![]()
Vind het maar een flut-uitslag.
De finale had tussen Nnenna en Mollie Sue moeten gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 11:44:38 ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:42 schreef apestaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
Was dat wel dezelfde Lisa??quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Spinazie het volgende:
ik had een zwak voor Lisa
Met Cousin It.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was dat wel dezelfde Lisa??
God, wat een kreng was dat zeg
LIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAA!!
Castingformulieren voor Cycle 8 (uitzending vanaf maart) zijn al te krijgen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
Amerika is groot zat. En natuurlijk krijg je steeds nieuwe aanwas van meisjes die eerst nog te jong waren, en nu wél mee mogen doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Launching with an explosive two-hour premiere, The CW kicks off with its biggest hit, Tyra Banks' AMERICA'S NEXT TOP MODEL on Wednesday, September 20 (8:00-10:00 p.m. ET). Returning for its seventh cycle, the runaway runway hit series gives real people an opportunity to prove that they can make it in the high-stress, high-stakes world of supermodeling to determine who will make the cut as they vie for a professional modeling contract
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Torio het volgende:
weet iemand wanneer cycle 7 begint en of er al promopics van de deelnemers zijn?
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!
precies, komt denk ik ook omdat het altijd afwisselend blijft, altijd frisse, nieuwe, competitieve, mooie vrouwen en een kijkje in de keuken van fotoshoots, gecombineerd met redelijk heftig commentaar etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.
Toch gaat antm niet vervelen, terwijl bij programma's als big brother het vanaf de 2e/3e reeks al downhill ging![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Toeps het volgende:
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1658438&postcount=1082
Dat geouwehoer over Karma en zo, en dat als Camille in de kamer was, dat ze dan een raampje open wilde zetten voor de bad karma en weet ik veel. Soms kwam ze op mij een beetje over alsof er een steekje los zat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef ellos het volgende:
oh,hoezo vind je raar en eng?
Nog steeds op zoek, Jerruh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!
vijf wel, zes ongeveer 4 afleveringenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef Torio het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek, Jerruh?![]()
Ik heb het inmiddels al gevonden:
Cycle 7 of ANTM will premiere on The CW on Wednesday, September 20 from 8:00-10:00 PM.
heb je heel cycle 5 en 6 al gezien?
mollie sue was zoooo liefig! ik was trouwens gek van sarah! alleen toen ik haar op de fotos zag en erna in de afleveringen, schrok ik van haar lengte.... djiez wat een end!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.
jou mag ik niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:35 schreef Torio het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?![]()
En wat heeft iedereen met Mollie Sue, zij is een van de stomste personages ever, samen met dat andere roodharige meisje uit cycle 3
Oops, dat was ook weer niet mn bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jou mag ik niet meer
)ik was big fan of nicole hahaha)
ze zijn zo knap!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
[..]
Oops, dat was ook weer niet mn bedoeling![]()
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).
En ik las dat je sara uit cycle 6 ook leuk vond; wat heb je met al die saaie mensen![]()
![]()
Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).
Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.
Zou je wel denken hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?
"If I don't call your name then you have to pack your belongings.... and *dramaqueenhandje* leeeeave"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zou je wel denken hè?
"Only 10 of you will continue in the hopes of becoming America's... Next...Top... Model."
[afbeelding]
was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.
Aha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:26 schreef Torio het volgende:
[..]
was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doen![]()
Jadequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop stiekem toch wel op een nieuwe jadeGod, wat was die vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |