Was dat wel dezelfde Lisa??quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Spinazie het volgende:
ik had een zwak voor Lisa
Met Cousin It.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was dat wel dezelfde Lisa??
God, wat een kreng was dat zeg
LIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAA!!
Castingformulieren voor Cycle 8 (uitzending vanaf maart) zijn al te krijgen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
Amerika is groot zat. En natuurlijk krijg je steeds nieuwe aanwas van meisjes die eerst nog te jong waren, en nu wél mee mogen doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nog meisjes over zijn, die de vorige 6 series onopgemerkt zijn gebleven.
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Launching with an explosive two-hour premiere, The CW kicks off with its biggest hit, Tyra Banks' AMERICA'S NEXT TOP MODEL on Wednesday, September 20 (8:00-10:00 p.m. ET). Returning for its seventh cycle, the runaway runway hit series gives real people an opportunity to prove that they can make it in the high-stress, high-stakes world of supermodeling to determine who will make the cut as they vie for a professional modeling contract
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Torio het volgende:
weet iemand wanneer cycle 7 begint en of er al promopics van de deelnemers zijn?
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!
precies, komt denk ik ook omdat het altijd afwisselend blijft, altijd frisse, nieuwe, competitieve, mooie vrouwen en een kijkje in de keuken van fotoshoots, gecombineerd met redelijk heftig commentaar etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Torio het volgende:
[..]
Gaat idd erg snel, ze doen er 2 per jaar ofzo, eentje met Ford Models en eentje met een ander bureau.
Toch gaat antm niet vervelen, terwijl bij programma's als big brother het vanaf de 2e/3e reeks al downhill ging![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Toeps het volgende:
http://www.fansofrealitytv.com/forums/showpost.php?p=1658438&postcount=1082
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |