Dat geouwehoer over Karma en zo, en dat als Camille in de kamer was, dat ze dan een raampje open wilde zetten voor de bad karma en weet ik veel. Soms kwam ze op mij een beetje over alsof er een steekje los zat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef ellos het volgende:
oh,hoezo vind je raar en eng?

Nog steeds op zoek, Jerruh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ik weet het niet, ik ga straks wel eventjes zoeken!
het gaat wel erg snel in ieder geval!

vijf wel, zes ongeveer 4 afleveringenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef Torio het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek, Jerruh?![]()
Ik heb het inmiddels al gevonden:
Cycle 7 of ANTM will premiere on The CW on Wednesday, September 20 from 8:00-10:00 PM.
heb je heel cycle 5 en 6 al gezien?

mollie sue was zoooo liefig! ik was trouwens gek van sarah! alleen toen ik haar op de fotos zag en erna in de afleveringen, schrok ik van haar lengte.... djiez wat een end!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.

Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Nenna was een doodsaai bekakt afrikaanse met a lot of 'slavinnen' anger..mijn god wat een arrogante kutsnol was het.
Haar foto's waren in het begin mooi, daarna verslechterde het snel..maar mijn god wat een ingekakt trutje werd herd.
Mollie Sue vond ik supermooi, maar kwam te saai over.

jou mag ik niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:35 schreef Torio het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?![]()
En wat heeft iedereen met Mollie Sue, zij is een van de stomste personages ever, samen met dat andere roodharige meisje uit cycle 3

Oops, dat was ook weer niet mn bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jou mag ik niet meer
)ik was big fan of nicole hahaha)

ze zijn zo knap!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
[..]
Oops, dat was ook weer niet mn bedoeling![]()
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).
En ik las dat je sara uit cycle 6 ook leuk vond; wat heb je met al die saaie mensen![]()
![]()

Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Torio het volgende:
Maar come on, allebei waren drop-dead-boring! Ik herinner me Nicole alleen maar omdat Tyra haar tot 2 keer toe was vergeten ( en nee, dat was niet geacteerd).

Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.

Zou je wel denken hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou ze nu onderhand toch wel uit haar hoofd kennen?

"If I don't call your name then you have to pack your belongings.... and *dramaqueenhandje* leeeeave"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zou je wel denken hè?
"Only 10 of you will continue in the hopes of becoming America's... Next...Top... Model."
[afbeelding]

was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo, niet geacteerd? Kom op, Tyra leest die elimination teksten gewoon van een blaadje hoor.

Aha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:26 schreef Torio het volgende:
[..]
was eigenlijk sarcastisch, had misschien een smiley erbij kunnen doen![]()

Jadequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop stiekem toch wel op een nieuwe jadeGod, wat was die vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |