Leuk hè, FORT?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
In de juni/juli editie van de Franse Vogue stond Anchal al als een extra..:)
Mollie Sue heeft een runway gelopen in parijs.
Wat een speurder ben ik toch...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar als je dan naar haar fotos kijkt (die van AJ) zie je dus wel een echte modellenuitstraling vind ik. eugena heeft het inderdaad niet echt en jaeda vind ik wel frisser worden! brooke... tja... beetje overdosis side effects die leuk zijn als je geen model bent maar die een beetje TE veel van het goeie zijn. megg heeft dat ook...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had liever gehad dat Eugena eruit ging, maar goed.. ik zie het niet echt in haar zitten eigenlijk. AJ vind ik dus echt niks he, vind ik nou niet een knap meisje om naar te kijken, evenals de tweeling. Brooke is denk ik wel mijn favoriet, ze heeft echt van die sprankelende oogjes![]()
ik weet niet wanneer het in nederland wordt uitgezonden maar als je op youtube kijkt onder antm 6 of antm 7 vind je dafleveringen. die van cycle 6 staan niet op volgorde maar als je wilt, zoek ik wel wat linkjes bij elkaar, als dat magquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden(en slacht me niet als het antwoord al ergens gepost is..
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Sneeze het volgende:
AJ
megan was dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ow
ennem
rockkkk & rooooool babbbbbyyyyyyy!!!!!put
your
clothes
on!
ze loopt ook met een bochel...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef Cart_man het volgende:
rock and roll, baby [afbeelding]
Irritant gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
nou, er zijn veel mensen die die aflevering nog niet hebben kunnen zien, en aangezien ik dat nog niet wilde verraden heb ik het tussen spoilertags gezetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit is toch het spoilertopic, waarom moet degene die eruit is dan in spoiler
Nouja ik vind het iig ook een onterechte exit.. begon haar juist net leuk te vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |