UPN is samengegaan met the WB en heet nu idd The CWquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef Kantar het volgende:
Ik heb er weer helemaal zin in! Van die drie meisjes uit de promo vind ik AJ nog wel het leukst overkomen.. Maar goed, dit is duidelijk het betere werk in vergelijking met de prut die wij ''Holland's next top model'' noemen..
Heet UPN voortaan The CW?
Youtube, zelfde user als boven.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan aflevering 1 niet vindenIk wil zien
!
Te veel shaping qua make-up. (Schaduwen aanbrengen om neus te versmallen en zo.)quote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuke opening:D Tyra ziet er goed uit..lekker veel haar, maar ook veel botox..er klopt iets niet aan haar gezicht vind ik.
Ja idd, Top Model wil ik niet in die brakke YouTube versie zienquote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doe mij maar de HDTV versie strax ipv YouTube.
Ik mag de site niet noemenquote:
Idd! Overlevende van een vliegramp, ziektes, gedumpte baby's uit de ghetto... Pfff. Heb het nou wel gehad met die drama's, kunnen ze niet gewoon lekker gaan modellen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus, weer echt TE veel drama verhaaltjes dit jaar
Christian. Voor eigenlijk geen reden. Maar ja, da's altijd bij de eerste. Melrose was bottom two, vanwege de attitude.quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:
cool toeps1!! en wie was er uit?
Dat was ook Linda Evangalista, die kwam niet voor minder dan 10.000 dollar haar bed uit.quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Torio het volgende:
echt iets voor tyra om tijdens de fotoshoot te sneren naar naomi campbell (phone throwing diva)
en ik kan me herinneren dat er ook een model was dat niet voor minder dan 100.000 dollar uit bed kwam, iemand?
Oh great, de foto's bij de URL's zijn veranderd. Nou ja, hoef ik iig de nieuwe niet meer te posten.quote:Op maandag 25 september 2006 19:05 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
AJ - Casting couch
[afbeelding]
Amanda - Anorexic
[afbeelding]
Anchal - Narcissistic
[afbeelding]
Brooke - Backstabbing bitch
[afbeelding]
CariDee - Dumb blond
[afbeelding]
Christian - Model turned actress
[afbeelding]
Eugena - Black girl trying to be white
[afbeelding]
Jaeda - Plastic surgery obsessed
[afbeelding]
Megan - Lap dog
[afbeelding]
Megg - Strung out druggie
[afbeelding]
Melrose - Won't get out of bed for less than $10,000
[afbeelding]
Michelle - Bulimic
[afbeelding]
Monique - Phone throwing Force Push-ing diva
Ik gebruik altijd YouTube en daar is de aflevering nog niet geupload door die gast die dat altijd doet.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Spinazie het volgende:
Ik kan hem weer niet vinden
Welke site gebruiken jullie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |