quote:Vandaag is er voor de tweede keer binnen een halfjaar in Europa een zonsverduistering zichtbaar. In Nederland zal de verduistering slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, maar in delen van Noord-Afrika en Azië, rond de Middellandse zee tussen Kreta en Cyprus en over Turkije en Georgië zal de zon tijdelijk geheel achter de maan verdwijnen.
In ons land zal dit spektakel tussen 11:47 en 13:33 plaatsvinden met het hoogtepunt, een verduistering van maar liefst 33%, om 12:40. Gezien de voorspellingen van wolkenvelden zal het maar de vraag zijn of er iets van te zien zal zijn. Het Westen van ons land maakt de grootste kans om de zon tussen de wolken door te kunnen zien.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige hoer. 3 mensen online en je bent nog eerder
Had nog wat klaarstaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige hoer. 3 mensen online en je bent nog eerder
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:32 schreef DeTolk het volgende:
Zoalss ik al zei:
Een rondje kofie van mei.
Moet je het niet nog kutter gaan maken natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering. Wil ik koffie zetten, is er geen water meer. Zou worden afgesloten tussen 09.00 en 10.30. Natuurlijk al weer lang gedaan. Wat een kutochtend.
Zo maar even naar de Bijenkorf
tis toch maartquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:32 schreef DeTolk het volgende:
Zoalss ik al zei:
Een rondje kofie van mei.
Fotoooow!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
M'n collega's denken dat ik vannacht niet geslapen heb.. Hooikoorts
wat kan een mens opknappen he ?quote:
ja d'r aids-testquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook nog wat positiefs Clau?
Wat een rare vragen stel je knijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiehoe
Lekkere zin SCHatquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja d'r aids-test![]()
geintje hoor Clau.....dat ik niet niemand en zeker jou niet !![]()
ik moest lachen en daarna huilenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja d'r aids-test![]()
geintje hoor Clau.....dat ik niet niemand en zeker jou niet !![]()
Klinkt als Clauheequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiehoe?
Dus je moest lachen dat dr aids test positief was, maar toen je las dat het een geintje was moest je huilen?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je moest lachen dat dr aids test positief was, maar toen je las dat het een geintje was moest je huilen?
Echte spitsen verdienen zo'n ding.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Tolk, jat jij nu ook al mijn Goalometer? Tssssss...
Nou nou, wat ene gebiedende toonquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:47 schreef DeTolk het volgende:
Clauwhee, doe je andere icon terug,. ik herken je niet meer zo.
heb je lekkere zinquote:
Bjoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je lekkere zin
ik heb het ff aangepast....snap je hem nu
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Echte spitsen verdienen zo'n ding.
zo goed dan?
mag dat welquote:
*open doetquote:
de zon schijnt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef clauwheee het volgende:
Kom op AZ, iets positiever mag wel!
jij leert snel hequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef clauwheee het volgende:
mogguhquote:
Hier niet hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:34 schreef just me het volgende:
Het zonnetje begint door te komen
hier zou het best kunnen, ware het niet dat naar buiten kijken vanaf deze werkplek niet mogelijk is !quote:
Ik zit bij SCH om de hoek, dus praat niet te hard over in een hol zitten aubquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk hol zit jij Bjoro?
Ik schoot in de lach hier, meteen 4 paar ogen kijken me aan hierquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef clauwheee het volgende:
turndoor?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef DeTolk het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar wat is draaideur in het Engels?
Aad de Mos (maar dat is geen Engels)quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef DeTolk het volgende:
Echt waar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aad de Mos (maar dat is geen Engels)
Neem ff 2 pakjes hoesttabletten of zoquote:
Wat een domme vraagquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef DeTolk het volgende:
Wat heeft ie nog meer van je gejat dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Tolk, jat jij nu ook al mijn Goalometer? Tssssss...
De ziekte van Sleutelquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke ziekte heb je in godsnaam als je aan de " *reutel* " bent?
Ander woord voor Engelse draaideur crimineel: Lee Bowyer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef DeTolk het volgende:
quote:
quote:inbesiel
als je "ik vindt" schrijft snap ik wel dat je draaideur ook niet weet in het engelsquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef DeTolk het volgende:
zat ik ook aan te denken maar ik vindt het een beetje een "Nederlandse Vertaling"
Wat dacht je dan van deze (1 zin ervoor): hardstikkequote:
ff serieus nu: draaideur = revolving doorquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef DeTolk het volgende:
Of zei ipv zij (dan delen we de ijsklontjes uit aan het publiek zodat zei lekker kunnen gooien.)quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van deze (1 zin ervoor): hardstikke
ik hoorde Giel vanochtend zoiets doen, slecht planquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neem ff 2 pakjes hoesttabletten of zo
Was ook maar een grapje, dit is het zeker niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken maar ik vindt het een beetje een "Nederlandse Vertaling"
Zo zijn ze, die fans van Lange Frans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef zjroentje het volgende:
Intelligente jongens!
en dan als Nederlands politicus uitleggen aan je buitenlandse collega dat je last hebt van revolving door criminalsquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ff serieus nu: draaideur = revolving door
Daar zou ik nu een moord voor doen, een goed bakkie espresso!quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach hier, meteen 4 paar ogen kijken me aan hier
maar dat is prettig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar zou ik nu een moord voor doen, een goed bakkie espresso!
(Hoewel, Kady heeft vannacht, voor het eerst niet noodgedwongen ivm prikjes, niet ingebakerd goed doorgeslapen. Alleen om 5.00 was ze even wakker met wat kort gehuil).
Welkom terug nachtrust
quote:Morgen, donderdag 23 maart, brengt civiele techniek student Ramon Landman van de TU Delft in kaart hoe mensen zich gedragen rondom een draaideur. Een groep van 80 proefpersonen gaat aan de hand van verschillende scenario’s gebruik maken van een in het lab opgestelde draaideur. De gegevens, die Landman morgen verzamelt, dienen als basis voor een ‘simulatietool’ voor draaideuren. De TU Delft is samen met draaideurfabrikant Boom Edam Group Holding op zoek naar de ‘Entree van de toekomst’.
Voor het experiment is een draaideur opgesteld in het Stevinlaboratorium van de faculteit Civiele Techniek. Aan de hand van scenario’s worden verschillende praktijksituaties nagebootst. Een van de scenario’s bijvoorbeeld is het gebruik van een draaideur met mensen achter een winkelwagen.
Het gedrag van de proefpersonen wordt vastgelegd met digitale camera’s, die de voetgangersstroom van bovenaf observeren. Vervolgens wordt het gedrag wiskundig beschreven en geprogrammeerd in het computermodel. Met dit model is het mogelijk om het functioneren van nieuwe concepten draaideuren te testen voordat deze daadwerkelijk wordt toegepast in de praktijk.
Nee, Nashje heeft ook al een Klaas-Jan Huntelaar (afkomstig van PSV) Goalometer...quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft ie nog meer van je gejat dan?
quote:
AH OK.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, Nashje heeft ook al een Klaas-Jan Huntelaar (afkomstig van PSV) Goalometer...
quote:aandraaien
1. fasten, tighten, turn, turn on
2. switch, turn on
afdraaien
1. rattle off, reel off
2. turn away
3. grind out
4. abase, decrease, lower
bijdraaien
1. break-down, malfunction
2. brakedown
draai
1. turn
2. turn
draaibank
1. lathe
draaiboek
1. script
draaien
1. dial
2. pivot
3. roll
4. turn
5. turn, turn around, turn round
6. turn
draaierij
1. pretext
draaihek
1. gate
draaiing
1. rotation
2. turn
draaimolen
1. carousel, carrousel, merry-go-round
draaiorgel
1. barrel-organ, hurdy-gurdy
draaipen
1. pivot
draaischijf
1. lathe
draai om de oren
1. slap
omdraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn, turn back, turn around, turn round
orgeldraaier
1. organ grinder, organ-grinder
ronddraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn
3. turn, turn back, turn around, turn round
schroevedraaier
1. screwdriver
verdraaien
1. contort, twist
Nee hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
AH OK.
Wist je trouwens al dat je Toni Goal-o-meter a.s. zondag kapot is?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi?
Misschien wel Rotating Door.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
Heb het ff nagevraagd bij een engelse collega.....hij had het over een caroussel-door
want via het online woordenboek kwam ik alleen op :
[..]
We doen het weerquote:
In de Lamme Goedzak en daarna nog even in Bollequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We doen het weer
Waar ben je weze stappen gisteren?
graag gedaan, trouwens:quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef DeTolk het volgende:
Misschien wel Rotating Door.
Bedankt trouwens
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
toetsenbordinstellingquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo eens lezen...
Heel raar, normaal had ik voor een e met streepje genoeg aan 'e typen, maar dat doet ie niet meer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
M'n collega's denken dat ik vannacht niet geslapen heb.. Hooikoorts
Dat zei ik tochquote:
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef dndiek het volgende:
Als ik 1x in de lente nies bij mijn moeder in de buurt dan krijg ik meteen te horen dat ik hooikoorts zou hebben
Die is koekjes aan het halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef Bjoro het volgende:
Nu ik heb gezegd dat ik een bakkie koffie wil drinken met SCH, komt hij niet meer on-line
Hallelujaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wist ik toch niet haha... Heb ik dat dan ook een keer ingedrukt zodat het niet meer werkte zeker?
zullen wel van eigen deeg zijnquote:
Straks even bij mijn ouders naar het commentaar luisteren dan.... mijn geluidskaart werkt niet meer helemaal goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef rubbereend het volgende:net pas de beelden gezien van de 9 darter van van Barneveld
en dat commentaar
Raymond van Barneveld deel II, fenomeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
link?
ik ook ....... over een uurtje of 3quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
zo maar eens naar huis
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Men o men, MEN O MEN...
Prachtig inderdaad
quote:
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.
Scroll even naar boven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...
Bij welk filmpje is dat?
Dank je wel Sandman.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vkmag.com/media/9darterbarney/
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=truequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...
Bij welk filmpje is dat?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=true
Vanaf 4.05 minuut.
Wat moet Barney met een Lada?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer voor van Barneveld dat hij het in de PL gooit, daar is geen extra prijs voor een 9-darter, waar je bijvoorbeeld op Lakeside 75.000 pond vangt of op andere toernooien een auto
bij de WDT stond er volgens mij een Audi TT voor.... da's nie rotquote:
weinig ruimte hoor achterinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de WDT stond er volgens mij een Audi TT voor.... da's nie rot
quote:
Uit B{ais}log:quote:
quote:Aangebrande tosti ..
Het is ons allemaal wel eens gebeurt .. ben je net lekker een tosti aan het maken en dan brand je tosti aan..
Nu zijn wij vandaag door het oog van de naald gegaan en hebben een heuse uitslaande keukenbrand kunnen voorkomen .. Thank God, dat we zelf in de keuken waren en niet elders in het huis, anders had deze blog-entry hier niet zo gestaan ..
De ideale tostiquote:
komt dus bij PSV een hele nieuwe technische staf !quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Rutten en Eijkelkamp!
keeperstrainer mogelijk ook nog, Hiele twijfelt of hij bij zal tekenenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt dus bij PSV een hele nieuwe technische staf !
Technisch directeur
Hoofdtrainer
Assistent trainer (2x)
Ben echt benieuwd hoe ze die gaan invullen !
* Bjoro zou overigens wel te porren zijn voor de functie van assistent trainer
ik heb niet zoveel met keepers eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keeperstrainer mogelijk ook nog, Hiele twijfelt of hij bij zal tekenen
kan ik me voorstellen als ajaxfan, na Sar is het eigenlijk nooit meer super geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met keepers eerlijk gezegd![]()
@ Huis is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef DeTolk het volgende:
ik ben weg
Niels de Nooijer ofzo toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die VI hebben: de teamspeler op pagina 79 deze week zat nog bij mij op de middelbare school.
* Dylan Dog gaat straks ook weer in de zaal ballen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman douchen is...
Straks naar Vlissingen, zaalvoetballen...
Michel de Nooijer zelfs. Zat altijd op de HAVO, smoelwerk haal je er zo uit. Alleen dacht ik altijd dat hij op hockey zat.quote:
misschien had hij daar beter op kunnen blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Michel de Nooijer zelfs. Zat altijd op de HAVO, smoelwerk haal je er zo uit. Alleen dacht ik altijd dat hij op hockey zat.
Waarom woon ik niet in Bloemendaal?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Stralend zonnetje in Bloemendaal, het begint verrekte veel op de echte lente te lijken.
eindelijk !quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Stralend zonnetje in Bloemendaal, het begint verrekte veel op de echte lente te lijken.
Krijg je ook weer kriebelsquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
te ver van je werkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waarom woon ik niet in Bloemendaal?
Dikke kans ja. Ziet er wel zo uit he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien had hij daar beter op kunnen blijven
sneeuwde het maar weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
sneeuw is toch veel mooier dan regen?quote:
Ik krab me gek.quote:
Krabpaal voor golfertquote:
koud -> wartm binnen -> nog warmer onder de dekensquote:
gewoon xena even over zn rug los laten gaanquote:
ikkequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga even koken,
wie wil de tafel dekken?
~quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, alles oke! Ben een beetje de freelance journalist aan het spelen op het moment.
Wat had je voor een kloteprovider dat je hier niet kon komen?
Heb je alles netjes opgegeven bij de belasting? Speerpunt daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
~
Planet, snapte er niks van. Verder was er nooit wat mis met Planet.
Niks mis met freelance journalist
Haha. ik krijg ieder jaar netjes geld terug van ze. aardig hequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je alles netjes opgegeven bij de belasting? Speerpunt daar.
Was je dood danquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:07 schreef DeTolk het volgende:
We leven weer
oh die waar de halve hools laatst van zat over te gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga zo aan mijn Wereldwijd bekende spaghetti beginnen.
(Wereldwijd = Familie DeTolk )
nog steeds, kijk maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh die waar de halve hools laatst van zat over te geven![]()
en dadelijk gaat hij onderquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Het zonnetje is hier ook eindelijk gearriveerd
Leuk is dat altijd, koken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen ook maar eens beginnen te koken, zodat straks als Bluezz thuis komt, ze meteen kan dineren.![]()
Er waren ook een paar voetballers bij, maar die hadden het een week later pas gegeten ./quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh die waar de halve hools laatst van zat over te geven![]()
Ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen ook maar eens beginnen te koken, zodat straks als Bluezz thuis komt, ze meteen kan dineren.![]()
Hier is het weer gaan regenen,quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Het zonnetje is hier ook eindelijk gearriveerd
Ik ga in badquote:
Whehequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Radegast het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/03/ode_aan_bos.php
![]()
Hij kan beter zijn bedje in de sportschool neerzetten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Thank god, nog een avond voetbal. Noca is weer eens naar de sportschool.
konijn is goed uitgeschudquote:
Nu nog met je poes in bad dobberen.quote:
Niks daarvan, dan heb ik er nog niks aan!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan beter zijn bedje in de sportschool neerzetten.
Is dat een broer van Jack?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
Jasques van Gelder komt zo met spectaculair internationaal transfer nieuws.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Mourinho naar Real gaat en Guus naar Chelsea en dat Co naar PSV komt.
Suf jodenblad, selectieve info in die weinige achtergrondreportages die er wel in staan over bijzaken, de hoofdzaken lees je ergens anders altijd wel veel eerder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die VI hebben:
Lijkt me niet, daar is zijn auto hem te lief voor.quote:
Ik lees hem altijd met veel plezier en dat al 25 jaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Suf jodenblad, selectieve info in die weinige achtergrondreportages die er wel in staan over bijzaken, de hoofdzaken lees je ergens anders altijd wel veel eerder.
Ik ben dol op vrouwen die blij zijn als ze in de gids kijken en tot hun grote blijdschap zien dat er weer het nodige voetbal geprogrammeerd staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Thank god, nog een avond voetbal. Noca is weer eens naar de sportschool.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben dol op vrouwen die blij zijn als ze in de gids kijken en tot hun grote blijdschap zien dat er weer het nodige voetbal geprogrammeerd staat![]()
Ik heb er werkelijk nooit ene reet aangevonden, 75% van wat er in staat is allemaal al oud nieuws, achterhaald, al lang bekend etc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij een suffe jood.
* methodmich leest hem ook al jaren.
Een dag geen voetbal is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik belde m'n moeder net, en ik zeg zo: Nog ff snel voor het voetbal aan, mam, maar...en toen zei ze: je had een jongen moeten worden jij! Naja zegZegt zij, die ook elke zondag op het amateurveld staat
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden isquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een dag geen voetbal is een dag niet geleefd
En het WK moet nog beginnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden is
Dan zijn er juist niet zo veel wedstrijden. De zondag begint het voetbal bij mij hier altijd al om 9.30 uur met een wedstrjd van Cervia in de serie D en loopt door tot ver in de avond. dat zijn de dagen....quote:
Je zal eens ff ooit ietsje moeten minderen wil er ooit een meid aan je blijven plakken (die aboluut wel van voetbal moet houden).quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden is
die meid is er hoor,heeft zelfs een sccquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zal eens ff ooit ietsje moeten minderen wil er ooit een meid aan je blijven plakken (die aboluut wel van voetbal moet houden).
Van Excelsior zie ik, want je gaat alweer naar Woudesteinquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die meid is er hoor,heeft zelfs een scc
Nope,subject changequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van Excelsior zie ik, want je gaat alweer naar Woudestein
Coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Tong, wat nieuws voor je: http://news.bbc.co.uk/spo(...)alleries/4854000.stm
Zal het in de gaten houden wanneer dit op de BBC komt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Weer gerend, ik word steeds beter
Nu nog dunner
Ik ook, ik ren nu zo'n anderhalf uur, en heb dan het gevoel dat ik nog wel even door kan. Doe je binnenkort ook aan een wedstrijdje mee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Weer gerend, ik word steeds beter
Nu nog dunner
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Bier!
Spuit elfquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef DeTolk het volgende:
TOt morgen
Volgens NOS.nl gaat Henry naar Barca ?
Dat is dan inderdaad een beetje overdreven of is het een flinke verbetering t.o.v. 2006quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:![]()
lekker getraind
bij autodesk hebben ze ook niks beters te doen zeg hebben we net autocad 2006 op de pc's staan krijgen we vandaag autocad 2007 met de post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |