quote:Vandaag is er voor de tweede keer binnen een halfjaar in Europa een zonsverduistering zichtbaar. In Nederland zal de verduistering slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, maar in delen van Noord-Afrika en Azië, rond de Middellandse zee tussen Kreta en Cyprus en over Turkije en Georgië zal de zon tijdelijk geheel achter de maan verdwijnen.
In ons land zal dit spektakel tussen 11:47 en 13:33 plaatsvinden met het hoogtepunt, een verduistering van maar liefst 33%, om 12:40. Gezien de voorspellingen van wolkenvelden zal het maar de vraag zijn of er iets van te zien zal zijn. Het Westen van ons land maakt de grootste kans om de zon tussen de wolken door te kunnen zien.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige hoer. 3 mensen online en je bent nog eerder
Had nog wat klaarstaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige hoer. 3 mensen online en je bent nog eerder
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:32 schreef DeTolk het volgende:
Zoalss ik al zei:
Een rondje kofie van mei.
Moet je het niet nog kutter gaan maken natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering. Wil ik koffie zetten, is er geen water meer. Zou worden afgesloten tussen 09.00 en 10.30. Natuurlijk al weer lang gedaan. Wat een kutochtend.
Zo maar even naar de Bijenkorf
tis toch maartquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:32 schreef DeTolk het volgende:
Zoalss ik al zei:
Een rondje kofie van mei.
Fotoooow!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
M'n collega's denken dat ik vannacht niet geslapen heb.. Hooikoorts
wat kan een mens opknappen he ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |