Dat zei ik tochquote:
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef dndiek het volgende:
Als ik 1x in de lente nies bij mijn moeder in de buurt dan krijg ik meteen te horen dat ik hooikoorts zou hebben
Die is koekjes aan het halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef Bjoro het volgende:
Nu ik heb gezegd dat ik een bakkie koffie wil drinken met SCH, komt hij niet meer on-line
Hallelujaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wist ik toch niet haha... Heb ik dat dan ook een keer ingedrukt zodat het niet meer werkte zeker?
zullen wel van eigen deeg zijnquote:
Straks even bij mijn ouders naar het commentaar luisteren dan.... mijn geluidskaart werkt niet meer helemaal goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef rubbereend het volgende:net pas de beelden gezien van de 9 darter van van Barneveld
en dat commentaar
Raymond van Barneveld deel II, fenomeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
link?
ik ook ....... over een uurtje of 3quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
zo maar eens naar huis
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Men o men, MEN O MEN...
Prachtig inderdaad
quote:
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.
Scroll even naar boven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...
Bij welk filmpje is dat?
Dank je wel Sandman.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vkmag.com/media/9darterbarney/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |