Dat idee heb ik ook. Hij lijkt er ook echt van te genieten, de sfeer in de zaal, de goeie tegenstanders, alles eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef rubbereend het volgende:
Dit is wat hij nodig heeft, nieuwe tegenstanders, wekelijks tegen toppers gooiennu kan hij eindleijk het beste in zichzelf naar boven halen.
Eigenlijk wel triest dat daar dit soort successen voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Barney heeft weer vrienden, zelfs op fok.nl
Zal hem openenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef pfaf het volgende:
Misschien een idee, om een topic te openen voor deze competitie?
Hoeft niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef waterreus23 het volgende:
Zal hem openen
Is er wat veranderd dan? Paar die hem afzeiken, paar die hem verdedigen. Niks nieuws tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Barney heeft weer vrienden, zelfs op fok.nl
Ook 1 van de mooiste die ik gezien heb (afgezien van een paar belangrijke partijen van Barney)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef vosss het volgende:
Die zinderende finale die Part toen won bedoel ik.
Mooie partij was dat. Ik denk een van de mooiste die ik ooit gezien heb
Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef Joene het volgende:
Nou als die Gup nou nog een keer PDC kampioen wordt , kan die daarna mooi kappen hebben we dat gehuil ook weer gehad.
ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.
Dat gezeik ook altijd van mensen die Barney niks gunnen... Je hoeft niet naar hem te kijken hoor
waarom niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.![]()
Omdat hij ergens in het afgelopen jaar in een televisie interview flink heeft lopen afzeiken op de PDC. Net zoals de rest van de BDO players overigens. En nu valt er bij de BDO niks meer te winnen , wil van barneveld graag bewijzen dat die beter is dan Taylor en stapt ie over.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een filmpje?
edit: al gevonden
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |