koud -> wartm binnen -> nog warmer onder de dekensquote:
gewoon xena even over zn rug los laten gaanquote:
ikkequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga even koken,
wie wil de tafel dekken?
~quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, alles oke! Ben een beetje de freelance journalist aan het spelen op het moment.
Wat had je voor een kloteprovider dat je hier niet kon komen?
Heb je alles netjes opgegeven bij de belasting? Speerpunt daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
~
Planet, snapte er niks van. Verder was er nooit wat mis met Planet.
Niks mis met freelance journalist
Haha. ik krijg ieder jaar netjes geld terug van ze. aardig hequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je alles netjes opgegeven bij de belasting? Speerpunt daar.
Was je dood danquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:07 schreef DeTolk het volgende:
We leven weer
oh die waar de halve hools laatst van zat over te gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga zo aan mijn Wereldwijd bekende spaghetti beginnen.
(Wereldwijd = Familie DeTolk )
nog steeds, kijk maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh die waar de halve hools laatst van zat over te geven![]()
en dadelijk gaat hij onderquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Het zonnetje is hier ook eindelijk gearriveerd
Leuk is dat altijd, koken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen ook maar eens beginnen te koken, zodat straks als Bluezz thuis komt, ze meteen kan dineren.![]()
Er waren ook een paar voetballers bij, maar die hadden het een week later pas gegeten ./quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh die waar de halve hools laatst van zat over te geven![]()
Ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen ook maar eens beginnen te koken, zodat straks als Bluezz thuis komt, ze meteen kan dineren.![]()
Hier is het weer gaan regenen,quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Het zonnetje is hier ook eindelijk gearriveerd
Ik ga in badquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |