Was ook maar een grapje, dit is het zeker niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken maar ik vindt het een beetje een "Nederlandse Vertaling"
Zo zijn ze, die fans van Lange Frans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef zjroentje het volgende:
Intelligente jongens!
en dan als Nederlands politicus uitleggen aan je buitenlandse collega dat je last hebt van revolving door criminalsquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ff serieus nu: draaideur = revolving door
Daar zou ik nu een moord voor doen, een goed bakkie espresso!quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach hier, meteen 4 paar ogen kijken me aan hier
maar dat is prettig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar zou ik nu een moord voor doen, een goed bakkie espresso!
(Hoewel, Kady heeft vannacht, voor het eerst niet noodgedwongen ivm prikjes, niet ingebakerd goed doorgeslapen. Alleen om 5.00 was ze even wakker met wat kort gehuil).
Welkom terug nachtrust
quote:Morgen, donderdag 23 maart, brengt civiele techniek student Ramon Landman van de TU Delft in kaart hoe mensen zich gedragen rondom een draaideur. Een groep van 80 proefpersonen gaat aan de hand van verschillende scenario’s gebruik maken van een in het lab opgestelde draaideur. De gegevens, die Landman morgen verzamelt, dienen als basis voor een ‘simulatietool’ voor draaideuren. De TU Delft is samen met draaideurfabrikant Boom Edam Group Holding op zoek naar de ‘Entree van de toekomst’.
Voor het experiment is een draaideur opgesteld in het Stevinlaboratorium van de faculteit Civiele Techniek. Aan de hand van scenario’s worden verschillende praktijksituaties nagebootst. Een van de scenario’s bijvoorbeeld is het gebruik van een draaideur met mensen achter een winkelwagen.
Het gedrag van de proefpersonen wordt vastgelegd met digitale camera’s, die de voetgangersstroom van bovenaf observeren. Vervolgens wordt het gedrag wiskundig beschreven en geprogrammeerd in het computermodel. Met dit model is het mogelijk om het functioneren van nieuwe concepten draaideuren te testen voordat deze daadwerkelijk wordt toegepast in de praktijk.
Nee, Nashje heeft ook al een Klaas-Jan Huntelaar (afkomstig van PSV) Goalometer...quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat heeft ie nog meer van je gejat dan?
quote:
AH OK.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, Nashje heeft ook al een Klaas-Jan Huntelaar (afkomstig van PSV) Goalometer...
quote:aandraaien
1. fasten, tighten, turn, turn on
2. switch, turn on
afdraaien
1. rattle off, reel off
2. turn away
3. grind out
4. abase, decrease, lower
bijdraaien
1. break-down, malfunction
2. brakedown
draai
1. turn
2. turn
draaibank
1. lathe
draaiboek
1. script
draaien
1. dial
2. pivot
3. roll
4. turn
5. turn, turn around, turn round
6. turn
draaierij
1. pretext
draaihek
1. gate
draaiing
1. rotation
2. turn
draaimolen
1. carousel, carrousel, merry-go-round
draaiorgel
1. barrel-organ, hurdy-gurdy
draaipen
1. pivot
draaischijf
1. lathe
draai om de oren
1. slap
omdraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn, turn back, turn around, turn round
orgeldraaier
1. organ grinder, organ-grinder
ronddraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn
3. turn, turn back, turn around, turn round
schroevedraaier
1. screwdriver
verdraaien
1. contort, twist
Nee hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
AH OK.
Wist je trouwens al dat je Toni Goal-o-meter a.s. zondag kapot is?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi?
Misschien wel Rotating Door.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
Heb het ff nagevraagd bij een engelse collega.....hij had het over een caroussel-door
want via het online woordenboek kwam ik alleen op :
[..]
We doen het weerquote:
In de Lamme Goedzak en daarna nog even in Bollequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We doen het weer
Waar ben je weze stappen gisteren?
graag gedaan, trouwens:quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef DeTolk het volgende:
Misschien wel Rotating Door.
Bedankt trouwens
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
toetsenbordinstellingquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo eens lezen...
Heel raar, normaal had ik voor een e met streepje genoeg aan 'e typen, maar dat doet ie niet meer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
M'n collega's denken dat ik vannacht niet geslapen heb.. Hooikoorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |