AH OK.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, Nashje heeft ook al een Klaas-Jan Huntelaar (afkomstig van PSV) Goalometer...
quote:aandraaien
1. fasten, tighten, turn, turn on
2. switch, turn on
afdraaien
1. rattle off, reel off
2. turn away
3. grind out
4. abase, decrease, lower
bijdraaien
1. break-down, malfunction
2. brakedown
draai
1. turn
2. turn
draaibank
1. lathe
draaiboek
1. script
draaien
1. dial
2. pivot
3. roll
4. turn
5. turn, turn around, turn round
6. turn
draaierij
1. pretext
draaihek
1. gate
draaiing
1. rotation
2. turn
draaimolen
1. carousel, carrousel, merry-go-round
draaiorgel
1. barrel-organ, hurdy-gurdy
draaipen
1. pivot
draaischijf
1. lathe
draai om de oren
1. slap
omdraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn, turn back, turn around, turn round
orgeldraaier
1. organ grinder, organ-grinder
ronddraaien
1. turn, turn around, turn round
2. turn
3. turn, turn back, turn around, turn round
schroevedraaier
1. screwdriver
verdraaien
1. contort, twist
Nee hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
AH OK.
Wist je trouwens al dat je Toni Goal-o-meter a.s. zondag kapot is?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ff serieus nu: draaideur = revolving door
Hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi?
Misschien wel Rotating Door.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
Heb het ff nagevraagd bij een engelse collega.....hij had het over een caroussel-door
want via het online woordenboek kwam ik alleen op :
[..]
We doen het weerquote:
In de Lamme Goedzak en daarna nog even in Bollequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We doen het weer
Waar ben je weze stappen gisteren?
graag gedaan, trouwens:quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef DeTolk het volgende:
Misschien wel Rotating Door.
Bedankt trouwens
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Beschouw het volgende:
ff serieus nu: draaideur = revolving door
toetsenbordinstellingquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo eens lezen...
Heel raar, normaal had ik voor een e met streepje genoeg aan 'e typen, maar dat doet ie niet meer
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
M'n collega's denken dat ik vannacht niet geslapen heb.. Hooikoorts
Dat zei ik tochquote:
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef dndiek het volgende:
Als ik 1x in de lente nies bij mijn moeder in de buurt dan krijg ik meteen te horen dat ik hooikoorts zou hebben
Die is koekjes aan het halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef Bjoro het volgende:
Nu ik heb gezegd dat ik een bakkie koffie wil drinken met SCH, komt hij niet meer on-line
Hallelujaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je hebt het dus niet..... wees blij, prijs de heer.
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wist ik toch niet haha... Heb ik dat dan ook een keer ingedrukt zodat het niet meer werkte zeker?
zullen wel van eigen deeg zijnquote:
Straks even bij mijn ouders naar het commentaar luisteren dan.... mijn geluidskaart werkt niet meer helemaal goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef rubbereend het volgende:net pas de beelden gezien van de 9 darter van van Barneveld
en dat commentaar
Raymond van Barneveld deel II, fenomeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
link?
ik ook ....... over een uurtje of 3quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
zo maar eens naar huis
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Men o men, MEN O MEN...
Prachtig inderdaad
quote:
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was de Nederlandse versie, ook erg cool.
Scroll even naar boven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...
Bij welk filmpje is dat?
Dank je wel Sandman.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vkmag.com/media/9darterbarney/
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=truequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het Engelse commentaar nog niet gehoord...
Bij welk filmpje is dat?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=true
Vanaf 4.05 minuut.
Wat moet Barney met een Lada?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer voor van Barneveld dat hij het in de PL gooit, daar is geen extra prijs voor een 9-darter, waar je bijvoorbeeld op Lakeside 75.000 pond vangt of op andere toernooien een auto
bij de WDT stond er volgens mij een Audi TT voor.... da's nie rotquote:
weinig ruimte hoor achterinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de WDT stond er volgens mij een Audi TT voor.... da's nie rot
quote:
Uit B{ais}log:quote:
quote:Aangebrande tosti ..
Het is ons allemaal wel eens gebeurt .. ben je net lekker een tosti aan het maken en dan brand je tosti aan..
Nu zijn wij vandaag door het oog van de naald gegaan en hebben een heuse uitslaande keukenbrand kunnen voorkomen .. Thank God, dat we zelf in de keuken waren en niet elders in het huis, anders had deze blog-entry hier niet zo gestaan ..
De ideale tostiquote:
komt dus bij PSV een hele nieuwe technische staf !quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Rutten en Eijkelkamp!
keeperstrainer mogelijk ook nog, Hiele twijfelt of hij bij zal tekenenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt dus bij PSV een hele nieuwe technische staf !
Technisch directeur
Hoofdtrainer
Assistent trainer (2x)
Ben echt benieuwd hoe ze die gaan invullen !
* Bjoro zou overigens wel te porren zijn voor de functie van assistent trainer
ik heb niet zoveel met keepers eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keeperstrainer mogelijk ook nog, Hiele twijfelt of hij bij zal tekenen
kan ik me voorstellen als ajaxfan, na Sar is het eigenlijk nooit meer super geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met keepers eerlijk gezegd![]()
@ Huis is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef DeTolk het volgende:
ik ben weg
Niels de Nooijer ofzo toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die VI hebben: de teamspeler op pagina 79 deze week zat nog bij mij op de middelbare school.
* Dylan Dog gaat straks ook weer in de zaal ballen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman douchen is...
Straks naar Vlissingen, zaalvoetballen...
Michel de Nooijer zelfs. Zat altijd op de HAVO, smoelwerk haal je er zo uit. Alleen dacht ik altijd dat hij op hockey zat.quote:
misschien had hij daar beter op kunnen blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Michel de Nooijer zelfs. Zat altijd op de HAVO, smoelwerk haal je er zo uit. Alleen dacht ik altijd dat hij op hockey zat.
Waarom woon ik niet in Bloemendaal?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Stralend zonnetje in Bloemendaal, het begint verrekte veel op de echte lente te lijken.
eindelijk !quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Stralend zonnetje in Bloemendaal, het begint verrekte veel op de echte lente te lijken.
Krijg je ook weer kriebelsquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
te ver van je werkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waarom woon ik niet in Bloemendaal?
Dikke kans ja. Ziet er wel zo uit he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien had hij daar beter op kunnen blijven
sneeuwde het maar weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
sneeuw is toch veel mooier dan regen?quote:
Ik krab me gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |