Whehequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Radegast het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/03/ode_aan_bos.php
![]()
Hij kan beter zijn bedje in de sportschool neerzetten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Thank god, nog een avond voetbal. Noca is weer eens naar de sportschool.
konijn is goed uitgeschudquote:
Nu nog met je poes in bad dobberen.quote:
Niks daarvan, dan heb ik er nog niks aan!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan beter zijn bedje in de sportschool neerzetten.
Is dat een broer van Jack?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
Jasques van Gelder komt zo met spectaculair internationaal transfer nieuws.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Mourinho naar Real gaat en Guus naar Chelsea en dat Co naar PSV komt.
Suf jodenblad, selectieve info in die weinige achtergrondreportages die er wel in staan over bijzaken, de hoofdzaken lees je ergens anders altijd wel veel eerder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die VI hebben:
Lijkt me niet, daar is zijn auto hem te lief voor.quote:
Ik lees hem altijd met veel plezier en dat al 25 jaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Suf jodenblad, selectieve info in die weinige achtergrondreportages die er wel in staan over bijzaken, de hoofdzaken lees je ergens anders altijd wel veel eerder.
Ik ben dol op vrouwen die blij zijn als ze in de gids kijken en tot hun grote blijdschap zien dat er weer het nodige voetbal geprogrammeerd staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Thank god, nog een avond voetbal. Noca is weer eens naar de sportschool.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben dol op vrouwen die blij zijn als ze in de gids kijken en tot hun grote blijdschap zien dat er weer het nodige voetbal geprogrammeerd staat![]()
Ik heb er werkelijk nooit ene reet aangevonden, 75% van wat er in staat is allemaal al oud nieuws, achterhaald, al lang bekend etc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij een suffe jood.
* methodmich leest hem ook al jaren.
Een dag geen voetbal is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik belde m'n moeder net, en ik zeg zo: Nog ff snel voor het voetbal aan, mam, maar...en toen zei ze: je had een jongen moeten worden jij! Naja zegZegt zij, die ook elke zondag op het amateurveld staat
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden isquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een dag geen voetbal is een dag niet geleefd
En het WK moet nog beginnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden is
Dan zijn er juist niet zo veel wedstrijden. De zondag begint het voetbal bij mij hier altijd al om 9.30 uur met een wedstrjd van Cervia in de serie D en loopt door tot ver in de avond. dat zijn de dagen....quote:
Je zal eens ff ooit ietsje moeten minderen wil er ooit een meid aan je blijven plakken (die aboluut wel van voetbal moet houden).quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens al begin ik te merken dat het een overkill aan het worden is
die meid is er hoor,heeft zelfs een sccquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zal eens ff ooit ietsje moeten minderen wil er ooit een meid aan je blijven plakken (die aboluut wel van voetbal moet houden).
Van Excelsior zie ik, want je gaat alweer naar Woudesteinquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die meid is er hoor,heeft zelfs een scc
Nope,subject changequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van Excelsior zie ik, want je gaat alweer naar Woudestein
Coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Tong, wat nieuws voor je: http://news.bbc.co.uk/spo(...)alleries/4854000.stm
Zal het in de gaten houden wanneer dit op de BBC komt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Weer gerend, ik word steeds beter
Nu nog dunner
Ik ook, ik ren nu zo'n anderhalf uur, en heb dan het gevoel dat ik nog wel even door kan. Doe je binnenkort ook aan een wedstrijdje mee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Weer gerend, ik word steeds beter
Nu nog dunner
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Bier!
Spuit elfquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef DeTolk het volgende:
TOt morgen
Volgens NOS.nl gaat Henry naar Barca ?
Dat is dan inderdaad een beetje overdreven of is het een flinke verbetering t.o.v. 2006quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:![]()
lekker getraind
bij autodesk hebben ze ook niks beters te doen zeg hebben we net autocad 2006 op de pc's staan krijgen we vandaag autocad 2007 met de post![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |