Dat weet, ik vind het geweldige thee!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Lapsang souchong naar asbak smaken?het is een gerookte lucht en smaak maar geen rook (sigaret) smaak
die sporen nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat weet, ik vind het geweldige thee!
Maar gezien het vorige topic vonden een aantal mensen dat dus wel![]()
Bedoel je deze site? http://www.theefabriek.nl/theewinkel/index.html Want ik zie niks van dat je kunt bestellenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef DarkElf het volgende:
maar eniewee, mijn favo's zijn toch wel:
lapsang souchong, lady grey en groene thee.
Ik heb van de week losse lapsang thee besteld bij de theefabriek, en hoop dat mijn pakje er snel is. iemand ervaring met ze?
Smaken verschillen,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:28 schreef faberic het volgende:
Wat is de lekkerste thee van Levelt?
Pai Mu Tan is raar, beetje droog enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik drink voornamelijk Pai Mu Tan en Lapsang Souchong.
Vanochtend heb ik Nilgiri F.G. special gekocht, een sencha variant, erg, erg, erg puik.
Die heb ik toevallig dit weekend meegenomen bij Colruyt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef DarkElf het volgende:
heb net bij de delhaize, Morocco thee van Lipton gekocht (in pyramide zakjes)
een thee van munt, zoethout, sinasappelschil, rozenbottel..
hij staat nu te trekken en ruikt zalig
Ik vind de Puerh dus erg lekker, in je kopje ziet het er haast uit als gewone zwarte thee, maar hij is zó lekker mild en zacht... Op aanraden van de mevrouw achter de balie meegenomen toen ik om een goede groene thee vroeg!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef faberic het volgende:
wat is de lekkerste groene thee van levelt
Je doet water in de onderste kan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Vertel, hoe werkt zo'n ding?
Die op het plaatje weet ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Wauw dat ziet er spectaculair uit zeg
Wat kost zoiets?
Pu-er thee smaakt erg aarde achtig, in de meeste Chinese winkels is dit wel te krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Fok_Fok het volgende:
kent iemand een theesoort die smaakt naar steen of aardewerk?
Thee drinken kan de hele dag doorquote:Thee gaat concurrentie met wijn aan
Uitgegeven: 22 maart 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 22 maart 2009 12:12
AMSTERDAM - Niet alleen wijn combineert goed met eten, thee is het nieuwe alternatief. Als begeleider van exquise gerechten doet thee niet onder voor wijn. Alcohol en water maken zodoende steeds vaker plaats voor de warme drank.
Het drinken van thee beperkt zich niet meer tot de middag. Het is de hele dag theetijd, thuis maar ook steeds vaker in restaurants.
Restaurants bieden naast de vertrouwde wijnkaart dan ook al geregeld een theekaart aan. Net als wijn is thee drinken een beleving en kan het gerechten versterken en ondersteunen. Sommeliers vinden in de warme drank dezelfde gelaagdheid als in wijn.
Alcohol
Daarnaast is thee hét alternatief voor wie geen alcohol wil drinken. Van thee blijft men scherp zodat optimaal genoten kan worden van thee-spijs combinaties.
Hans de Boer van De Eenhoorn koffie en thee vertelt over de smaaksensaties van verschillende thee-spijs combinaties: "Bij zwaardere gerechten is een Si Ji Chun thee een mooie begeleiding. Deze blauw-groene thee uit Taiwan is dik en vol genoeg naast machtige gerechten."
"Maar ook duif begeleid door een gerookte Lapsang Souchong of witvis en sushi in samenspel met groene thee zijn verrukkelijke thee-spijs combinaties," aldus De Boer.
© NU.nl/Vrouwonline
Die is lekker jaquote:
Geen idee, ben je al wel bij Erica geweest?quote:Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef FictionalFenna het volgende:
Weet iemand waar ik Morning thunder van Celestial Seasonings kan kopen?
[ afbeelding ]
Overal gezocht, maar niet kunnen vinden.![]()
De Green Tea van Lipton is erg lekker, hun Marokkaanse muntthee ook.
Yep, ook bij De Tuinen. Zonder resultaat.quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ben je al wel bij Erica geweest?
Bij de AH webwinkel schijnbaar...quote:Op zondag 12 april 2009 21:03 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Yep, ook bij De Tuinen. Zonder resultaat.
Bedankt! Bij de AH was ik trouwens vergeten te kijken (geen AH in de buurt).quote:Op zondag 12 april 2009 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de AH webwinkel schijnbaar...
(en dus ook bij grote AH vestigingen)
Daar heb ik een tijdje terug iets besteld. Sommige vond ik erg lekker, andere weer wat minder. Maar goed, het blijft uitproberen natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2009 21:39 schreef Everlong het volgende:
Wat ook een leuke theewinkel is, is de Teabar (www.teabar.nl) op de Haarlemmerdijk in Amsterdam!
Versheid is toch niet zo'n probleem hoor, gedroogde theebladeren blijven zeker een jaar prima volgens mij. Niet zoals koffie dat na 2 weken de smaak er al af gaat.quote:Weten jullie waar ik een beetje fatsoenlijk thee kan kopen? Losse thee bladeren is natuurlijk is must. Het probleem is dat het in het begin lekker is, maar dan neemt de smaak gaandeweg af. Ik wil dus thee bladeren kopen en gebruiken die altijd vers zijn.
Groene thee hoeft helemaal niet wrang of bitter te zijn. Dit gebeurt echter wel snel; kokend water opgieten is echt taboe. Je moet het water eerst laten afkoelen tot zo'n 70-80 graden. Als het goed is krijg je dan hele lekkere zachte thee...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb weer eens een groene thee geprobeerd:doet het niet voor mij. Veel te wrang van smaak. Geef mij maar rooibosch. In alle variaties!
![]()
Als je échte citroenthee wil: Pure lemongrass van Teapigs. En hun Peppermint Leaves thee is ook geweldig: meer munt kun je niet krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef mrcool het volgende:
Muntthee, zoethoutthee, appelthee en citroenthee die ook daadwerkelijk naar citroen smaakt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef SiTu het volgende:
Favoriete thee nu: pickwick white tea peer en druif (of iets dergelijks).
Ik wil wel eens aan de 'echte' thee en daar hoort een theepot bij. Het mooiste zou zijn als hij bij mijn gekleurde kopjes zou passen (geel, groen, rood, paars, met een wit binnenkantje, felle kleurtjes dus). Kan iemand me een winkel/merk aanraden?
Oh die vind ik echt geweldig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Rapaille het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van Emma Bridgewater. Ik vind het ontzettned lelijk, maar ik ben dan ook geen fan van kleurtjes op servies
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt geweldig!Maar ik mag voorlopig geen theepotten meer kopen van mijn wederhelft.
![]()
Ik heb vanmiddag bij de toko een groot en vooral enorm kitscherig blik met jasmijnthee gekocht en vorige week heb ik weer een bestelling gedaan bij de theefabriek met verschillende theetjes.
Ik heb dat winkeltje inmiddels wel een keer gezien na alle bezoekjes met vrienden en familie dus nu maar eens online besteld. Geweldige zaak is dat.![]()
De volgende dag lag mijn bestelling al op de mat. Ze hadden alleen een foutje gemaakt bij mijn bestelling, ik had per ongeluk de bestelling van iemand anders gekregen met 5 theesoorten waarvan er voor mij 4 nieuw waren en ik mocht die bestelling gewoon gratis houden en ze stuurden zo snel mogelijk de goede bestelling op. Dat is nog eens service.![]()
Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik weer wat theebakjes ergens vandaan tover want ik heb nu veel te veel losse zakjes staan en geen bakjes meer over.
Ik houd wel van dat soort winkeltjes ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
www.damesvandethee.nl is voor jou de ideale winkel denk ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ga binnenkort even kijken
Dat ziet er best gelikt uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Curiosity het volgende:
Na lang geduld is het er dan eindelijk van gekomen, ik heb mijn favoriete thee online gekocht en kreeg als welkomstgeschenk ook nog een aantal thee kopjes kado![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is onze dagelijkse huis- tuin- en keuken thee. Lekker!quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je een thee liefhebber bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Curiosity het volgende:
Na lang geduld is het er dan eindelijk van gekomen, ik heb mijn favoriete thee online gekocht en kreeg als welkomstgeschenk ook nog een aantal thee kopjes kado![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0,49 cent er kopje.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een thee liefhebber bent.
1 euro per kopje thee zelfs de Nespresso als koffie concept is nog niet zo duur.
Maar het ziet er erg gelikt uit.
Het ligt eraan waar. Losse thee is eigenlijk altijd beter als dat goedkope gruis wat in theezakjes zit. Bij Betjeman&Barton hebben ze heerlijke losse thee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:53 schreef wortels het volgende:
Bij zo'n fancy doos met theezakjes blijf ik wel het idee hebben dat je vooral betaalt voor een merk en een uitstraling, een verpakking dus, en niet zo zeer voor goede thee zelf. De wat duurdere losse thee in een 'gewoon' plastic zakje van de theewinkel is denk ik minstens zo goed, en een stuk goedkoper. Dat alle thee van PureTea biologisch is vind ik dat wel weer heel cool![]()
Ik sloeg zowat van mijn stoel toen ik de prijzen van een first flush estate Darjeeling zag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar. Losse thee is eigenlijk altijd beter als dat goedkope gruis wat in theezakjes zit. Bij Betjeman&Barton hebben ze heerlijke losse thee.
Ik snap het ook zelf ook niet. Ik wil best betalen voor kwaliteit maar dit soort dingen:quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik sloeg zowat van mijn stoel toen ik de prijzen van een first flush estate Darjeeling zag.
Poe, poe maar of je het er vanaf drinkt? En welk hemels water moet je nemen om dit te proeven.
Dat is toch gewoon warme appellimonade?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef The_Hives het volgende:
in Turkije voor het eerst appelthee gehad. Was erg lekker
je kan het ook koud drinken, maar zover ik begrepen heb is het thee (om het te maken voeg je wel poeder toe aan het water dus misschien heb je wel gelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon warme appellimonade?
Ik zat gisteravond ook aan de Koning Winter thee.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
Waar heb je die gehaald? Want ik heb nog voor een paar kopjes Winterdroom (die aardig klopt met jouw beschrijving, zit er ook zoethout in?), van iemand gekregen, maar ze wist niet waar ze hem vandaan had. En hij is lekkerrrrr!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
bij de chineesquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand waar ik gemberthee kan krijgen?
Hier ook last van een thee-overschot!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef AardappelAnders. het volgende:
Weet iemand waar ik grote theedozen kan kopen? Ik zoek er een met minimaal 20 vakjes.
En, heb je antwoord gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Xenos?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef AardappelAnders. het volgende:
Weet iemand waar ik grote theedozen kan kopen? Ik zoek er een met minimaal 20 vakjes.
ik heb de earl grey&lavendel van dit merk in de kast staan, valt ontzettend tegen. Proef wel een vage gronderige smaak, maar geen lavendel en ook zeker geen earl greyquote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef DesertRose het volgende:
Mijn favoriet thee is verse munt thee, bij gebrek aan verse munt thee dan drink ik groene thee of
Revolution Tea Mint
[ afbeelding ]
Ik heb pas een doosje weggegooid dat ik gekregen had. Ik vond er niks aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer koud drinken en in de winter warm . Echt heerlijk gewoon
Dat kan en dat mag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb pas een doosje weggegooid dat ik gekregen had. Ik vond er niks aan.
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makroquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar nog niet gekeken nee. 100% zeker dan?
Thanks! Ga ik daar even flink van inslaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makro
Ik gebruik altijd van deze dingen:quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb losse rooibos thee gekocht alleen komt het nog steeds door de gaatjes van de theehouder heen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
He, dat ziet er wel handig uit. Hoe maak je die dingen dicht...?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van deze dingen:
[ afbeelding ]
Daar komt de rooibos niet door heen. Ook lekker makkelijk omdat je niets hoeft schoon te maken. Je kunt ze iig kopen bij de Jumbo en De Tuinen.
Niet, als het zakje op de bodem van je mok/kopje staat steekt de open bovenkant nog boven uit zodat je hem ook weer er uit kunt tillen, daarbij plakken de 2 kanten eigenlijk ook vanzelf op elkaar als je het zakje in het water stopt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
He, dat ziet er wel handig uit. Hoe maak je die dingen dicht...?
Zeer handig. Ik ga die dingen zeker ff halen bij de Jumbo dan!quote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef maok het volgende:
[..]
Niet, als het zakje op de bodem van je mok/kopje staat steekt de open bovenkant nog boven uit zodat je hem ook weer er uit kunt tillen, daarbij plakken de 2 kanten eigenlijk ook vanzelf op elkaar als je het zakje in het water stopt.
Bedankt !quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van deze dingen:
[ afbeelding ]
Daar komt de rooibos niet door heen. Ook lekker makkelijk omdat je niets hoeft schoon te maken. Je kunt ze iig kopen bij de Jumbo en De Tuinen.
Minty Morocco blijft nr 1,ik drink het bijna de hele dag doorquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer koud drinken en in de winter warm . Echt heerlijk gewoon
De Makro had deze idd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makro
Van Pickwick?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef Daisy_Blue het volgende:
[..]
Minty Morocco blijft nr 1,ik drink het bijna de hele dag door
Die had een (ex-)collega van mij gekocht, maar ze vond 'm niet lekker.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:14 schreef Daisy_Blue het volgende:
Van Pickwick ja.Ik wist niet dat er ook een Lipton variant was
ey die staat heir ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
Graag daarna verslagquote:Op donderdag 12 november 2009 10:26 schreef Daisy_Blue het volgende:
Ik ga binnenkort de Lipton variant ook eens proberen.Ik heb nog zo'n 3 Pickwick doosjes staan dus die moeten eerst gebruikt worden
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Ik heb een site gevonden die ze verkoopt (aan particulieren) maar dat is een bedrijf in amerika die nederlandse producten importeert.![]()
Dus dan laat ik iets uit amerika komen wat in nederland gekocht is (voor heeel veel geld)
Ik ben er verder helaas nog geen tegengekomen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef mrcool het volgende:
Zijn er in Nijmegen nog meer winkels die losse thee verkopen behalve De Tuinen, Van Hilst en Simon Levelt?
Ik drink de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar losse thee!
Tof!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb van de week deze theepot gekocht met bijpassende beker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze echt kitcherig en lelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
ik heb ze wel eens gehad, ze zijn wel geinig, maar je zet er een relatief dure pot thee mee...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Heeft iemand dit wel eens op ?
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
ja ik heb zoiets in kokerverpakking, door een vriendinnetje meegenomen uit aziequote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Ik wist niet dat Action ook thee verkocht, zal eens gaan kijken binnenkort...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef THEFXR het volgende:
thee good morning en thee warming fire
nog bij de action verkrijgbaar.
Leuk voor theemiddagjes met vriendinnen maar als je lekkere thee wil kun je beter losse thee of een zakje pakken. Ik heb theebloemen van Numi gehad en van andere merken maar het is allemaal niet echt lekker te drinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea isquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:50 schreef mrcool het volgende:
Ook lekker: thee uit gedroogde pepermuntbladeren!
Overseas?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea is![]()
![]()
![]()
UK.quote:
Ik zal die site eens bekijken, thanx voor de tip!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK.
Maar je kunt al laten verzenden vanaf een euro of 4. In de UK versturen ze op gewicht en thee is licht.
Mag ik vragen waar ?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag datquote:
Die heb ik nog nooit op . Waar haal jij dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:54 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
en [ afbeelding ]
Jammer dat ze bijna niet meer te vinden zijn
munt, heet water en honingquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:10 schreef mrcool het volgende:
Ik heb vandaag eens wat verse munt gekocht bij de Turkse winkel hier in de buurt. Heet water en suiker erbij en je hebt toch wel goede thee. Lekkerder dan gedroogde munt wat mij betreft.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het zelf bereiden van Marokkaanse muntthee?
Je hebt nodig:quote:
Die bolletjes groene thee heb ik hier nog wel liggen. Was er al achter gekomen dat dit goed te drinken is met wat gedroogde muntbladeren. Nu ik eens verse heb gepakt is me dit wel stukken beter bevallen eigenlijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hebt nodig:
Groene thee (bij voorkeur bolletjes zoals chinese gunpowder dat je kan krijgen bij de lokale Marokkaan)
Verse muntblaadjes
Suiker of honing (ligt er aan wat je lekkerder vind, persoonlijk kies ik honing)
Theepot.
Kook heet water. Spoel de pot om met wat heet water. Neem 1 theelepel groene thee korrels en doe die met de munt en honing naar smaak in de pot. Laat ongeveer drie vijf minuten trekken (afhankelijk van hoe sterk je het wil), en schenk dan de thee in een andere pot want anders wordt het heel bitter door de gunpowder.
C1000?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Iemand nog een goed adres voor sterrenmix thee?
Dus jij wilt alleen iets drinken als het niet te commerciel/apart is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind muntthee altijd zo laffig smaken als er niet een tikkie gunpowder bijzitBovendien hebben al die hippe muntthee-dames op een terras de lol er een beetje afgehaald voor mij
Klinkt interessant!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
Oh, daar zit ik niet mee. Maar ik doel op de sterrenmix thee waar je tien jaar geleden stoned als een kanarie van kon worden. Niet die laffe zooi met een anijssmaakje
Ik heb idd ook een tijdje terug wat losse thee van Simon Levelt gekocht, echt heerlijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag even mijn slag geslagen bij Simon Levelt in Utrecht. Maar heb heb bij een paar standaard smaken thee gehouden.
Een chinese groen thee, een thee met jasmijn en een earl grey.
Ben benieuwd
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een tijdje terug wat losse thee van Simon Levelt gekocht, echt heerlijk!Ik heb de Ceylon orange pekoe genomen en iets van een Classic strong Earl grey ofzo. Echt super! Zoveel lekkerder dan thee uit zakjes!
![]()
![]()
Oh dat weet ik niet, ik heb gelijk maar 2 zakjes van 100 gram geprobeerdquote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?
Ja toevallig heb ik die gisteren zien liggen! Kleine zakjes voor 1 euro met verschillende smaken, maar lang niet alle. Ik heb om te proberen chinese roos thee mee genomen, die ga ik straks proberen ben heel benieuwd!quote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?
Niet bij alle filialen kun je scheppen. In utrecht en Eindhoven is alles voorverpaktquote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef maok het volgende:
Je kunt toch gewoon thee laten scheppen, dan kun je vast ook kleine hoeveelheden krijgen.
Ah, ik dacht dat het overal het zelfde was, dan hebben wij hier in Groningen geluk met een luxe filiaalquote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet bij alle filialen kun je scheppen. In utrecht en Eindhoven is alles voorverpakt
Komt dat echt door het smaakje? Lijkt me niet...quote:Op zondag 7 februari 2010 14:01 schreef Roorda_Van_Genum het volgende:
Thee met een smaakje bevat minder schrikbarend veel minder anti oxidanten.
Nog niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef morgane het volgende:
Bij Xenos hebben ze volgens mij grote lege theekisten, heb je daar al gekeken?
zoals eerder door mij vermeld, bij de Makro of de Sligro.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee waar ik grote theekisten kan kopen? Ik ben op zoek naar minstens 12-vaks. Nu zie ik dat er bijna altijd al thee in zit als je het koopt maar dat hoeft van mij niet zonodig...
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef Everlong het volgende:
[..]
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!
al gekocht?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Xenos!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.
Ze hebben het iig een hele tijd bij de action gehad, geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Die mis ik ook al een hele tijd. Bij Action heb ik ze een tijd gekocht maar daar zijn ze nu weg helaas...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Dit heeft mijn moeder voor me meegebracht uit vietnam!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Ziet er best genig uit
Mij ook, ik houd wel van mooie thee verpakkingen, maar het moet natuurlijk ook nog een beetje smaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef THEFXR het volgende:
nee,maar die Assortimentbox van 8,95 lijkt mij wel wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |