je kan het ook koud drinken, maar zover ik begrepen heb is het thee (om het te maken voeg je wel poeder toe aan het water dus misschien heb je wel gelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon warme appellimonade?
Ik zat gisteravond ook aan de Koning Winter thee.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
Waar heb je die gehaald? Want ik heb nog voor een paar kopjes Winterdroom (die aardig klopt met jouw beschrijving, zit er ook zoethout in?), van iemand gekregen, maar ze wist niet waar ze hem vandaan had. En hij is lekkerrrrr!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
bij de chineesquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand waar ik gemberthee kan krijgen?
Hier ook last van een thee-overschot!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef AardappelAnders. het volgende:
Weet iemand waar ik grote theedozen kan kopen? Ik zoek er een met minimaal 20 vakjes.
En, heb je antwoord gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Xenos?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef AardappelAnders. het volgende:
Weet iemand waar ik grote theedozen kan kopen? Ik zoek er een met minimaal 20 vakjes.
ik heb de earl grey&lavendel van dit merk in de kast staan, valt ontzettend tegen. Proef wel een vage gronderige smaak, maar geen lavendel en ook zeker geen earl greyquote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef DesertRose het volgende:
Mijn favoriet thee is verse munt thee, bij gebrek aan verse munt thee dan drink ik groene thee of
Revolution Tea Mint
[ afbeelding ]
Ik heb pas een doosje weggegooid dat ik gekregen had. Ik vond er niks aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer koud drinken en in de winter warm . Echt heerlijk gewoon
Dat kan en dat mag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb pas een doosje weggegooid dat ik gekregen had. Ik vond er niks aan.
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makroquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar nog niet gekeken nee. 100% zeker dan?
Thanks! Ga ik daar even flink van inslaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makro
Ik gebruik altijd van deze dingen:quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb losse rooibos thee gekocht alleen komt het nog steeds door de gaatjes van de theehouder heen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
He, dat ziet er wel handig uit. Hoe maak je die dingen dicht...?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van deze dingen:
[ afbeelding ]
Daar komt de rooibos niet door heen. Ook lekker makkelijk omdat je niets hoeft schoon te maken. Je kunt ze iig kopen bij de Jumbo en De Tuinen.
Niet, als het zakje op de bodem van je mok/kopje staat steekt de open bovenkant nog boven uit zodat je hem ook weer er uit kunt tillen, daarbij plakken de 2 kanten eigenlijk ook vanzelf op elkaar als je het zakje in het water stopt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
He, dat ziet er wel handig uit. Hoe maak je die dingen dicht...?
Zeer handig. Ik ga die dingen zeker ff halen bij de Jumbo dan!quote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef maok het volgende:
[..]
Niet, als het zakje op de bodem van je mok/kopje staat steekt de open bovenkant nog boven uit zodat je hem ook weer er uit kunt tillen, daarbij plakken de 2 kanten eigenlijk ook vanzelf op elkaar als je het zakje in het water stopt.
Bedankt !quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van deze dingen:
[ afbeelding ]
Daar komt de rooibos niet door heen. Ook lekker makkelijk omdat je niets hoeft schoon te maken. Je kunt ze iig kopen bij de Jumbo en De Tuinen.
Minty Morocco blijft nr 1,ik drink het bijna de hele dag doorquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer koud drinken en in de winter warm . Echt heerlijk gewoon
De Makro had deze idd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het 100% zeker bij de Sligro of de Makro
Van Pickwick?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef Daisy_Blue het volgende:
[..]
Minty Morocco blijft nr 1,ik drink het bijna de hele dag door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |