abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67987209
Revolution white pear tea is ook erg lekker.
En ik was er nog net op tijd bij om het allerlaatste zakje green tea with mint van Teapigs te proberen. Mijn gasten hadden de rest al opgezopen! opgedronken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:56:11 #92
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68114016
's avonds languit op de bank met een megamok Jo'burg Jasmine tea (van de Xenos).
Pure bliss. .
Fok!bejaarde
pi_68114137
Maté, Chai, groene thee, rooibosthee zijn mijn favorieten
pi_68117836
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:39 schreef Everlong het volgende:
Wat ook een leuke theewinkel is, is de Teabar (www.teabar.nl) op de Haarlemmerdijk in Amsterdam!
Daar heb ik een tijdje terug iets besteld. Sommige vond ik erg lekker, andere weer wat minder. Maar goed, het blijft uitproberen natuurlijk
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:33:06 #95
165237 Leef
Sunny side up!
pi_68118633
Met een paar takjes verse groene munt
Een thee-ei met first flush darjeeling
Klaverhoning
en een schijfje citroen afsnijden

In een groot glas, niet heter dan 85 graden celsius

En ik zit goed
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:41:01 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68257514
Mijn favorieten zijn echte rooibosthee (dus vierkant zakje, niet die troep van pickwick), mango thee en earl grey
Had laatst de seizoenthee van de AH geprobeerd, limoen, mango en perzik, wat was dat ranzig zeg Leek wel een lolly maar dan vloeibaar
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68508573
Ik heb nu de witte thee van Simon Levelt, de grote zakjes voor in de theepot. Lekker zoet van zichzelf, maar ook mild. Absoluut een aanrader.

I HATE MUSIC
  donderdag 30 april 2009 @ 00:22:42 #98
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68518056
Waar kun je die witte thee krijgen? Wil het wel proberen.

Ik had net appel thee op.. en normaal is het wel lekker.
Maar deze keer niet te drinken.. misschien lag het aan iets dat ik had gegeten ofzo..
  donderdag 30 april 2009 @ 09:14:45 #99
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_68521485
Ik hou erg van rooibos, witte, bosvruchten en ceylon thee. Zo maar weer een kopje rooibos thee drinken
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_68521644
Momenteel vind ik honingthee erg lekker
pi_68522412
mijn lievelingtheetje is op het moment, turkse appel-vijg-dadel van AH. Echt mijn verwenmomentje als ik op m'nwerk ben. Thuis ook natuurlijk
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_68551609
TWINING [PUNT]
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:44:12 #103
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69618975
Meloen thee? Honing thee? Turkse appel-vijg-dadel thee!? Dat is toch niet natuurlijke thee? Je drinkt warme limonade zo, lijkt mij, als het niet van bladeren komt.

Weten jullie waar ik een beetje fatsoenlijk thee kan kopen? Losse thee bladeren is natuurlijk is must. Het probleem is dat het in het begin lekker is, maar dan neemt de smaak gaandeweg af. Ik wil dus thee bladeren kopen en gebruiken die altijd vers zijn. Wat voor soort boeit niet, ik heb zin om te experimenteren.

Iemand?
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69640778
quote:
Weten jullie waar ik een beetje fatsoenlijk thee kan kopen? Losse thee bladeren is natuurlijk is must. Het probleem is dat het in het begin lekker is, maar dan neemt de smaak gaandeweg af. Ik wil dus thee bladeren kopen en gebruiken die altijd vers zijn.
Versheid is toch niet zo'n probleem hoor, gedroogde theebladeren blijven zeker een jaar prima volgens mij. Niet zoals koffie dat na 2 weken de smaak er al af gaat.

Elke stad heeft tegenwoordig wel een koffie/theewinkeltje waar je mooie thee kunt kopen. Er is veel verschil in smaken, van fris en licht zoals bij darjeeling tot vollere zwaardere smaken. Ook groene thee is er in allerlei soorten, tot fris en grassig zoals bij Japanse sencha tot meer kruidig zoals Chinese groene theesoorten. Belangrijk is ook de manier van zetten, 3-4minuten voor de meeste soorten; bij groene thee het water eerst wat laten afkoelen tot 80C of nog minder, voor de thee er in gaat.

Leuk is ook dat veel theesoorten goed te googlen zijn; dan weet je wat meer over waar het vandaan komt, wat er bijzonder is aan de smaak enz.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:37:43 #105
150363 Wii-Style
pi_69643293
Ik had gelezen dat verse groene thee van smaakt afneemt als het te oud is, en dat gaat best snel. Ik heb het in ieder geval zelf ervaren. Ik heb wat Chinese groene thee, en eerst was het lekker en had het een interessante smaak maar nu proef ik er bijna niks van.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:55:33 #106
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69657290
Mijn favo thee op het moment:

Pickwick Greentea variations
Het is alleen jammer dat het doosje zo snel gaat en ze alleen de Green Tea - Lemon in een grote doos verkopen
pi_69657525
Ik heb weer eens een groene thee geprobeerd: doet het niet voor mij. Veel te wrang van smaak. Geef mij maar rooibosch. In alle variaties!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69673524
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb weer eens een groene thee geprobeerd: doet het niet voor mij. Veel te wrang van smaak. Geef mij maar rooibosch. In alle variaties!
Groene thee hoeft helemaal niet wrang of bitter te zijn. Dit gebeurt echter wel snel; kokend water opgieten is echt taboe. Je moet het water eerst laten afkoelen tot zo'n 70-80 graden. Als het goed is krijg je dan hele lekkere zachte thee...
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:43:17 #109
150363 Wii-Style
pi_69673939
Mwuah, groene thee blijft bitter, zelfs als je niet kokend heet water gebruikt. Maar dat is juist lekker.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:14:47 #110
214942 norich
delicate
pi_69674908
Aardbei en bosvruchten thee van Pickwick zijn mijn favorieten.
Turn the world into your dance floor.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:16:25 #111
7469 voh
Now without pants!
pi_69797353
Mijn favoriete thee van nu alweer een paar maanden is Pickwick Elements Fire. Ik denk dat het door de peper komt, maar het is gewoon een lekker pittige, licht zoete thee. Dat het caffeine-vrij is, is welkom gezien ik ook best een koffieleut ben.

En om de een of andere reden vind ik ook de kleur fijn, zo'n dieprode kleur. Geeft wel dat warme gevoel zichtbaar weer

Op een gegeven moment kon ik ze nergens meer vinden dus toen een vriend zei dat ze er nog waren bij een C1000 bij hem om de hoek mocht hij mooi een lading van die dingen meenemen. Bleek dat ze er niet waren omdat de oude verpakkingen op waren en de nieuwe nog niet binnen
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_69797964
Golden China van Pickwick

pi_69805707
Zonnatura Gember thee

Klinkt geitenwollensokken-achtig, maar is echt lekker!

Lekker pittig en toch heel zoet.
Einde bericht
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:08:39 #114
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69903695
Favoriete thee nu: pickwick white tea peer en druif (of iets dergelijks).

Ik wil wel eens aan de 'echte' thee en daar hoort een theepot bij. Het mooiste zou zijn als hij bij mijn gekleurde kopjes zou passen (geel, groen, rood, paars, met een wit binnenkantje, felle kleurtjes dus). Kan iemand me een winkel/merk aanraden?
pi_69903744
Muntthee, zoethoutthee, appelthee en citroenthee die ook daadwerkelijk naar citroen smaakt.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_69903946
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef mrcool het volgende:
Muntthee, zoethoutthee, appelthee en citroenthee die ook daadwerkelijk naar citroen smaakt.
Als je échte citroenthee wil: Pure lemongrass van Teapigs. En hun Peppermint Leaves thee is ook geweldig: meer munt kun je niet krijgen.

Als je de code 'give me real tea' invult bij je eerste bestelling krijg je 20% korting. En de verzendkosten zijn heel redelijk, voor 3 pond heb je een aardige bestelling aan je deur gebracht.
pi_69906346
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef SiTu het volgende:
Favoriete thee nu: pickwick white tea peer en druif (of iets dergelijks).

Ik wil wel eens aan de 'echte' thee en daar hoort een theepot bij. Het mooiste zou zijn als hij bij mijn gekleurde kopjes zou passen (geel, groen, rood, paars, met een wit binnenkantje, felle kleurtjes dus). Kan iemand me een winkel/merk aanraden?

van Emma Bridgewater. Ik vind het ontzettned lelijk, maar ik ben dan ook geen fan van kleurtjes op servies
pi_69906696
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Rapaille het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

van Emma Bridgewater. Ik vind het ontzettned lelijk, maar ik ben dan ook geen fan van kleurtjes op servies
Oh die vind ik echt geweldig! Maar ik mag voorlopig geen theepotten meer kopen van mijn wederhelft.

Ik heb vanmiddag bij de toko een groot en vooral enorm kitscherig blik met jasmijnthee gekocht en vorige week heb ik weer een bestelling gedaan bij de theefabriek met verschillende theetjes.
Ik heb dat winkeltje inmiddels wel een keer gezien na alle bezoekjes met vrienden en familie dus nu maar eens online besteld. Geweldige zaak is dat.
De volgende dag lag mijn bestelling al op de mat. Ze hadden alleen een foutje gemaakt bij mijn bestelling, ik had per ongeluk de bestelling van iemand anders gekregen met 5 theesoorten waarvan er voor mij 4 nieuw waren en ik mocht die bestelling gewoon gratis houden en ze stuurden zo snel mogelijk de goede bestelling op. Dat is nog eens service.

Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik weer wat theebakjes ergens vandaan tover want ik heb nu veel te veel losse zakjes staan en geen bakjes meer over.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69906838
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh die vind ik echt geweldig! Maar ik mag voorlopig geen theepotten meer kopen van mijn wederhelft.

Ik heb vanmiddag bij de toko een groot en vooral enorm kitscherig blik met jasmijnthee gekocht en vorige week heb ik weer een bestelling gedaan bij de theefabriek met verschillende theetjes.
Ik heb dat winkeltje inmiddels wel een keer gezien na alle bezoekjes met vrienden en familie dus nu maar eens online besteld. Geweldige zaak is dat.
De volgende dag lag mijn bestelling al op de mat. Ze hadden alleen een foutje gemaakt bij mijn bestelling, ik had per ongeluk de bestelling van iemand anders gekregen met 5 theesoorten waarvan er voor mij 4 nieuw waren en ik mocht die bestelling gewoon gratis houden en ze stuurden zo snel mogelijk de goede bestelling op. Dat is nog eens service.

Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik weer wat theebakjes ergens vandaan tover want ik heb nu veel te veel losse zakjes staan en geen bakjes meer over.

www.damesvandethee.nl is voor jou de ideale winkel denk ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ga binnenkort even kijken
pi_69907121
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Rapaille het volgende:

[..]

www.damesvandethee.nl is voor jou de ideale winkel denk ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ga binnenkort even kijken
Ik houd wel van dat soort winkeltjes ja.
En ik heb inderdaad heel braaf, zoals zij ook aanraden op hun site, aparte theepotten voor witte/groene, oolong, zwarte en gearomatiseerde thee. Ik zie alleen dat zij ook een aparte aanraden voor gerookte thee. Nu heb ik niet zoveel gerookte thee (1 volgens mij maar) maar misschien dat ik met dat argument mijn kan overtuigen van de noodzaak van nog een theepot.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')