Daar heb ik een tijdje terug iets besteld. Sommige vond ik erg lekker, andere weer wat minder. Maar goed, het blijft uitproberen natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2009 21:39 schreef Everlong het volgende:
Wat ook een leuke theewinkel is, is de Teabar (www.teabar.nl) op de Haarlemmerdijk in Amsterdam!
Versheid is toch niet zo'n probleem hoor, gedroogde theebladeren blijven zeker een jaar prima volgens mij. Niet zoals koffie dat na 2 weken de smaak er al af gaat.quote:Weten jullie waar ik een beetje fatsoenlijk thee kan kopen? Losse thee bladeren is natuurlijk is must. Het probleem is dat het in het begin lekker is, maar dan neemt de smaak gaandeweg af. Ik wil dus thee bladeren kopen en gebruiken die altijd vers zijn.
Groene thee hoeft helemaal niet wrang of bitter te zijn. Dit gebeurt echter wel snel; kokend water opgieten is echt taboe. Je moet het water eerst laten afkoelen tot zo'n 70-80 graden. Als het goed is krijg je dan hele lekkere zachte thee...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb weer eens een groene thee geprobeerd:doet het niet voor mij. Veel te wrang van smaak. Geef mij maar rooibosch. In alle variaties!
![]()
Als je échte citroenthee wil: Pure lemongrass van Teapigs. En hun Peppermint Leaves thee is ook geweldig: meer munt kun je niet krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef mrcool het volgende:
Muntthee, zoethoutthee, appelthee en citroenthee die ook daadwerkelijk naar citroen smaakt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef SiTu het volgende:
Favoriete thee nu: pickwick white tea peer en druif (of iets dergelijks).
Ik wil wel eens aan de 'echte' thee en daar hoort een theepot bij. Het mooiste zou zijn als hij bij mijn gekleurde kopjes zou passen (geel, groen, rood, paars, met een wit binnenkantje, felle kleurtjes dus). Kan iemand me een winkel/merk aanraden?
Oh die vind ik echt geweldig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Rapaille het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van Emma Bridgewater. Ik vind het ontzettned lelijk, maar ik ben dan ook geen fan van kleurtjes op servies
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt geweldig!Maar ik mag voorlopig geen theepotten meer kopen van mijn wederhelft.
![]()
Ik heb vanmiddag bij de toko een groot en vooral enorm kitscherig blik met jasmijnthee gekocht en vorige week heb ik weer een bestelling gedaan bij de theefabriek met verschillende theetjes.
Ik heb dat winkeltje inmiddels wel een keer gezien na alle bezoekjes met vrienden en familie dus nu maar eens online besteld. Geweldige zaak is dat.![]()
De volgende dag lag mijn bestelling al op de mat. Ze hadden alleen een foutje gemaakt bij mijn bestelling, ik had per ongeluk de bestelling van iemand anders gekregen met 5 theesoorten waarvan er voor mij 4 nieuw waren en ik mocht die bestelling gewoon gratis houden en ze stuurden zo snel mogelijk de goede bestelling op. Dat is nog eens service.![]()
Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik weer wat theebakjes ergens vandaan tover want ik heb nu veel te veel losse zakjes staan en geen bakjes meer over.
Ik houd wel van dat soort winkeltjes ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
www.damesvandethee.nl is voor jou de ideale winkel denk ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ga binnenkort even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |