Die had een (ex-)collega van mij gekocht, maar ze vond 'm niet lekker.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:14 schreef Daisy_Blue het volgende:
Van Pickwick ja.Ik wist niet dat er ook een Lipton variant was
ey die staat heir ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
Graag daarna verslagquote:Op donderdag 12 november 2009 10:26 schreef Daisy_Blue het volgende:
Ik ga binnenkort de Lipton variant ook eens proberen.Ik heb nog zo'n 3 Pickwick doosjes staan dus die moeten eerst gebruikt worden
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Ik heb een site gevonden die ze verkoopt (aan particulieren) maar dat is een bedrijf in amerika die nederlandse producten importeert.![]()
Dus dan laat ik iets uit amerika komen wat in nederland gekocht is (voor heeel veel geld)
Ik ben er verder helaas nog geen tegengekomen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef mrcool het volgende:
Zijn er in Nijmegen nog meer winkels die losse thee verkopen behalve De Tuinen, Van Hilst en Simon Levelt?
Ik drink de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar losse thee!
Tof!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb van de week deze theepot gekocht met bijpassende beker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze echt kitcherig en lelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
ik heb ze wel eens gehad, ze zijn wel geinig, maar je zet er een relatief dure pot thee mee...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Heeft iemand dit wel eens op ?
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
ja ik heb zoiets in kokerverpakking, door een vriendinnetje meegenomen uit aziequote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Ik wist niet dat Action ook thee verkocht, zal eens gaan kijken binnenkort...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef THEFXR het volgende:
thee good morning en thee warming fire
nog bij de action verkrijgbaar.
Leuk voor theemiddagjes met vriendinnen maar als je lekkere thee wil kun je beter losse thee of een zakje pakken. Ik heb theebloemen van Numi gehad en van andere merken maar het is allemaal niet echt lekker te drinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best genig uit
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea isquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:50 schreef mrcool het volgende:
Ook lekker: thee uit gedroogde pepermuntbladeren!
Overseas?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer die van Teapigs dan eens: hun peppermint tea is![]()
![]()
![]()
UK.quote:
Ik zal die site eens bekijken, thanx voor de tip!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK.
Maar je kunt al laten verzenden vanaf een euro of 4. In de UK versturen ze op gewicht en thee is licht.
Mag ik vragen waar ?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag datquote:
Die heb ik nog nooit op . Waar haal jij dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:54 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
en [ afbeelding ]
Jammer dat ze bijna niet meer te vinden zijn
munt, heet water en honingquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:10 schreef mrcool het volgende:
Ik heb vandaag eens wat verse munt gekocht bij de Turkse winkel hier in de buurt. Heet water en suiker erbij en je hebt toch wel goede thee. Lekkerder dan gedroogde munt wat mij betreft.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het zelf bereiden van Marokkaanse muntthee?
Je hebt nodig:quote:
Die bolletjes groene thee heb ik hier nog wel liggen. Was er al achter gekomen dat dit goed te drinken is met wat gedroogde muntbladeren. Nu ik eens verse heb gepakt is me dit wel stukken beter bevallen eigenlijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hebt nodig:
Groene thee (bij voorkeur bolletjes zoals chinese gunpowder dat je kan krijgen bij de lokale Marokkaan)
Verse muntblaadjes
Suiker of honing (ligt er aan wat je lekkerder vind, persoonlijk kies ik honing)
Theepot.
Kook heet water. Spoel de pot om met wat heet water. Neem 1 theelepel groene thee korrels en doe die met de munt en honing naar smaak in de pot. Laat ongeveer drie vijf minuten trekken (afhankelijk van hoe sterk je het wil), en schenk dan de thee in een andere pot want anders wordt het heel bitter door de gunpowder.
C1000?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Iemand nog een goed adres voor sterrenmix thee?
Dus jij wilt alleen iets drinken als het niet te commerciel/apart is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind muntthee altijd zo laffig smaken als er niet een tikkie gunpowder bijzitBovendien hebben al die hippe muntthee-dames op een terras de lol er een beetje afgehaald voor mij
Klinkt interessant!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
Oh, daar zit ik niet mee. Maar ik doel op de sterrenmix thee waar je tien jaar geleden stoned als een kanarie van kon worden. Niet die laffe zooi met een anijssmaakje
Ik heb idd ook een tijdje terug wat losse thee van Simon Levelt gekocht, echt heerlijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag even mijn slag geslagen bij Simon Levelt in Utrecht. Maar heb heb bij een paar standaard smaken thee gehouden.
Een chinese groen thee, een thee met jasmijn en een earl grey.
Ben benieuwd
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een tijdje terug wat losse thee van Simon Levelt gekocht, echt heerlijk!Ik heb de Ceylon orange pekoe genomen en iets van een Classic strong Earl grey ofzo. Echt super! Zoveel lekkerder dan thee uit zakjes!
![]()
![]()
Oh dat weet ik niet, ik heb gelijk maar 2 zakjes van 100 gram geprobeerdquote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?
Ja toevallig heb ik die gisteren zien liggen! Kleine zakjes voor 1 euro met verschillende smaken, maar lang niet alle. Ik heb om te proberen chinese roos thee mee genomen, die ga ik straks proberen ben heel benieuwd!quote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben zij ook probeerpakketen ipv gelijk 100 gram thee?
Niet bij alle filialen kun je scheppen. In utrecht en Eindhoven is alles voorverpaktquote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef maok het volgende:
Je kunt toch gewoon thee laten scheppen, dan kun je vast ook kleine hoeveelheden krijgen.
Ah, ik dacht dat het overal het zelfde was, dan hebben wij hier in Groningen geluk met een luxe filiaalquote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet bij alle filialen kun je scheppen. In utrecht en Eindhoven is alles voorverpakt
Komt dat echt door het smaakje? Lijkt me niet...quote:Op zondag 7 februari 2010 14:01 schreef Roorda_Van_Genum het volgende:
Thee met een smaakje bevat minder schrikbarend veel minder anti oxidanten.
Nog niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef morgane het volgende:
Bij Xenos hebben ze volgens mij grote lege theekisten, heb je daar al gekeken?
zoals eerder door mij vermeld, bij de Makro of de Sligro.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee waar ik grote theekisten kan kopen? Ik ben op zoek naar minstens 12-vaks. Nu zie ik dat er bijna altijd al thee in zit als je het koopt maar dat hoeft van mij niet zonodig...
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef Everlong het volgende:
[..]
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!
al gekocht?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Xenos!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.
Ze hebben het iig een hele tijd bij de action gehad, geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Die mis ik ook al een hele tijd. Bij Action heb ik ze een tijd gekocht maar daar zijn ze nu weg helaas...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Dit heeft mijn moeder voor me meegebracht uit vietnam!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Ziet er best genig uit
Mij ook, ik houd wel van mooie thee verpakkingen, maar het moet natuurlijk ook nog een beetje smaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef THEFXR het volgende:
nee,maar die Assortimentbox van 8,95 lijkt mij wel wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |