Die had een (ex-)collega van mij gekocht, maar ze vond 'm niet lekker.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:14 schreef Daisy_Blue het volgende:
Van Pickwick ja.Ik wist niet dat er ook een Lipton variant was
ey die staat heir ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef maok het volgende:
Ik drink op het moment trouwens veel 'vuurthee' van Dille & Kamille:
[ afbeelding ]
Hij ruikt naar van die ouderwetse fireballs
[ afbeelding ]
Graag daarna verslagquote:Op donderdag 12 november 2009 10:26 schreef Daisy_Blue het volgende:
Ik ga binnenkort de Lipton variant ook eens proberen.Ik heb nog zo'n 3 Pickwick doosjes staan dus die moeten eerst gebruikt worden
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Ik heb een site gevonden die ze verkoopt (aan particulieren) maar dat is een bedrijf in amerika die nederlandse producten importeert.![]()
Dus dan laat ik iets uit amerika komen wat in nederland gekocht is (voor heeel veel geld)
Ik ben er verder helaas nog geen tegengekomen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef mrcool het volgende:
Zijn er in Nijmegen nog meer winkels die losse thee verkopen behalve De Tuinen, Van Hilst en Simon Levelt?
Ik drink de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar losse thee!
Tof!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb van de week deze theepot gekocht met bijpassende beker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze echt kitcherig en lelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb van de week deze theepot gekocht met bijpassende beker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |