Dat weet, ik vind het geweldige thee!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Lapsang souchong naar asbak smaken?het is een gerookte lucht en smaak maar geen rook (sigaret) smaak
die sporen nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat weet, ik vind het geweldige thee!
Maar gezien het vorige topic vonden een aantal mensen dat dus wel![]()
Bedoel je deze site? http://www.theefabriek.nl/theewinkel/index.html Want ik zie niks van dat je kunt bestellenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef DarkElf het volgende:
maar eniewee, mijn favo's zijn toch wel:
lapsang souchong, lady grey en groene thee.
Ik heb van de week losse lapsang thee besteld bij de theefabriek, en hoop dat mijn pakje er snel is. iemand ervaring met ze?
Smaken verschillen,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:28 schreef faberic het volgende:
Wat is de lekkerste thee van Levelt?
Pai Mu Tan is raar, beetje droog enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik drink voornamelijk Pai Mu Tan en Lapsang Souchong.
Vanochtend heb ik Nilgiri F.G. special gekocht, een sencha variant, erg, erg, erg puik.
Die heb ik toevallig dit weekend meegenomen bij Colruyt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef DarkElf het volgende:
heb net bij de delhaize, Morocco thee van Lipton gekocht (in pyramide zakjes)
een thee van munt, zoethout, sinasappelschil, rozenbottel..
hij staat nu te trekken en ruikt zalig
Ik vind de Puerh dus erg lekker, in je kopje ziet het er haast uit als gewone zwarte thee, maar hij is zó lekker mild en zacht... Op aanraden van de mevrouw achter de balie meegenomen toen ik om een goede groene thee vroeg!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef faberic het volgende:
wat is de lekkerste groene thee van levelt
Je doet water in de onderste kan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Vertel, hoe werkt zo'n ding?
Die op het plaatje weet ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Wauw dat ziet er spectaculair uit zeg
Wat kost zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |