quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:34 schreef bartrid het volgende:
hij ziet eruit als een geest. Wie gaat er weer op tour?
Hoeraquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Guns N' Roses
Of Guns 'n Rosesquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maak daar trouwens maar Axl Rose van
O/T @ iggy in the house: THX! het is echt een takke werk, ik zal 2003 ook nog wel eens on line slingeren .. 2004 is er wel maar daar had ik aan het eind nogal haast dus die moet nog eens in de revisie voordat ik em nog aan iemand vertoonquote:Hey jerver, even O/T: ik ben even je altermix aan het beluisteren en ik vind hem echt geweldig goed! Ik ben sowieso al een (jaar)mix fanaat, maar dit is weer eens wat anders.
Ga zo door in ieder geval!
Hij is toch continu op tour zo'n beetje? Ik heb ze in 2002 of 2003 gezien en volgens mij waren ze in 2005 ook in Nederlandquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef bartrid het volgende:
Andrew Eldritch it is. de Sisters gaan weer touren in de US en UK. Dat wil zeggen dat of:
- er komt een nieuwe plaat
- of hij heeft weer geld nodig en doet dus maar weer een greatest hits tour.
ik ga voor optie b
Welke programma's gebruik jequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef jerver73 het volgende:
[..]
O/T @ iggy in the house: THX! het is echt een takke werk, ik zal 2003 ook nog wel eens on line slingeren .. 2004 is er wel maar daar had ik aan het eind nogal haast dus die moet nog eens in de revisie voordat ik em nog aan iemand vertoon
ontopic geen ideee
ik heb ze inderdaad in 2002 of 2003 in de bierhal gezien, ergens in januari. Het zou best kunnen dat ze in 2005 in nederland waren, in Engeland meen ik nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij is toch continu op tour zo'n beetje? Ik heb ze in 2002 of 2003 gezien en volgens mij waren ze in 2005 ook in Nederland
Volgens mij stonden ze in 2005 in 013....quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb ze inderdaad in 2002 of 2003 in de bierhal gezien, ergens in januari. Het zou best kunnen dat ze in 2005 in nederland waren, in Engeland meen ik niet
Vorig jaar augustus stonden ze nog in 013quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb ze inderdaad in 2002 of 2003 in de bierhal gezien, ergens in januari. Het zou best kunnen dat ze in 2005 in nederland waren, in Engeland meen ik niet
quote:The youngest girl group ever to notch a number one single on the UK pop charts, Ireland's teen quartetcomprised vocalist Edele Lynch, her guitar-playing twin sister Keavy, keyboardist Sinead O'Caroll and guitarist Lindsay Armaou
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi
MadMaster +1quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef MadMaster het volgende:
B Witched
Dat wordt weer een nieuwe fanclub voor Berkery's sigquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
http://www.last.fm/group/Fok%2BMuziek%2BTrivia/connections
![]()
Onderstaande in Notepad, opslaan als HTML (of renamen). Dan openen in Firefox (of IE) en Save link as..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft iemand trouwens een directe link naar die mp3 van jerver? Als ik 'm via dat flash-gebeuren aanklik wil ie 'm in m'n browser gaan afspelen.....maar dat gaat niet helemaal goed zeg maar....
Thanks, had aan die url al genoeg gehad hoorquote:
Ojaan, ik herinner me zoiets..iets met een jubileumvraag ofzo..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Thanks, had aan die url al genoeg gehad hoor![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ojaan, ik herinner me zoiets..iets met een triviavraag ofzo..![]()
Madmaster die naar Fall Out Boy (lijkt mij) vraagt staat nog open....quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef jerver73 het volgende:
en tussendoor moet er ook nog wat opgelost worden .. was er nog ergens een vraag?
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..quote:
Dan nog:quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...quote:
Ow, je bedoelt gewoon dat ik een nerd benquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...
quote:
quote:
Wat betekent dat ik 'm niet meer uit de parkeerstand hoef te halen en jij gewoon nu het punt krijgt. Wel jammer dat-ie niet aansloeg. Ik vond het zo'n schok hoe die man er tegenwoordig uitzietquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef Berkery het volgende:
Die van GLO is Gaz Top. Heb ik ook al eens tevergeefs gevraagd.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt gewoon dat ik een nerd ben![]()
Ja, zo dom ben ik nou net weer nietquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, zo dom ben ik nou net weer niet
We worden allemaal een jaartje ouder, en zo'n Alarm-kapsel kan echt niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik 'm niet meer uit de parkeerstand hoef te halen en jij gewoon nu het punt krijgt. Wel jammer dat-ie niet aansloeg. Ik vond het zo'n schok hoe die man er tegenwoordig uitziet
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
zo'n Alarm-kapsel kan echt niet meer![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]* cafca gaat vanavond naar de kapper
Die dus,quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef bartrid het volgende:
my chemical romance?
quote:I've played the desperate lady
Jumped through all of the hoops boy
Instead of constant craving
I leave the chasing to you
Nee hoor, recente single van een meidengroep die uit 3 dames bestaatquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:14 schreef GLO het volgende:
k.d. lang - Constant Craving? zal wel niet hè
en dat is toch helemaal juist gegokt. Dit is Heidi'squote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Neleos het volgende:
Ondanks dat de tekst me helemaal niet bekend voor komt gok ik op Red Dress van The Sugababes
Goeie grapquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
en dat is toch helemaal juist gegokt. Dit is Heidi's![]()
tekst
Neleos +1
Eentje goed, maar op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
1. Borsato & Bocelli
2. Kus
3. Akon & Ali B
Alleen de nr. 3 nog.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
of
1 Raffaela
2. Borsato & Bocelli
3. Pink
Madonna staat op 9 en Sugababes op 7, maar geen zorgen, je komt er nog wel op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:02 schreef ranja het volgende:volgens mij stata Madonna op 7 en Sugababes op 8 maar op 3 weet ik dan weer niet
Wat heeft dat nou weer met muziek te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie grap![]()
Mag ik de top 3 van de Nederlandse top 40 op dit moment
De top 40 man, dat zijn de 40 beste platen van het moment, dat weet toch iedereenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:08 schreef search64 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met muziek te maken.![]()
Maar die zijn het ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:07 schreef ranja het volgende:
de kans is natuurlijk dit jaar vrij groot dat het Lange en Baas zijn (ik doe zo vaak die namen met opzet fout dat ik de echt niet eens meer weet).
Dat klopt, maar niet in de hitlijsten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:08 schreef ranja het volgende:
Er is muziek buiten Mike Patton, search64
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:19 schreef search64 het volgende:
Dat klopt, maar niet in de hitlijsten.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:41 schreef ranja het volgende:
opgezocht, nooit wel van gehoord, maar ik was er nooit opgekomen...
En daarmee is het antwoord compleet:quote:
Frank Zappaquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef bartrid het volgende:
Deze meneer heeft met Steve Vai gezongen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:
neil young?
Lou Reed is 2 weken geleden 64 geworden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef bukgeit het volgende:
Lou Reed dacht ik. John Cale heeft z'n verjaardag net gevierd.
is lou een nederlanderquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef bukgeit het volgende:
Lou Reed dacht ik. John Cale heeft z'n verjaardag net gevierd.
quote:Door al die successen zouden we bijna de mens achtervergeten en dàt is nu juist zijn grote kracht en drijfveer. Want gevraagd naar het recept voor zijn grote succes, heeft
eens geantwoord: ‘Wellicht is mijn geheim dat ik dicht bij de mensen sta. Daardoor voel ik als geen ander waar men op een gegeven moment behoefte aan heeft.’ Ondanks al het spektakel en de shows is
dus een gewoon mens gebleven.
Als ik over een paar maandjes deze vraag weer stel, dan zou dit wel eens het correcte antwoord kunnen zijn.quote:
2 mei om precies te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:00 schreef GLO het volgende:
Die komt toch pas in mei uit?
vast wel.... maar nu nog nietquote:
Tja nu ik overdag niet meer kan fokken moet ik jullie toch op een andere manier treiteren dan weer een vaag indie-bandje die alleen bekend is bij Z, Grobbel en DD (en evt. anderen)quote:
10,000 days om precies te zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:20 schreef bartrid het volgende:
10000 days.
Compleet met poedelkapsel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef bartrid het volgende:
Nee, deze meneer zat in zo'n foute jaren 80 hardrockband.
welneequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef ranja het volgende:
argh net te laat nou lijkt het net of ik die kip hint nodig had
Jawel, maar niet fanatiek. En al die foute rockbandjes uit de jaren tachtig heb ik verdrongenquote:
Daar ken ik ze ook van. Ik zou er zelf nooit naar luisteren....quote:
Ik ken er zelfs helemaal geen muziek van maar dat wannabe vriendje, Steve ofzo? had altijd een Winger t-shirt aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel, maar niet fanatiek. En al die foute rockbandjes uit de jaren tachtig heb ik verdrongen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Ranja, is van je vraag die je over een half uur ofzo gaat stellen een rebus te maken?
Bedanktquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hier een post om het aantal posts op te krikken zodat er misschien hints komen.
Je bedoelt dat het Blue Angel is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef ranja het volgende:
Nee hoor, maar ik dacht dat het nu wel een inkopper was geworden.
Dat bedoel ik.quote:
Ruim twintig minutenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's wel snel als je een paar minuten geleden nog van een band geen weet had..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wickedangel weet dat opzoeken verboden is en heeft dit antwoord spontaan zelf bedacht?
Uit de Openings Post:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Heb gewoon gegooglet. Of is dat valsspelen![]()
quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken* bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen*; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Je bent tenminste eerlijk. Check de OP nog 's even.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Excuus, ik zal het niet meer doen.
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenquote:
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders meequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenHad de OP deels gelezen, maar dat dus niet gezien.
Bedankt, doe ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders mee![]()
Dus no hard feelings en gewoon verder spelen (maar nu zonder google etc)
Dan doen we 'm toch af:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met zo'n zonnebril lijkt iedereen op Steve Miller
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Percussionist dan zeker?
Ook. En een vermaard bandleider. En een latin-jazzpionier. En vorige maand overleden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn er echt mensen die CD's kopen met een congaspeler als main attraction?
Of is het een vermaard studiotrommelaar ofzo?
quote:The Latin music world lost one of its greatest lights today, as legendary percussionist and bandleaderdied from complications from heart surgery and pneumonia. He was 76.
, a Puerto Rican who was born and raised in Brooklyn, is regarded as one of the leaders of the Latin jazz movement that took shape in New York City in the late 1940s and early 1950s.
was a nearly ubiquitous figure in the Latin jazz scene dominated by the likes of Tito Puente and Dizzy Gillespie, in whose bands he played, adding the driving salsa beat of the conga drum to the jazz music of that era.
Along with a stint as leader of the famed Fania All-Stars,had a prolific solo career that spanned six decades and 50 albums. His biggest hit was 1962's "El Watusi," which spent several weeks on the Billboard charts.
won a Grammy Award in 1989 for his performance of "Ritmo en el Corazon" with Celia Cruz.
His last, Time Was - Time Is, released last September, included his trademark mix of hard bop and Latin rhythms.
Jammer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Wel gelezen maar ik ben vergeten wie het was.
Slaap lekkerquote:Day for night
Z +1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Z het volgende:
Peter Beense.
Bongo, eh, bingo!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ray Barretto is dat, de vraag van GLO natuurlijk
Damn, bekende fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Okidoki
Wie is dit?
[afbeelding]
Aaaaarrrrggghhhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:28 schreef ranja het volgende:
Belle Perez?
Nee, dat was om half zevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef cafca het volgende:
Billy Paul & Mrs Jones
Tuurlijk. Een hit in 1979 en vaste prik in Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef ranja het volgende:
UK
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het zou weten...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Was mijn eerst ingeving. Het klinkt wel bekend, maar ik kom er ff niet op....![]()
Het valt wel mee met jou dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
da's dat andere progrocknummertje dat ik wel aardig vind
¿Qué?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef ranja het volgende:
Ik ken het helemaal niet (qua muziek) maar het is wel een opvallende entry in het hitdossier dus onthoud je wel
Pet Shop Boys - West End Girls?quote:Wie had een grote hit met de b-kant van hun (oorspronkelijke) single 'Discording' en hoe heet die b-kant?
niet bewustquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef GLO het volgende:
¿Qué?
Je bedoelt toch niet dat je alle entry's uit het Hitdossier uit je kop hebt geleerd?
The Beatles. Ik zie hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
niet bewust
maar sommige vallen meer op dan andere en een band met als naam UK valt meer op dan, nou ja, zeg maar wat
't Was het eerste wat in me opkwam. Zomaar wat verder gokken heeft niet zoveel zin, dus ik wacht wel op de hint - of de slimmerd die het zo al weetquote:Geen Pet Shop Boys, wel juiste decennium. Uiteindelijk een eendagsvlieg.
Nou vooruit, weer een gokje dan: Berlin - Take My Breath Awayquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef ranja het volgende:
Jaar: 1986
owwwww, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
ehm, foutje
de orginele single heette niet Discording maar "Our Revolution".
komt er wel redelijk in de buurt imho, maar goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef ranja het volgende:
Communards zijn geen eendagsvlkieg
Mijn fout geeft wel aan in welk genre je kunt zoeken
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef ranja het volgende:
2 nummer 1 hits 2 top 3 hitsdat noem ik geen eendagsvlieg hoor... en dan nog een paar top 10/20 hits er naast...
Ik kan me eigenlijk ook maar één hit herinnerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?
Ik heb misschien wat overdreven maar google overdrijft nog veel meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?
Dat was 3 jaar eerderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef Mark het volgende:
Misschien new Order met Blue Monday?
quote:
Jaren '80 disco-deuntje, en een vrouw die op verschillende toonhoogtes en intonaties 'We Just' zingt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |