2 mei om precies te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:00 schreef GLO het volgende:
Die komt toch pas in mei uit?
vast wel.... maar nu nog nietquote:
Tja nu ik overdag niet meer kan fokken moet ik jullie toch op een andere manier treiteren dan weer een vaag indie-bandje die alleen bekend is bij Z, Grobbel en DD (en evt. anderen)quote:
10,000 days om precies te zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:20 schreef bartrid het volgende:
10000 days.
Compleet met poedelkapsel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef bartrid het volgende:
Nee, deze meneer zat in zo'n foute jaren 80 hardrockband.
welneequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef ranja het volgende:
argh net te laat nou lijkt het net of ik die kip hint nodig had
Jawel, maar niet fanatiek. En al die foute rockbandjes uit de jaren tachtig heb ik verdrongenquote:
Daar ken ik ze ook van. Ik zou er zelf nooit naar luisteren....quote:
Ik ken er zelfs helemaal geen muziek van maar dat wannabe vriendje, Steve ofzo? had altijd een Winger t-shirt aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel, maar niet fanatiek. En al die foute rockbandjes uit de jaren tachtig heb ik verdrongen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Ranja, is van je vraag die je over een half uur ofzo gaat stellen een rebus te maken?
Bedanktquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hier een post om het aantal posts op te krikken zodat er misschien hints komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |