Nou vooruit, weer een gokje dan: Berlin - Take My Breath Awayquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef ranja het volgende:
Jaar: 1986
owwwww, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
ehm, foutje
de orginele single heette niet Discording maar "Our Revolution".
komt er wel redelijk in de buurt imho, maar goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef ranja het volgende:
Communards zijn geen eendagsvlkieg
Mijn fout geeft wel aan in welk genre je kunt zoeken
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef ranja het volgende:
2 nummer 1 hits 2 top 3 hitsdat noem ik geen eendagsvlieg hoor... en dan nog een paar top 10/20 hits er naast...
Ik kan me eigenlijk ook maar één hit herinnerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?
Ik heb misschien wat overdreven maar google overdrijft nog veel meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb Google net even uit z'n kooi gehaald, maar die kwam met maar 1 hit terug. Heb je het wel over hits in NL?
Dat was 3 jaar eerderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef Mark het volgende:
Misschien new Order met Blue Monday?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |