Nee, dan had er 'iek bien drovig' gestaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Madonna - Sorry (?)
moet je eens i am sorry intypen in babelfishquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef bartrid het volgende:
hoe ze nou op ik ben droevig komt is mij een raadsel
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, dan had er 'iek bien drovig' gestaan.
Welk nummer was dit ooit?quote:This way simple, three words I want which once share with you and for us both the years those could not the wounds heal therefore lustre and talk with me
hahaha wat een kneus zeg. Laat dat dan even checken of zo, dit komt zo dom over. Muts.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
moet je eens i am sorry intypen in babelfish![]()
quote:It does not regret me, forgives me differently can I it say and can of everything be explained still such long to leave it regrets me, forgives me I can it really differently express I wants this chapter now once close you is at far from me from it regrets me, me regrets this way makes you the well tonight
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het spijt me - Anita Meijer?
Ja, misschien moeten we eens een stemming houden over die Romeinse lettersquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En volgens mij klopt er geen bal van die lijst met vorige topics.
Rage Against The Machine?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kennen we deze vuist van?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we eens een stemming houden over die Romeinse letters![]()
Waarom niet? Ik heb het onlangs nog allemaal nagezocht...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En volgens mij klopt er geen bal van die lijst met vorige topics.
Volgens mij missen er een paar nieuwe. Toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Waarom niet, ik heb het onlangs nog allemaal nagezocht...
DCL ja, maar goed, is dat mijn fout.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij missen er een paar nieuwe. Toch?
en geef daar vooral de romeinse cijfers de schuld van. wie opende dit topic?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij missen er een paar nieuwe. Toch?
Het is schijnbaar moeilijk om (zelfs nu je gewoon de OP kunt quoten uit het vorige topic) het laatste topic bij te voegen, maar goed: ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
[..]
en geef daar vooral de romeinse cijfers de schuld van. wie opende dit topic?
Niet Racism beat it. Wel een festivalquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn eerste gedachte was Racism beat It
Lowlands (dit jaar aka LLOV)quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En omdat ik vrijwel zeker weet dat ik 'm goed heb:
Welk logo is dit?
[afbeelding]
GLOV+1quote:
Met waarschijnlijk het verzoek om met de trein te komen...quote:
Nee. Wel een Hammond-orgel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heeft die 2e van links de bof ofzo?
Dat kan. Die blonde speelde eerder bas bij de George Baker Selection.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die blonde rechts komt me wel bekend voor..een paar anderen ook, maar da's waarschijnlijk omdat ik er al een tijdje naar zit te kijken.
Check.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef Gambolputty het volgende:
FOK! Muziek Trivia DCXXXVII staat ook 2x in de OP.
Nu ik ze opgezocht heb herken ik gelijk de plaats waar die foto is gemaaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef GLO het volgende:
Geen Bots, geen Lemming. Toen de foto genomen werd, was de groep volgens de lezers van OOR de beste band van NL.
Vorig jaar brachten ze hun meest recente cd uit, Blue Planet geheten. Toen zagen ze er zo uit:
[afbeelding]
Sorry. Dacht dat-ie groter zou uitvallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zie je wel dat je krimpt als je ouder wordt
quote:Halverwege de jaren '70 toonaangevende progressieve rockformatie uit Delft, die invloeden uit pop, klassiek, symfo en jazz in haar muziek verwerkt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het die band van Wheelchair groupie?
Ik weet zelfs nog de hints die GLO de vorige keer gafquote:
Zeker dezelfde als nu?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog de hints die GLO de vorige keer gaf![]()
Ha, je wist het tochquote:
Een schoolvoorbeeld van roem die vergankelijk is, blijkbaar...quote:
Eentje over het klooster waarnaar ze vernoemd zijn.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker dezelfde als nu?
Ik weet niet eens meer dat ik ze al 's gevraagd heb...
mag van mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zal ik het punt maar gelijk aan GLO geven?
..die kans heeft idd lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef GLO het volgende:
Hank The Knife & The Jets
Ha, die heeft vast niet veel geholpen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eentje over het klooster waarnaar ze vernoemd zijn.....
Volgende keer weer, goed?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
Doe dan liever een jaren 70 vraagNiks mis met jaren 70 vragen
Ik wist em meteen, Delfts trotsquote:
Oh, het antwoord stond er alquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:34 schreef Ascaroth het volgende:
The Gathering.
Zeg me, dat het niet zo is..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef GLO het volgende:
Hij speelt geen toetsen in deze band:
[afbeelding]
Ook uit Delft, oorspronkelijk dan. De tweede incarnatie bestond voor driekwart uit Leidenaren. Hoezo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@ GLO:
Waar kwam The Mo eigenlijk vandaan?
Ik zie het nu ook met de cd in de handquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Ascaroth het volgende:
Heeft er wat van weg, maar nee.
Toch. In dat geval moeten zij Delft's trots zijn..al die virtuositeitquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ook uit Delft, oorspronkelijk dan. De tweede incarnatie bestond voor driekwart uit Leidenaren. Hoezo?
Zet dat juweeltje meteen maar op dan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef GLO het volgende:
Ik zie het nu ook met de cd in de hand
Ghehehe. Zaten wel conservatoriumstudenten in (in beide versies), dat kon Alquin niet zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch. In dat geval moeten zij Delft's trots zijn..al die virtuositeit![]()
Heb ik net gedaan. Vandaar juist dat ik zo kwiek (en zonder te checken) reageerde...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Zet dat juweeltje meteen maar op dan.
Tja, maar die zaten in Helmet ook, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ghehehe. Zaten wel conservatoriumstudenten in (in beide versies), dat kon Alquin niet zeggen.
Het was dan ook zeker niet als verdediging van de Mo bedoeld... 't Is dat het vrienden van me waren, anders had ik hun platen nooit gedraaid - al blijft Fred Astaire per ongeluk toch een juweeltjequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, maar die zaten in Helmet ook, dus dat zegt niks
(of wat daar in de States ook voor doorgaat)
..al kwam het me wel erg bekend voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben zwaar Motorpsychofan, maar ik ken dat hele logo nie..
Daarom mijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als het per se moet, ga dan maar voor de eerste (titelloze) lp en laat Ha Ha The Sound Of Laughing staan. Beluister daarvoor in de plaats liever Marks of The Mountain Queen van Alquin, twee van mijn alltime faves.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Fred en Cheese. Waarschijnlijk ken ik Nancy en Asia ook wel als ik ze hoor, maar ik kan ze niet downloaden kopen..
Maar ik vind de sound wel lekker.ben wel benieuwd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
John Denver?
Heb ik al eens gezegd dat ik progrock net zo leuk vind als reggae?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het per se moet, ga dan maar voor de eerste (titelloze) lp en laat Ha Ha The Sound Of Laughing staan. Beluister daarvoor in de plaats liever Marks of The Mountain Queen van Alquin, twee van mijn alltime faves.
Fuck progrock. Alquin is een genre op zich. Maar goed, your lossquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik progrock net zo leuk vind als reggae?
Het is toch een veelgebruikt logo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee. Amerikaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef GLO het volgende:
Adam Clayton?
Kijk aan. Hoop doet levenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, ik moet wel zeggen dat de nieuwe Motorpsycho veel weg heeft van ouwe Yes en ik het toch een fijn album vind, dus het gaat niet helemaal op
* newbie kijkt idd op de CD van Let Them Eat Cake en iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het is toch een veelgebruikt logo.
Ook leuk jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor deze [afbeelding]
[me=TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie]kijkt idd op de CD van Let Them Eat Cake en idd[/me]
Ik zie 'm steeds duidelijker voor me. Ik kom er nog wel op, hoop ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, deze meneer is al jaren solo.
Van de voormalige band van deze meneer komt zeer binnenkort een nieuwe plaat uit. Opvallend, daar ze al jaren uit elkaar zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie 'm steeds duidelijker voor me. Ik kom er nog wel op, hoop ik.
Omdat je geen spatie tussen tag en kijkt had zitten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
* TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...
Band? Ik zat aan een singer/songwriter te denkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Van de voormalige band van deze meneer komt zeer binnenkort een nieuwe plaat uit. Opvallend, daar ze al jaren uit elkaar zijn.
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Omdat je geen spatie tussen tag en kijkt had zitten...
Kunnen die niet in een band hebben gezeten dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Band? Ik zat aan een singer/songwriter te denken![]()
Jawel, maar eentje van huis uit bedoel ik. Ik weet nu ook wie: Bruce Cockburn. Maar da's dus nie goe dus - al was het maar omdat 't een Canadees isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:36 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kunnen die niet in een band hebben gezeten dan?
Vreemd. In mijn reactie had ik de spatie in de quote aangebracht, met het gewenste resultaat (kijk nog maar 's).quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...![]()
Deze meneer is zo'n 30 jaar jonger dan Cockburn en wereldwijd een stuk bekender.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, maar eentje van huis uit bedoel ik. Ik weet nu ook wie: Bruce Cockburn. Maar da's dus nie goe dus - al was het maar omdat 't een Canadees is
en je fotoboek doet het ook nog steeds niet, of heb je de hoop al opgegeven?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
* TSE test nog één keer een tagje voor het slapen gaan...
* bartrid kijkt op linkerschouder en op de rest van z'n mp collectie en ja hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
* TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...
Ik vind dit toch iets completer, sorry bartridquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef GLO het volgende:
Mark Linkous zit niet verlamd in een rolstoel
Als er dan toch iemand Delft's trots moet zijn dan ben ik dat natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch. In dat geval moeten zij Delft's trots zijn..al die virtuositeit![]()
Gaaf is deze he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sorry Sack, maar je bent me toch iets te virtuoos in avatar-maken.
Die Belgische chansongroep? Dat lijkt me geen antwoord op mijn vraagquote:
Die ken je zeker ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan de rechtse mevrouw even niet plaatsen, maar ken haar wel..
Klopt. Maar ze is het dus niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef belsen het volgende:
Zij was geloof ik ook van een Brel coverplaat.
We got ourselves a winnerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Oeps... faithful en faithLESS natuurlijk.
Shit, veel te makkelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linkshandigheid
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linkshandigheid
quote:
Zie verbeterde post.quote:
Ik twijfelde vanwege de damequote:Enne Stereo MC's it is
GLO + 1
3 Doors Down is bekend van de hit Kryptonite, de Kinks hebben de song Superman... en de Nederlandse band is Lois Lane.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef GLO het volgende:
Wat is het verband tussen 3 Doors Down en The Kinks en welke Nederlandse band past daar dan tussen?
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
3 Doors Down is bekend van de hit Kryptonite, de Kinks hebben de song Superman... en de Nederlandse band is Lois Lane.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Hallelujah?
Dat heb ik altijd al willen wetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:09 schreef bukgeit het volgende:
Waarom heet Wire's derde album 154 en niet 29, 16 of 153?
Zoals in doven- of andere gebarentaal bedoel ik? En dat het dan I love you of zo betekent?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef GLO het volgende:
Staan de losse cijfers voor aantallen vingers?
Ik zat ook aan vingers te denken maar waarom zou het dan geen 145 zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef GLO het volgende:
Zoals in doven- of andere gebarentaal bedoel ik?
I you love?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zat ook aan vingers te denken maar waarom zou het dan geen 145 zijn?
Samenspelen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Geen data, geen accoorden en geen vingers, hoewel ik dat laatste niet begrijp
=Ah, ok, geen gebarentaal=
Denk aan een actie die veel meer bij bands past.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef ranja het volgende:
de plaat is in 154 minuten opgenomen?
qua studiotijd zeg maar
quote:After leaving school, Gareth worked as assistant in an engineering lab, for a short time, before heading off around the world as a roadie. Between 1979 and 1985 Gareth Jones toured the world with a variety of bands, including U2 and The Stray Cats, but the bulk of the time Gareth roadied for massively popular 80s rock band, The Alarm. Whilst never actually a member of The Alarm, he was certainly more than just hired labour, and contributed in many ways to the development of the band and even made an appearance in their video for "68 Guns".
Nee, want:quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:56 schreef ranja het volgende:
Nick Heyward?
quote:January 1985
No fear of the camera, and (thanks to his roadie days) personal experience at the hub of the music industry, helps Gareth pass a screen test and in the space of three days he becomes a TV presenter
Gareth began hosting numerous music and youth programmes for, the pioneering pan-European satellite music station, forerunner to MTV. For 18 months Gareth presented and produced shows such as The
Bag, The
ette, Techno
, Chart Attack and the
![]()
Running Trivia Quiz. In 1986 he wrote and produced his first documentary "Perseverance: The Story of Slade" shown across the UK and Europe.
Nee, geen muzikant dus. Als je de naam van de tv-zender weet (aangeduid alsquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef ranja het volgende:
gokje op Steve Tannett
Bijna goed. Super Channel was er het vervolg op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:07 schreef ranja het volgende:
Super channel?
Welnee, je was 16 toen dat station begon. De gevraagde vj zou een teen idol van je geweest kunnen zijn.quote:
Oh, OK. Nou ja, vergeet de hele vraag maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:11 schreef ranja het volgende:
in elk geval voor we thuis dat soort zenders op de kabel kregen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef bukgeit het volgende:
Noddy Holder, de Slade-zanger.
Heel goed, knars. Music Box it isquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:21 schreef knars het volgende:
de voorganger van Super Channel was Music Box als ik het me goed kan herinneren, maar de gezochte persoon kan ik niet aan een naam linken.
Heb ik ooit wel eens gelezen, maar daar is niets van blijven hangen. Wilde complotgok: hij heette eerst Johnny Thunders, maar omdat Morrissey dat als voorzitter van de New York Dolls-fanclub heiligschennis vond, maakte hij er maar Marr vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Smiths-gitarist Johnny Marr heette niet altijd zo. Hoe heette hij eerst en waarom veranderde hij zijn naam?
Dat klopt helemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:37 schreef GLO het volgende:
Het zal iig allicht wel te maken hebben met dat zijn echte naam dezelfde is/was als die van een toentertijd bekendere Johnny. Denk ik.
Dat komt nog het meest in de buurt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef GLO het volgende:
John(ny) Martyn wellicht?
OK you goquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat komt nog het meest in de buurt.
Bedzin
Hij lijkt op die 2e foto ook erg op Eddie McDonald.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee of dat een muzikant isHij werd bedankt op het Alarm album dat ik heb
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:59 schreef GLO het volgende:
Misschien gewoon John Martin, met een i dus
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef GLO het volgende:
Of wellicht John Marilyn? dat dat te veel aan de nichtenzanger Marilyn zou doen denken
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:26 schreef Berkery het volgende:
John Maher geloof ik
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Lordi natuurlijk
doen mee aan het songfestival![]()
Dat zou een behoorlijke imago wijziging zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Z het volgende:
Autumn?
Ik zag het ook pas toen ik voor de gein eens met fotoshop aan de slag gingquote:
Ik gok dat alleen TSE deze zal weten, Mark zal deze waarschijnlijk ook niet weten denk ik. En aangezien TSE niet online is denk ik dat het geen slecht idee is om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:![]()
zal ik dan maar een andere vraag doen?
Berkery +1quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef Berkery het volgende:
Ow.
D'r is vast een of ander medium die beweert met John Lennon in contact te staan en namens hem te spreken. Zoiets was er met Brood iig.
quote:(Novum) - Het programma 'De geest van John Lennon' is 'smakeloos, ordinair en commercieel'. Dat zegt een woordvoerder van Lennons weduwe Yoko Ono woensdag tegen BBC News. Enkele mediums willen tijdens de uitzending van het televisieprogramma in contact komen met de 25 jaar geleden overleden Beatle.
"John spreekt via zijn platen nog steeds tot diegenen die ervoor kiezen om te luisteren", zei Elliot Mintz namens Ono. "Zijn muziek is het medium dat hij heeft gekozen om met ons te communiceren."
In het programma zijn de mediums te zien terwijl ze langs belangrijke plekken in het leven van Lennon gaan. Ze bezoeken onder meer het Dakotagebouw in New York, waar de voormalige Beatle in 1980 is vermoord. Daarna houden de paragnosten een seance, waarin ze de geest van de zanger proberen op te roepen.
De show wordt op 24 april uitgezonden op de digitale zender 'In demand'. Kijkers moeten acht euro betalen om het programma te bekijken.
De producent van het programma, Starcast Productions, bracht in 2003 al 'De Geest van Diana' op televisie, over de overleden Britse prinses Diana.
quote:Bands won't play no more
too much fighting on the dance floor
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:22 schreef bartrid het volgende:
specials - ghost town
Ja hoor.. hoezo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Spam:
Iemand geïnteresseerd in 4 kaartjes Radiohead op 9 mei?
Bekende kop wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:34 schreef bartrid het volgende:
hij ziet eruit als een geest. Wie gaat er weer op tour?
[afbeelding]
hij is ook best bekend, voornamelijk in de gothic scene.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |