quote:Gitarist Status Quo heeft geen keelkanker
--------------------------------------------------------------------------------
LONDEN (ANP) - Gitarist Rick Parfitt van de Britse rockband Status Quo heeft geen keelkanker. Dat hebben artsen die de rocker onderzochten gezegd, berichtte de BBC.
Eerder vorige maand zegde de beroemde formatie alle concerten af, toen artsen een gezwel ontdekten in het strottenhoofd van de 57-jarige Parfitt. De gezwellen bleken echter goedaardig en zijn inmiddels verwijderd, aldus de geneesheren.
Parfitt rookte jarenlang ongeveer vijftig sigaretten per dag. Hij was in 1967 een van de oprichters van de groep die wereldhits scoorde als Rockin' All Over The World, Whatever You Want en In The Army Now.
Status Quo was de eerste rockband die voor de Britse koninklijke familie optrad. Met ruim vijftig hits geldt de band als een van de succesvolste Britse popgroepen.
Oh, OK, dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:21 schreef peaceman het volgende:
Het is een bericht wat vandaag gepost is op de desbetreffende site...
En Kurt Cobain heeft zelfs helemaal geeneens een keel meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn een heleboel muzikanten die geen keelkanker hebben gelukkig. Beetje ongelukkige vraag.
Nou ja, hij heeft het over een kop boven een artikel. Er zijn niet zoveel artiesten (ik weet dus alleen van Parfitt) die valselijk met keelkanker gediagnosticeerd zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn een heleboel muzikanten die geen keelkanker hebben gelukkig. Beetje ongelukkige vraag.
Van je fans moet je 't hebben...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef peaceman het volgende:
Nou ik geef je het punt wel... GLO+1
(ik moet tenslotte weg), maar het bericht wat ik bedoelde was:
woensdag 22 maart 2006
22-03: Steven Tyler heeft geen keelkanker
Aerosmith-zanger Steven Tyler heeft geruchten dat hij keelkanker zou hebben ontkent. De geruchten kwamen in de wereld nadat hij verschillende data van zijn tour had afgezegd. Volgens hem kwam dat door een keelontsteking en een griepje.
Tyler moest van zijn dokter rust houden wegens stemproblemen, die weer het gevolg waren van zijn keelontsteking. De geruchten kwamen in de wereld toen een fan Tyler tegenkwam in de drogist, waar hij allemaal middelen voor zijn keel kocht. "Hij kon nauwelijks praten", zei de fan. "Het kan bijna niet anders dan dat iemand anders zijn bestelling heeft moeten doen."
AC/Daisy +1quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ac Dc
Wie isquote:Guitar godwill bring his "Symphony No.13 (Hallucination City)" to L.A.'s Walt Disney Concert Hall on March 29, and he wants YOU to help. The epic piece calls for 100 guitars-80 regular, 20 bass, with drums as well-and
's still looking for a few more riffers. Best get on it, though, because rehearsals start next Monday, March 27.
Nee, Amerikaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef GLO het volgende:
Yngwie Malmsteen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef Z het volgende:
Vai?
Nee, deze meneer zie je over het algemeen niet tussen de lijstjes gitaargoden staan. Hoewel hij in bepaalde kringen een levende legende is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef GLO het volgende:
Joe Satriani?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
Steve Lukather?
Nee, veel minder 'mainstream'. Hij staat ook minder bekend als gitarist, maar wellicht meer als componist.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef ranja het volgende:
Lou Reed?
Da's een Engelsman. Maar je komt al iets meer in de richting.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef GLO het volgende:
Fred Frith?
Warm.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Lee Ranaldo?
Maar Glenn Branca niet hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Z het volgende:
Virtuositeit is saai
Dat magquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef timbob het volgende:
mag ik alvast ohja neerzetten?
Bij deze dan ook mijn alvast ohjaquote:
Een gokje in de goede richting mag ook hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij deze dan ook mijn alvast ohja
oh jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef bartrid het volgende:
einsturzende neubauten
quote:Je suis désolé
Lo siento
Ik ben droevig
Sono spiacente
Perdóname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |