..al kwam het me wel erg bekend voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben zwaar Motorpsychofan, maar ik ken dat hele logo nie..
Daarom mijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als het per se moet, ga dan maar voor de eerste (titelloze) lp en laat Ha Ha The Sound Of Laughing staan. Beluister daarvoor in de plaats liever Marks of The Mountain Queen van Alquin, twee van mijn alltime faves.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Fred en Cheese. Waarschijnlijk ken ik Nancy en Asia ook wel als ik ze hoor, maar ik kan ze niet downloaden kopen..
Maar ik vind de sound wel lekker.ben wel benieuwd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
John Denver?
Heb ik al eens gezegd dat ik progrock net zo leuk vind als reggae?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Als het per se moet, ga dan maar voor de eerste (titelloze) lp en laat Ha Ha The Sound Of Laughing staan. Beluister daarvoor in de plaats liever Marks of The Mountain Queen van Alquin, twee van mijn alltime faves.
Fuck progrock. Alquin is een genre op zich. Maar goed, your lossquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik progrock net zo leuk vind als reggae?
Het is toch een veelgebruikt logo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee. Amerikaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef GLO het volgende:
Adam Clayton?
Kijk aan. Hoop doet levenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, ik moet wel zeggen dat de nieuwe Motorpsycho veel weg heeft van ouwe Yes en ik het toch een fijn album vind, dus het gaat niet helemaal op
* newbie kijkt idd op de CD van Let Them Eat Cake en iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het is toch een veelgebruikt logo.
Ook leuk jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor deze [afbeelding]
[me=TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie]kijkt idd op de CD van Let Them Eat Cake en idd[/me]
Ik zie 'm steeds duidelijker voor me. Ik kom er nog wel op, hoop ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, deze meneer is al jaren solo.
Van de voormalige band van deze meneer komt zeer binnenkort een nieuwe plaat uit. Opvallend, daar ze al jaren uit elkaar zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie 'm steeds duidelijker voor me. Ik kom er nog wel op, hoop ik.
Omdat je geen spatie tussen tag en kijkt had zitten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
* TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...
Band? Ik zat aan een singer/songwriter te denkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Van de voormalige band van deze meneer komt zeer binnenkort een nieuwe plaat uit. Opvallend, daar ze al jaren uit elkaar zijn.
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Omdat je geen spatie tussen tag en kijkt had zitten...
Kunnen die niet in een band hebben gezeten dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Band? Ik zat aan een singer/songwriter te denken![]()
Jawel, maar eentje van huis uit bedoel ik. Ik weet nu ook wie: Bruce Cockburn. Maar da's dus nie goe dus - al was het maar omdat 't een Canadees isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:36 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kunnen die niet in een band hebben gezeten dan?
Vreemd. In mijn reactie had ik de spatie in de quote aangebracht, met het gewenste resultaat (kijk nog maar 's).quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...![]()
Deze meneer is zo'n 30 jaar jonger dan Cockburn en wereldwijd een stuk bekender.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, maar eentje van huis uit bedoel ik. Ik weet nu ook wie: Bruce Cockburn. Maar da's dus nie goe dus - al was het maar omdat 't een Canadees is
en je fotoboek doet het ook nog steeds niet, of heb je de hoop al opgegeven?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nu wel, maar hij doet nog steeds stom...![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
* TSE test nog één keer een tagje voor het slapen gaan...
* bartrid kijkt op linkerschouder en op de rest van z'n mp collectie en ja hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
* TSE kijkt idd op de CD van It's a Love Cult, maar nee hoor...
Ik vind dit toch iets completer, sorry bartridquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef GLO het volgende:
Mark Linkous zit niet verlamd in een rolstoel
Als er dan toch iemand Delft's trots moet zijn dan ben ik dat natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch. In dat geval moeten zij Delft's trots zijn..al die virtuositeit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |