Nu ik ze opgezocht heb herken ik gelijk de plaats waar die foto is gemaaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef GLO het volgende:
Geen Bots, geen Lemming. Toen de foto genomen werd, was de groep volgens de lezers van OOR de beste band van NL.
Vorig jaar brachten ze hun meest recente cd uit, Blue Planet geheten. Toen zagen ze er zo uit:
[afbeelding]
Sorry. Dacht dat-ie groter zou uitvallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zie je wel dat je krimpt als je ouder wordt
quote:Halverwege de jaren '70 toonaangevende progressieve rockformatie uit Delft, die invloeden uit pop, klassiek, symfo en jazz in haar muziek verwerkt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het die band van Wheelchair groupie?
Ik weet zelfs nog de hints die GLO de vorige keer gafquote:
Zeker dezelfde als nu?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog de hints die GLO de vorige keer gaf![]()
Ha, je wist het tochquote:
Een schoolvoorbeeld van roem die vergankelijk is, blijkbaar...quote:
Eentje over het klooster waarnaar ze vernoemd zijn.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker dezelfde als nu?
Ik weet niet eens meer dat ik ze al 's gevraagd heb...
mag van mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zal ik het punt maar gelijk aan GLO geven?
..die kans heeft idd lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef GLO het volgende:
Hank The Knife & The Jets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |