Je bedoelt dat het Blue Angel is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef ranja het volgende:
Nee hoor, maar ik dacht dat het nu wel een inkopper was geworden.
Dat bedoel ik.quote:
Ruim twintig minutenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's wel snel als je een paar minuten geleden nog van een band geen weet had..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wickedangel weet dat opzoeken verboden is en heeft dit antwoord spontaan zelf bedacht?
Uit de Openings Post:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Heb gewoon gegooglet. Of is dat valsspelen![]()
quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken* bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen*; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Je bent tenminste eerlijk. Check de OP nog 's even.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Excuus, ik zal het niet meer doen.
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenquote:
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders meequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenHad de OP deels gelezen, maar dat dus niet gezien.
Bedankt, doe ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders mee![]()
Dus no hard feelings en gewoon verder spelen (maar nu zonder google etc)
Dan doen we 'm toch af:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met zo'n zonnebril lijkt iedereen op Steve Miller
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Percussionist dan zeker?
Ook. En een vermaard bandleider. En een latin-jazzpionier. En vorige maand overleden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn er echt mensen die CD's kopen met een congaspeler als main attraction?
Of is het een vermaard studiotrommelaar ofzo?
quote:The Latin music world lost one of its greatest lights today, as legendary percussionist and bandleaderdied from complications from heart surgery and pneumonia. He was 76.
, a Puerto Rican who was born and raised in Brooklyn, is regarded as one of the leaders of the Latin jazz movement that took shape in New York City in the late 1940s and early 1950s.
was a nearly ubiquitous figure in the Latin jazz scene dominated by the likes of Tito Puente and Dizzy Gillespie, in whose bands he played, adding the driving salsa beat of the conga drum to the jazz music of that era.
Along with a stint as leader of the famed Fania All-Stars,had a prolific solo career that spanned six decades and 50 albums. His biggest hit was 1962's "El Watusi," which spent several weeks on the Billboard charts.
won a Grammy Award in 1989 for his performance of "Ritmo en el Corazon" with Celia Cruz.
His last, Time Was - Time Is, released last September, included his trademark mix of hard bop and Latin rhythms.
Jammer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Wel gelezen maar ik ben vergeten wie het was.
Slaap lekkerquote:Day for night
Z +1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Z het volgende:
Peter Beense.
Bongo, eh, bingo!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ray Barretto is dat, de vraag van GLO natuurlijk
Damn, bekende fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Okidoki
Wie is dit?
[afbeelding]
Aaaaarrrrggghhhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:28 schreef ranja het volgende:
Belle Perez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |