Je bedoelt dat het Blue Angel is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef ranja het volgende:
Nee hoor, maar ik dacht dat het nu wel een inkopper was geworden.
Dat bedoel ik.quote:
Ruim twintig minutenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's wel snel als je een paar minuten geleden nog van een band geen weet had..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wickedangel weet dat opzoeken verboden is en heeft dit antwoord spontaan zelf bedacht?
Uit de Openings Post:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Heb gewoon gegooglet. Of is dat valsspelen![]()
quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken* bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen*; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Je bent tenminste eerlijk. Check de OP nog 's even.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Excuus, ik zal het niet meer doen.
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenquote:
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders meequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga me nu ernstig in een hoekje zitten schamenHad de OP deels gelezen, maar dat dus niet gezien.
Bedankt, doe ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, zoals Glo al zegt gelukkig geef je het gewoon toe, we maken wel eens anders mee![]()
Dus no hard feelings en gewoon verder spelen (maar nu zonder google etc)
Dan doen we 'm toch af:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met zo'n zonnebril lijkt iedereen op Steve Miller
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Percussionist dan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |