MadMaster +1quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef MadMaster het volgende:
B Witched
Dat wordt weer een nieuwe fanclub voor Berkery's sigquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
http://www.last.fm/group/Fok%2BMuziek%2BTrivia/connections
![]()
Onderstaande in Notepad, opslaan als HTML (of renamen). Dan openen in Firefox (of IE) en Save link as..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft iemand trouwens een directe link naar die mp3 van jerver? Als ik 'm via dat flash-gebeuren aanklik wil ie 'm in m'n browser gaan afspelen.....maar dat gaat niet helemaal goed zeg maar....
Thanks, had aan die url al genoeg gehad hoorquote:
Ojaan, ik herinner me zoiets..iets met een jubileumvraag ofzo..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Thanks, had aan die url al genoeg gehad hoor![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ojaan, ik herinner me zoiets..iets met een triviavraag ofzo..![]()
Madmaster die naar Fall Out Boy (lijkt mij) vraagt staat nog open....quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef jerver73 het volgende:
en tussendoor moet er ook nog wat opgelost worden .. was er nog ergens een vraag?
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..quote:
Dan nog:quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...quote:
Ow, je bedoelt gewoon dat ik een nerd benquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |