Madmaster die naar Fall Out Boy (lijkt mij) vraagt staat nog open....quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef jerver73 het volgende:
en tussendoor moet er ook nog wat opgelost worden .. was er nog ergens een vraag?
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..quote:
Dan nog:quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jubileumvraag bedoel ik natuurlijk..
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...quote:
Ow, je bedoelt gewoon dat ik een nerd benquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
dat wellicht niet iedereen hier aan een URL genoeg heeft, maar gezien jou geknutsel met een van je jubileumvragen had ik idd wel kunnen aannemen dat je er wel uit zou komen. Vandaarrrr...
quote:
quote:
Wat betekent dat ik 'm niet meer uit de parkeerstand hoef te halen en jij gewoon nu het punt krijgt. Wel jammer dat-ie niet aansloeg. Ik vond het zo'n schok hoe die man er tegenwoordig uitzietquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef Berkery het volgende:
Die van GLO is Gaz Top. Heb ik ook al eens tevergeefs gevraagd.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt gewoon dat ik een nerd ben![]()
Ja, zo dom ben ik nou net weer nietquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, zo dom ben ik nou net weer niet
We worden allemaal een jaartje ouder, en zo'n Alarm-kapsel kan echt niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik 'm niet meer uit de parkeerstand hoef te halen en jij gewoon nu het punt krijgt. Wel jammer dat-ie niet aansloeg. Ik vond het zo'n schok hoe die man er tegenwoordig uitziet
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
zo'n Alarm-kapsel kan echt niet meer![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]* cafca gaat vanavond naar de kapper
Die dus,quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef bartrid het volgende:
my chemical romance?
quote:I've played the desperate lady
Jumped through all of the hoops boy
Instead of constant craving
I leave the chasing to you
Nee hoor, recente single van een meidengroep die uit 3 dames bestaatquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:14 schreef GLO het volgende:
k.d. lang - Constant Craving? zal wel niet hè
en dat is toch helemaal juist gegokt. Dit is Heidi'squote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Neleos het volgende:
Ondanks dat de tekst me helemaal niet bekend voor komt gok ik op Red Dress van The Sugababes
Goeie grapquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
en dat is toch helemaal juist gegokt. Dit is Heidi's![]()
tekst
Neleos +1
Eentje goed, maar op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
1. Borsato & Bocelli
2. Kus
3. Akon & Ali B
Alleen de nr. 3 nog.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
of
1 Raffaela
2. Borsato & Bocelli
3. Pink
Madonna staat op 9 en Sugababes op 7, maar geen zorgen, je komt er nog wel op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:02 schreef ranja het volgende:volgens mij stata Madonna op 7 en Sugababes op 8 maar op 3 weet ik dan weer niet
Wat heeft dat nou weer met muziek te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie grap![]()
Mag ik de top 3 van de Nederlandse top 40 op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |