Nee, dat was om half zevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef cafca het volgende:
Billy Paul & Mrs Jones
Tuurlijk. Een hit in 1979 en vaste prik in Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef ranja het volgende:
UK
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het zou weten...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Was mijn eerst ingeving. Het klinkt wel bekend, maar ik kom er ff niet op....![]()
Het valt wel mee met jou dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
da's dat andere progrocknummertje dat ik wel aardig vind
¿Qué?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef ranja het volgende:
Ik ken het helemaal niet (qua muziek) maar het is wel een opvallende entry in het hitdossier dus onthoud je wel
Pet Shop Boys - West End Girls?quote:Wie had een grote hit met de b-kant van hun (oorspronkelijke) single 'Discording' en hoe heet die b-kant?
niet bewustquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef GLO het volgende:
¿Qué?
Je bedoelt toch niet dat je alle entry's uit het Hitdossier uit je kop hebt geleerd?
The Beatles. Ik zie hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
niet bewust
maar sommige vallen meer op dan andere en een band met als naam UK valt meer op dan, nou ja, zeg maar wat
't Was het eerste wat in me opkwam. Zomaar wat verder gokken heeft niet zoveel zin, dus ik wacht wel op de hint - of de slimmerd die het zo al weetquote:Geen Pet Shop Boys, wel juiste decennium. Uiteindelijk een eendagsvlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |