Totaal niet. Ik word alleen wel enorm pissig als 2 medewerksters van zo'n winkel doen alsof ik niet moet zeiken als zij me teveel laten betalen en weigeren me mijn geld terug te geven. Is dat vreemd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:45 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn
Ik boycot ze al sinds ze de prijzenoorlog begonnen zijn. Dat zouden meer mensen moeten doen...
Ik weet niet precies welke zinnen je wel en niet echt zei, maar bij deze ben ik wel even benieuwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
maakt niet uit of ze er veel of weinig had, die muts maakt een fout en doet alsof TS de idioot is. Dat gaat toch nergens meer over?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
looool, dat soort grappen haalde ik ook wel uit toen ik achter de kassa zat. Pfft, mensen die wel merk producten kopen + dure andere shit en dan gaan zeiken om die bonus .. pfft.
TS= opvliegend miepje? ... als je btw veel bonus artikelen had .. had je natuurlijk groot gelijk!
Ja, zolang je nog maar niet betaald hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Skinnymike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je bonuskaart niet meer gescanned kon worden. Dat kan altijd, zelfs als de emballage, zegels en dergelijke er al op/af zijn geteld..
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Skinnymike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je bonuskaart niet meer gescanned kon worden. Dat kan altijd, zelfs als de emballage, zegels en dergelijke er al op/af zijn geteld..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke zinnen je wel en niet echt zei, maar bij deze ben ik wel even benieuwd.
Jane.
*troostknuf*
Blijft moeilijk hè, een beetje achter de kassa zitten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
Je hebt 't wel gedácht, gok ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe... 'kutkaart' heb ik niet letterlijk zo gezegd.
Wil jij dan voortaan mijn boodschappen voor me doen, Arcee?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Arcee het volgende:
De kassameisjes zijn ook altijd supervriendelijk.
Dat wordt jarenlange therapie ben ik bang, Q.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
Wil je er over praten?
Als je met de auto naar een winkel gaat en ook nog moet betalen voor het parkeren zou je meer dan keus zat moeten hebben door wat verder te rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef hollander76 het volgende:
Mijn god, pak de folder van de week erbij en blader dat ding door en zeg wat je hebt. Als ze een greintje klantvriendelijkheid kennen knallen ze de bonus er alsnog van af en betalen ze dat terug. Probleem opgelost dacht ik zo![]()
*pin cancel*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
mooi een klacht indienen, met naam enzo erbij. ze kunnen bij de AH toch niet hard genoeg redenen verzinnen om mensen te ontslaan, dus dit is je kansquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
zo'n geavanceerd kassasysteem hebben wij dus nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Paulusch het volgende:
[..]
*pin cancel*
*regelcorrectie* / *retour artikel*
Niet zo moeilijk hoor.
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
Als je 'bij AH' afkort wordt het... 'BAH'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Leintje het volgende:
ik kom NOOIT bij de AH
Wat een gelul zeg, als consument hoef je dit soort gedrag niet te pikken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef Skinnymike het volgende:
Trouwens, omdat ze 1x een foutje maken is het meteen een kutwinkel? En nu ren je naar de Edah en als je daar 1x slecht wordt geholpen dan ga je huilend naar de Super de Boer..? etc...
Dus over een aantal weken doe jij je booschappen in Duitsland of België neem ik aan![]()
De edah zou in ieder geval nooit het alternatief moeten zijn..de slechtste supermarkt van nederland met afstand..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
heinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef faculty het volgende:
welke appie was het eigenlijk
Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Heijn.quote:
Ok, het was de AH in Bussum, mensen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef winux het volgende:
Vermeld dan in ieder geval ff de juiste AH erbij want nu maak je heel AH belachelijk omdat er 2 mensen hun dag niet hebben of onpersoonlijk zijn.
Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...
In de bus van Bussem naar Naarden... lalala...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ok, het was de AH in Bussum, mensen.
Dan hoeft de rest hier die een zaterdagbaantje heeft achter de kassa zich niet aangesproken te voelen.
En er zijn hier wel andere supermarkten, maar eentje is er net failliet (wordt overgenomen of zo) en de andere missen dan weer spullen in het assortiment zodat ik alsnóg naar de AH moet. Maar ik ga me zeker weer eens oriënteren wat de andere opties zijn, want het liefst ging ik er idd niet meer naartoe. Maar ja, als je niet werkloos of bejaard bent, dan wil je ook niet al teveel van je vrije tijd besteden aan boodschappen doen, he?
Ja, serieus. Je kunt beter naar een èchte slager gaan. Het is wel even zoeken maar er zijn best goedkope te vinden en het vlees is zoooo veel lekkerder dan die gore rommel die je bij de supermarkt kunt halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Laton het volgende:
[..]
Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !![]()
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Ik zou dus inderdaad volgende week met mijn bon en de lege verpakkingen terugkomen om alsnog te gaan zeuren om je bonusgeld.
En dan lekker veel stennis trappen en dan ook de filiaalmanager erbij roepen.
Heb je toevallig onthouden hoe die kassakoeien heetten?
Mijn leven zou er iig een stuk op vooruit gaan als ik nooit meer boodschappen hoefde te doen, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Byte_Me het volgende:
interessant leven heb je!
Ahja, want jij had er op los geslagen en geschreeuwd, haar met haar kop een paar keer goed hard op die servicebalie gebeukt en het opgenomen voor de mevrouw van de AH met haar grote smoelbakkes. Mensen zoals jij moeten er meer zijn...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Bonuskaart ligt al op de kassa (van 't kassameisje zelf)
Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Toen ik er ooit werkte zat die vette hoer altijd op kantoor. Ik weet niet wat ze er deed. Zij zelf ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.![]()
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is de TS ooit wel eens bij de Aldi geweest?
Logisch dat ze geen nieuwe code mogen geven. Dat ligt volgens mij eerder aan je provider dan aan de AH, die haalt namelijk die bonnetjes op bij de providerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef carmiie het volgende:
jezus, stomme winkel, ik ging vanmiddag een opwaardeerbon kopen, doet die code het niet
ik terug, maar ze mogen me geen nieuwe geven, dat is alles, ze zeggen ook niet wat ik moet doen ofzo, ik heb maar het nummer gebeld en toen kreeg ik een nieuwe code, ik ga daar dus echt nooit meer wat kopen
Daar zijn ze zeker te goed voor daar in het Gooi hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.
De Aldi is het tegen over gestelde van de Albert Heijn, door de hele winkel staat een rij met klanten en er is maar één kassa openquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.
Hoezo? Heb je goede of slechte ervaringen?
dan hadden ze alsnog even kunnen zeggen dat ik bijv. het klantennummer had kunnen bellen, of me kunnen helpen ofzo, maar nee, ik krijg alleen maar op een botte manier te horen dat dat mijn probleem is en dat ze niet mogen verwisselenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Logisch dat ze geen nieuwe code mogen geven. Dat ligt volgens mij eerder aan je provider dan aan de AH, die haalt namelijk die bonnetjes op bij de provider.
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen, Q.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker te goed voor daar in het Gooi hè?
Hey, ik woon in Utrecht tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen, Q.
Klopt en de winkel ziet er verder ook niet uit. Bij de Albert Heijn heb je tenminste nog een koffie automaat waar de mensen even lekker een bakkie koffie kunnen drinkenquote:
Ja, I know, maar da's nog steeds wel in de buurt van 't Gooi, hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, ik woon in Utrecht tegenwoordig hoor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
Kan gebeuren
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'. Kan die persoon toch ff netjes doen, O het spijt me! Ik heb perongeluk op een verkeerde knop gedrukt, sorry, maar U kunt uw geld terughalen bij de informatie balie!
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'pc ligt er uit
![]()
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
eens
![]()
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!' Dat laatste had ze niet moeten zeggen![]()
![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'True that
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.Dan moet ze dus naar de cassiere gaan en zeggen wat er fout ging.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'. Gebeurt niet snel, valt te regelen
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
Er bestaat een sleutel van herstel!
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!Het systeem is wat er in komt gaat er uit..., dus an sich heeft ze gelijk
![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'. Netjes toch, zo moest het ook bij ons met de zegellikkende mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
De manier waarop doet heel veel denk ik jaquote:
Nope.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Furia het volgende:
[..]
maakt niet uit of ze er veel of weinig had, die muts maakt een fout en doet alsof TS de idioot is. Dat gaat toch nergens meer over?
Een grote bek van personeel is niet goed te praten. Ook door jou niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet dat ding ook gelijk geven, dan was dit helemaal niet gebeurd. Bovendien heeft ze waarschijnlijk op "subtotaal" gedrukt, en dan kan ze nog wel gewoon je kaart scannen, maar misschien is ze nieuw en dan weet ze dat niet. Kan gebeuren lijkt me, ik denk ook niet dat jij je werk gelijk vlekkeloos deed, of werk je (zoals ik al dacht) aan de lopende band? Zo nee, dan weet je dat sommige wat lastig zijn en dat mensen zoiets moeten leren. Je zit ook nog eens te zeiken over de klantenservice, normaal had je je geld terug gekregen, maar kunnen die mensen er wat aan doen als de computer er uit ligt? Nee. Dat gezeik over de service gaat helemaal nergens over, ben je nu echt zo dom dat je je niet kunt realiseren dat het niet echt handig is als bepaalde dingen 2 keer in de computer komen?! Bovendien hebben die mensen wel wat beters te doen dan van die zeikklanten als jou te helpen voor hooguit een euro of 2. Jouw soort mensen moet mooi naar de aldi gaan, dan kun je pas zeiken.
Ja, niet eens vertelt, maar an sich moet dat wel netter gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
[..]
De manier waarop doet heel veel denk ik ja
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een grote bek van personeel is niet goed te praten. Ook door jou niet.
Werkt nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Paulusch het volgende:
[..]
*pin cancel*
*regelcorrectie* / *retour artikel*
Niet zo moeilijk hoor.
Hoevaak ben je al over die toonbank getrokken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.
Ten eerste is het 'u' tegen klanten en ten tweede was die muts al meteen onbeleefd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.
Mwoah, het moet gewoon duidelijk zijn dat iets niet kloptquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Sandersson het volgende:
[..]
En in de kantine lachen ze je uit![]()
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoevaak ben je al over die toonbank getrokken?![]()
Je zou het eens bij me moeten flikken. Ik heb jaren winkel en kassa ervaring en je blijft ALTIJD, maar dan ook ALTIJD beleefd. Je bent het gezicht van een winkel en als je niet tegen lastige klanten kunt moet je maar pallets gaan sorteren.
U tegen oudere mensen alleen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ten eerste is het 'u' tegen klanten en ten tweede was die muts al meteen onbeleefd.
Intuitiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
U tegen oudere mensen alleen.
Officieel niet, staat er ook opquote:
Jij bent een slechte medewerker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
U tegen oudere mensen alleen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
of werk je (zoals ik al dacht) aan de lopende band?
quote:ben je nu echt zo dom dat je je niet kunt realiseren dat het niet echt handig is als bepaalde dingen 2 keer in de computer komen?!
psies !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik heb jaren winkel en kassa ervaring en je blijft ALTIJD, maar dan ook ALTIJD beleefd. Je bent het gezicht van een winkel en als je niet tegen lastige klanten kunt moet je maar pallets gaan sorteren.
Nee, maar ik ben als klant jouw hond al ZEKER niet! Hee, ik kom niet iets onredelijks vragen of zo?! Ik kom iets vragen waar ik recht op heb!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik ben je hond niet.
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
Als ik zorg dat iemand die maand te vreten door mijn zuurverdiende geld aan hem te geven heeft mag diegene best 'U' tegen mij zeggen. Als je dat respect niet op kan brengen breng ik mijn geld wel ergens anders heen. Asociale mentaliteit van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
U tegen oudere mensen alleen.
3 AH's? Ik weet er maar 2...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:52 schreef dazzle123 het volgende:
In Bussum hebben ze drie albert heijns en ook nog een edah....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Albert Heijn is een ontiegelijke KUT-winkel!
Even de AH ondersteunen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef Q. het volgende:
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 24]
[..].
Ik schrijf een brief naar de Koningin, je verdient een lintje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Ik werk inderdaad 'aan de lopende band' ja. Ik werk aan de lopende band om te zorgen dat computerprogramma's zo foutloos mogelijk draaien en niet uit de lucht gaan.En waar ik werk wordt er tenminste op gestaan dat klanten en gebruikers áltijd netjes te woord worden gestaan en zo snel en goed mogelijk worden geholpen. Zo hoort dat namelijk als je een professioneel bedrijf bent.
Wel lang-zaam pra-ten he.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef Troel het volgende:
Ik zeg zelfs heel vaak u tegen de kassamiepen
Je weet niet hoe leuk het is om te merken dat ze dan rood worden en je snel ook met u aan gaan sprekenquote:
Jij hebt echt geen benul, he? Werk jij bij de AH? Ik hoop het niet voor ze...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik schrijf een brief naar de Koningin, je verdient een lintje.
28?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je gebruikt veel smileys.
Jouw zuurverdiende geldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zorg dat iemand die maand te vreten door mijn zuurverdiende geld aan hem te geven heeft mag diegene best 'U' tegen mij zeggen. Als je dat respect niet op kan brengen breng ik mijn geld wel ergens anders heen. Asociale mentaliteit van tegenwoordig.
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen benul, he? Werk jij bij de AH? Ik hoop het niet voor ze...
Volgens mij schaam je je behoorlijk voor je werk en geef je daarom zo af op anderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jouw zuurverdiende geldaan mij geven, denk je dat ik het mag houden of zo?
Het is al een schande dat ik zo weinig verdien, dan hoef ik geen bek af te wachten van een klant.
Precies, ze betalen je zo weinig in de hoop dat je snel ander werk gaat zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.
* mompelt iets met een plaat en voor het hoofd enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.
Ik ging er afgelopen vakantie wat halen, het was rustig, de kassamuts ziet me aankomen, wordt rood en gaat vervolgens heel zacht praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Je weet niet hoe leuk het is om te merken dat ze dan rood worden en je snel ook met u aan gaan spreken
Prima visitekaartje ben je voor de AHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jouw zuurverdiende geldaan mij geven, denk je dat ik het mag houden of zo?
Het is al een schande dat ik zo weinig verdien, dan hoef ik geen bek af te wachten van een klant.
Zelfs die dode dieren zouden nog weghollenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.
Als jij je zo genaaid voelt door je salaris is dat nog geen vrijbrief om maar een bakkes te geven tegen een klant.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jouw zuurverdiende geldaan mij geven, denk je dat ik het mag houden of zo?
Het is al een schande dat ik zo weinig verdien, dan hoef ik geen bek af te wachten van een klant.
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Domme kassameisjes
Slechte service idem.
Ja sorry, u heeft dan wel 50 euro extra gepind, maar ik heb de geldlade per ongeluk al dichtgedaan en nou kan ik hem niet meer open krijgen, u kunt uw geld ophalen bij de klantenservice over twee weken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.
Stel nou, je komt in een winkel en je rekent af met 50 euro terwijl je 45 moet betalen of zo, en ze zeggen tegen je "Oh, ik heb geen wisselgeld, maar kom volgende week maar terug". En vervolgens doen ze alsof je een zeikerd bent dat je je geld terug wilt. Dan sta je toch ook raar te kijken?
Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.
Dat is hier 'anders', dat is een ander niveau van 'recht hebben op'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.
Stel nou, je komt in een winkel en je rekent af met 50 euro terwijl je 45 moet betalen of zo, en ze zeggen tegen je "Oh, ik heb geen wisselgeld, maar kom volgende week maar terug". En vervolgens doen ze alsof je een zeikerd bent dat je je geld terug wilt. Dan sta je toch ook raar te kijken?
Dat is heel wat anders en dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja sorry, u heeft dan wel 50 euro extra gepind, maar ik heb de geldlade per ongeluk al dichtgedaan en nou kan ik hem niet meer open krijgen, u kunt uw geld ophalen bij de klantenservice over twee weken.
En als ze dan ook nog moeilijk doen als je met een oplossing aankotm (ok, niet de meest praktische, maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Als klanten echt "kutkaart" zeggen hebben ze ook weinig recht op een vriendelijke benadering vanuit de klantenservice.
Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe... 'kutkaart' heb ik niet letterlijk zo gezegd.
Het zijn er drie en dan heb je ook nog zo'n vage andere supermarkt. Vraag me niet hoe ik het weetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:01 schreef Jane het volgende:
[..]
3 AH's? Ik weet er maar 2...
En de Edah ken ik wel ja... maar dat vind ik niet echt een betere optie.
Ja, die meneer is hier ook altijd heel vriendelijk en joviaal! Zou het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef Troel het volgende:
Overigens heb ik bij de AH hier in IJsselstein nog nooit problemen gehad en zijn ze altijd erg netjes. Zelfs de meneer bij de uitgang met zijn straatkrantje.
Kwestie van het bonuskrantje pakken en dat vergelijken met de kassabon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als ze dan ook nog moeilijk doen als je met een oplossing aankotm (ok, niet de meest praktische, maar dat maakt niet uit). En het is misschien wat werk om uit te zoeken hoeveel de korting geweest was, maar het is niet jouw schuld dat de cassiere op het verkeerde knopje drukt.
Ze hadden je in ieder geval, op zijn minst, een vel jokerstickertjes kunnen aanbieden. Ter compensatie.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, die meneer is hier ook altijd heel vriendelijk en joviaal! Zou het dezelfde zijn?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:18 schreef Sandersson het volgende:
Die _DroogKloot_ zit ook altijd gehandicapte klanten uit te lachen hoorde ik laatst..
Lijkt mij ook. Ik kan me voorstellen dat je op vrijdagavond met drukte liever sneller klaar bent, maar dan doe je dat niet door te zeggen dat de klant volgende week maar terug moet komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Kwestie van het bonuskrantje pakken en dat vergelijken met de kassabon.
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders en dat weet je zelf ook wel.
Juist door de boel netjes te regelen krijgen de andere klanten het idee dat het een fijne zaak is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik kan me voorstellen dat je op vrijdagavond met drukte liever sneller klaar bent, maar dan doe je dat niet door te zeggen dat de klant volgende week maar terug moet komen.
Het is trouwens ook een kleine moeite een bonnetje achteraf uit het systeem te halen. Je hoeft meestal alleen even het nummer van het bonnetje op te schrijven. Die zoek je op in de computer en verwijder je. Dat kun je desnoods uren later nog doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
is droogkloot je kameraad ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef Sandersson het volgende:
Ik blijf ook niet altijd beleefd hoor.. vooral niet als klanten zitten te geilen..
zo irritant
Ja, dat bedoel ik. Had Jane dat niet geaccepteerd, had ze natuurlijk gewoon alsnog moeten uitzoeken hoeveel de korting was. Maar iets zegt me dat Jane het wel best gevonden had als iemand dat, op een fatsoenlijke manier, aangeboden had. Het lijkt me meer een principekwestie, en daarin heeft ze dan ook gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist door de boel netjes te regelen krijgen de andere klanten het idee dat het een fijne zaak is.
Ja mevrouw, dat kan gebeuren, maar we zullen het voor u oplossen. Gaat u akkoord met een tegoedbon van 5 euro?
Op het moment dat de kassamiep een fout maakt waardoor ze het ding niet scant terwijl je het wel aangeeft is dat niet anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Iedere euro die de AH afsnoept van de klant is meegenomen.. Kunnen ze weer gemakkelijker persooneelsuitjes vierenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Ik gok dat ze dat wel geaccepteerd hadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Had Jane dat niet geaccepteerd, had ze natuurlijk gewoon alsnog moeten uitzoeken hoeveel de korting was. Maar iets zegt me dat Jane het wel best gevonden had als iemand dat, op een fatsoenlijke manier, aangeboden had. Het lijkt me meer een principekwestie, en daarin heeft ze dan ook gelijk.
De euro's die je door een fout te veel betaalt, dat is niet jouw eigen geld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
De gemiste bonuskorting is geld dat je ten ONRECHTE moet betalen, geld is geld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Dat is niet opvliegend, de gemiddelde nederlander heeft het temperament van een verdoofde koe, tja, als dat je referentiekader isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
Jaja wat jij wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De gemiste bonuskorting is geld dat je ten ONRECHTE moet betalen, geld is geld.
Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef Sandersson het volgende:
Sommige klanten zijn ook echt gewoon te irritant..
Er zitten jokers op hè..
Ja..
Heb je de jokers gezien?
JA IK HEB DIE KK JOKERS GEZIEN
Als ik zo netjes behandeld was, dan had ik misschien wel zelf aangeboden om volgende week terug te komen, maar dat stadium was ik toen allang gepasseerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat wel geaccepteerd had
Hooguit 20pct word dat danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
1 joker per artikel. Jokers zijn op alle artikelen toegestaan, behalve op artikelen met daarop 35% korting (stickertje), beltegoedkaarten, DVD's en sigaretten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
Weet je wat leuk is met die bonuskaart?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef Dementor het volgende:
Als je in de AH alleen lekker kunt shoppen met de bonuskaart hoor je daar mijn inziens niet thuis.
Ga dan lekker naar de Bas!
Een ongeschreve regel bij de AH luidt .. wanneer mensen 2 jokers op 1 artikel plakken, moeten zij het artikel 5 maal afrekenen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
Hoe kom je aan 10 jokers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef postmortum het volgende:
ik ga 10 jokers plakken op een dvd, kijken wat de kassadoos doet![]()
Dan zegt ze, als ik 10 keer op het knopje ram helpt het me niet, en krijg je maar 10 procentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef postmortum het volgende:
ik ga 10 jokers plakken op een dvd, kijken wat de kassadoos doet![]()
De Albert Heijn is volgens mij open tot 8 uur dus dat kan goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef postmortum het volgende:
of ik plak 1 sticker op de kassadoos en zeg: geef je vanavond 10% korting?![]()
alleen al om het principe had ik die boete voor lief genomen! zeikerds!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
![]()
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
Matigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef postmortum het volgende:
of ik plak 1 sticker op de kassadoos en zeg: geef je vanavond 10% korting?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
De Albert Heijn is volgens mij open tot 8 uur dus dat kan goed.
Let me guess... ook AH-medewerker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:46 schreef Birri het volgende:
[afgezaagde foto]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
How did you know?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
Succes er mee, en als je een paar cent te veel betaald moet je gaan zeuren en een topic openen, daar schijn je populair van te worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:57 schreef postmortum het volgende:
maar ben nu weg jokers plakkenZiteerd here i come
![]()
nee tuurlijk, maar er zijn klanten die echt zo praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!
Die zijn er zoveel, dus pas op welke winkel je afzeiktquote:
zielig hoor, zo over mensen pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.
Dat cassiere had immers ook vooraf om het geld kunnen vragenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'
Probleem van Edah is is dat ze geen groenteboeren meer hebben die zijn allemaal ontslagen. Als een van de weinige groenteboeren van de oude garde vecht ik uiteraard hard tegen dit soort praktijken maar geloof me dat het roeien tegen de stroom in is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Haha wat ben jij grappig zeg, vuilnisman was het toch of niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.
Alsof die AH door 1 klant meer of minder gelijk verlies gaat draaienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?
Alleen met nieuwe kassa;squote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:01 schreef Atlasvlinder het volgende:
Vroeger kon dat inderdaad niet meer. Tegenwoordig is het wel mogelijk de bonuskaart alsnog gewoon te scannen.
ik ben geen pauper, maar stem wel vvd, en ik haat de ah niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
alleen paupers die vvd stemmen haten de ah
IK NIET!
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Er zijn veel kleinere supermarkten, ja. Helaas heb ik er dus nog geeneen kunnen vinden die een beetje redelijk assortiment heeft. Bij de Vomar zijn de mensen vriendelijker (daar wil ik de lange rijen bij de kassa nog wel voor lief voor nemen), maar ik heb daar nu al een paar keer gehad dat ze een paar essentiele dingen niet hadden, dus dat vond ik ook geen succes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!
Neemt niet weg dat je honds behandeld bent. Waarom ga je niet gewoon naar een andere supermarkt?
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.
In het geval van TS zaten de medewerksters fout, maar als TS dat op een normale manier aan de manager had voorgelegd was het vast ook op een normale manier opgelost
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Wuppies zijn gaaf en de AH ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef kollie het volgende:
Albert HeijnDie oranje wuppies
![]()
[afbeelding]
en hier het AH wuppielied:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Het_WK_Wuppielied.mpg
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.quote:
Misschien ben je te vriendelijk, als ze je zo behandelen mag je best voor jezelf opkomen hoor! De manager van dat filiaal is blijkbaar weinig op de werkvloer aanwezig, dit gedrag van zijn personeel zou hem moeten opvallen. (Misschien moet je hem/haar dat eens als tip gevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.
Zelf nog nooit problemen gehad bij de Appie.![]()
Uhm.. bij ons wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.
Jane, ik werk dan wel bij de AH, maar waar je over moppert daar heb je gewoon gelijk in hoor. Zo wil je als klant niet te woord gestaan worden en dat hoort ook niet zo te gebeuren.
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Uhm.. bij ons wel.
We moeten altijd dat kaartje inleveren voor bonuspunten.
En daar kan je dan weer dvd'tjes, moebieltjes etc van halen![]()
In ieder geval heb ik vandaag wel een goede daad verricht door mijn AH-wuppie aan een klein meisje te schenken dat in haar eentje iets kleins kwam kopen en dus niet genoeg besteed had om er eentje te krijgen, maar hem wel héél graag wilde.quote:
Ohja, daar kan je best gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.
http://www.ah.nl/klantenservice/bonuskaart/article.jsp?id=1284&trg=klantenservice/bonuskaart/article
"Het volk krijgt de supermarkt die het verdient."quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef SvenM het volgende:
Wat een kut winkel
Eindeloos kapitalisme, da's eng!quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:17 schreef Camplo het volgende:
Jij bent eng...
Albert Heinquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
ligt het niet aan de cassiere?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
Liever de AH dan de c1000, in 1 van de rijen ligt al maanden iets wat verrot![]()
Meurlucht wat er vanaf komt en opruimen ho maar![]()
Die rij is ook altijd opvallend rustig
Niet zeiken, als het zo is gegaan als de TS zegt, dan heeft de TS gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
en ook geen kanis & gunnink meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
quote:
Wuppies zijn leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:12 schreef WithMe het volgende:
Albert Heijn
![]()
Die Wuppies zijn dan wel weer jammer.
Jij weet niet hoe zo'n kassa werktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef Devolution het volgende:
Ik snap beide kanten wel, eigenlijk. Al geef ik jou wel meer gelijk
De klant is alleen koning, als hij zich als koning gedraagt. Je hoeft de medewerkers ook niet als stront te behandelen... jij bent hun baas niet. Aso...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Oh? Bepaal jij dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
kutkick.. slotje
Als AH zo slecht met z'n klanten omgaat, dan mag daar wel degelijk iets over gezegd worden, imho! Anders zijn het ook niet meer dan een stelletje ordinaire dieven, niet dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef PekingDuck het volgende:
Die info-mevrouw had dat geld dan terug moeten geven, maar om nu een winkelketen met een paar duizend winkels af te zeiken als je dat geld niet krijgt![]()
daar vergis je je toch echt in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
respect komt van twee kanten, om te beginnen vanaf de kant van de AH-medewerker, jou dus ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.
je hebt er wettelijk recht op, net als teveel gepind geld; als verkopende partij ben je namelijk *verplicht* om de kortingen te geven met welke een artikel aangeprijsd is, dus of het nou om 5 cent of 50 euro gaat, werken zul je.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
wat een verschrikkelijk muts ben jij dat je om die 30 cent korting zo druk loop te makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
![]()
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Jane het volgende:
update: Ben na dit incident idd een tijdje naar de Vomar hier gegaan voor de boodschappen, maar wegens een chronisch gebrek aan assortiment, toch af en toe ook maar naar de AH. Zo ook afgelopen vrijdag en ja hoor, weer wat leuks.
Ik sta bij de kassa, wil betalen, is dat pinkastje stuk. Meisje probeerde er nog alles aan om hem weer te laten werken, maar zonder succes. Goed, kan gebeuren.
Dus ze vraagt aan me of ik het erg vind om dan even bij de klantenservice te gaan pinnen, dan zou zij het op haar kassa als 'contant' afslaan. 'Dat is goed', zeg ik en ik krijg de bon van haar mee.
Bij de klantenservice word ik vuil aangekeken door de knul aldaar (die overigens al door het meisje gebeld was voordat het meisje de kassa afsloeg).
'Ja', zegt hij onvriendelijk, 'als je dáár nu even gaat pinnen!', terwijl hij naar de pinautomaat wijst.
Dus redelijk verbouwereerd probeer ik uit te leggen dat ik ook alleen maar doe wat het meisje me gezegd heeft.
'Ja, ga nou maar pinnen, dat is toch net zo makkelijk?!', bijt de gozer me toe.
Dus oké, ik ga pinnen.
Kom ik terug bij de klantenservice, is er inmiddels een collega van hem bij gekomen.
De vrouw kijkt me aan met een blik van 'wat moet je?' en begint beschuldigend tegen me uit te vallen dat 'dit niet de goede gang van zaken is' en dat ik niet bij de klantenservice kan betalen. En oh ja, uiteraard was het ook allemaal mijn eigen schuld, want het lag vast aan mijn pasje. Dat hij al stond te knipperen voordat ik het ding had aangeraakt, ja... dat wilde ze niet horen!![]()
HALLO!!! Ik probeer gvd gewoon te betalen!!!!![]()
![]()
Ik doe alleen maar wat jullie zeggen, maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd!
Nou, ik werd dus ook weer gewoon naar de kassa teruggestuurd waar ik eerder al was, want dat was de enige plek waar ik mijn geld kwijt kon. Maakt mij niet uit hoor, maar zeg dat dan gelijk!!!Stuur me niet heen en weer en doe ook alsjeblieft niet of het míjn schuld is! Eikels!
Lekkere winkel he? Die AH (in Bussum! Voordat mensen er weer over vallen).
Lekker klantvriendelijk ook!![]()
omdat ze het 'te goedkoop' verkochtten wilde grolsch niet meer aan hen leveren, neequote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |