quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Furia het volgende:
Hergebruiken Jokerstickers AH
Pauperquote:Geld tekort?
Verdien geld met de leukste mailtjes
Direct verdienen!
kan toch dat ze ze daarzo verkeerd geplakt zijn ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Furia het volgende:
die barcode is bij al mijn stickertjes hetzelfde, dus dat kan het niet zijn. het enige wat ik kan bedenken is de connectie met je bonuskaart. en nee, ik ga het niet proberen, straks gaan de sirenes af en sta ik voor dat ene duppie lekker voor joker. Het was meer de bedoeling dat één van jullie het ging doen!
Dan gebruik je voor 1x niet je bonuskaartquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Furia het volgende:
die barcode is bij al mijn stickertjes hetzelfde, dus dat kan het niet zijn. het enige wat ik kan bedenken is de connectie met je bonuskaart. en nee, ik ga het niet proberen, straks gaan de sirenes af en sta ik voor dat ene duppie lekker voor joker. Het was meer de bedoeling dat één van jullie het ging doen!
Sowieso scant het personeel de gewone barcodes van de producten en niet van de jokersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef LasTeR het volgende:
Whaha hoezo sirenes, als de barcodes bij sommigen hetzelfde zijn... Die kassameisjes doen daar niet moeilijk over. Die snappen er toch niets van en ze halen er niet gauw een leidinggevende bij.
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef LasTeR het volgende:
Bij ons kun je ze niet zomaar in de winkel pakken hoor. Of krijgen.
kassameisje even versieren (of jongen, wat jij wil) neem haar mee uit eten. neuk haar. trouw met haar en vervolgens stickers vragenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef LasTeR het volgende:
Bij ons kun je ze niet zomaar in de winkel pakken hoor. Of krijgen.
Zoals ik zei: "Wij niet!" Ik werk in de Albert Heijn. Wij hebben deze stickers NIET in de winkel liggen! Hoor je me? NIET!!! WAAARGH!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Longlegg het volgende:
Als je gewoon naar de servicebalie gaat, en daar zegt dat je geen jokers hebt gekregen, omdat je een nee-nee sticker op je brievenbus hebt. Krijg je gewoon een stickervel, elke servicebalie heeft ze liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |