quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
How did you know?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
Succes er mee, en als je een paar cent te veel betaald moet je gaan zeuren en een topic openen, daar schijn je populair van te worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:57 schreef postmortum het volgende:
maar ben nu weg jokers plakkenZiteerd here i come
![]()
nee tuurlijk, maar er zijn klanten die echt zo praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!
Die zijn er zoveel, dus pas op welke winkel je afzeiktquote:
zielig hoor, zo over mensen pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.
Dat cassiere had immers ook vooraf om het geld kunnen vragenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'
Probleem van Edah is is dat ze geen groenteboeren meer hebben die zijn allemaal ontslagen. Als een van de weinige groenteboeren van de oude garde vecht ik uiteraard hard tegen dit soort praktijken maar geloof me dat het roeien tegen de stroom in is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Haha wat ben jij grappig zeg, vuilnisman was het toch of niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.
Alsof die AH door 1 klant meer of minder gelijk verlies gaat draaienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?
Alleen met nieuwe kassa;squote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:01 schreef Atlasvlinder het volgende:
Vroeger kon dat inderdaad niet meer. Tegenwoordig is het wel mogelijk de bonuskaart alsnog gewoon te scannen.
ik ben geen pauper, maar stem wel vvd, en ik haat de ah niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
alleen paupers die vvd stemmen haten de ah
IK NIET!
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Er zijn veel kleinere supermarkten, ja. Helaas heb ik er dus nog geeneen kunnen vinden die een beetje redelijk assortiment heeft. Bij de Vomar zijn de mensen vriendelijker (daar wil ik de lange rijen bij de kassa nog wel voor lief voor nemen), maar ik heb daar nu al een paar keer gehad dat ze een paar essentiele dingen niet hadden, dus dat vond ik ook geen succes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!
Neemt niet weg dat je honds behandeld bent. Waarom ga je niet gewoon naar een andere supermarkt?
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.
In het geval van TS zaten de medewerksters fout, maar als TS dat op een normale manier aan de manager had voorgelegd was het vast ook op een normale manier opgelost
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Wuppies zijn gaaf en de AH ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef kollie het volgende:
Albert HeijnDie oranje wuppies
![]()
[afbeelding]
en hier het AH wuppielied:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Het_WK_Wuppielied.mpg
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.quote:
Misschien ben je te vriendelijk, als ze je zo behandelen mag je best voor jezelf opkomen hoor! De manager van dat filiaal is blijkbaar weinig op de werkvloer aanwezig, dit gedrag van zijn personeel zou hem moeten opvallen. (Misschien moet je hem/haar dat eens als tip gevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.
Zelf nog nooit problemen gehad bij de Appie.![]()
Uhm.. bij ons wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.
Jane, ik werk dan wel bij de AH, maar waar je over moppert daar heb je gewoon gelijk in hoor. Zo wil je als klant niet te woord gestaan worden en dat hoort ook niet zo te gebeuren.
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Uhm.. bij ons wel.
We moeten altijd dat kaartje inleveren voor bonuspunten.
En daar kan je dan weer dvd'tjes, moebieltjes etc van halen![]()
In ieder geval heb ik vandaag wel een goede daad verricht door mijn AH-wuppie aan een klein meisje te schenken dat in haar eentje iets kleins kwam kopen en dus niet genoeg besteed had om er eentje te krijgen, maar hem wel héél graag wilde.quote:
Ohja, daar kan je best gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.
http://www.ah.nl/klantenservice/bonuskaart/article.jsp?id=1284&trg=klantenservice/bonuskaart/article
"Het volk krijgt de supermarkt die het verdient."quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef SvenM het volgende:
Wat een kut winkel
Eindeloos kapitalisme, da's eng!quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:17 schreef Camplo het volgende:
Jij bent eng...
Albert Heinquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
ligt het niet aan de cassiere?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
Liever de AH dan de c1000, in 1 van de rijen ligt al maanden iets wat verrot![]()
Meurlucht wat er vanaf komt en opruimen ho maar![]()
Die rij is ook altijd opvallend rustig
Niet zeiken, als het zo is gegaan als de TS zegt, dan heeft de TS gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
en ook geen kanis & gunnink meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
quote:
Wuppies zijn leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:12 schreef WithMe het volgende:
Albert Heijn
![]()
Die Wuppies zijn dan wel weer jammer.
Jij weet niet hoe zo'n kassa werktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef Devolution het volgende:
Ik snap beide kanten wel, eigenlijk. Al geef ik jou wel meer gelijk
De klant is alleen koning, als hij zich als koning gedraagt. Je hoeft de medewerkers ook niet als stront te behandelen... jij bent hun baas niet. Aso...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Oh? Bepaal jij dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
kutkick.. slotje
Als AH zo slecht met z'n klanten omgaat, dan mag daar wel degelijk iets over gezegd worden, imho! Anders zijn het ook niet meer dan een stelletje ordinaire dieven, niet dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef PekingDuck het volgende:
Die info-mevrouw had dat geld dan terug moeten geven, maar om nu een winkelketen met een paar duizend winkels af te zeiken als je dat geld niet krijgt![]()
daar vergis je je toch echt in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
respect komt van twee kanten, om te beginnen vanaf de kant van de AH-medewerker, jou dus ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.
je hebt er wettelijk recht op, net als teveel gepind geld; als verkopende partij ben je namelijk *verplicht* om de kortingen te geven met welke een artikel aangeprijsd is, dus of het nou om 5 cent of 50 euro gaat, werken zul je.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
wat een verschrikkelijk muts ben jij dat je om die 30 cent korting zo druk loop te makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
![]()
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Jane het volgende:
update: Ben na dit incident idd een tijdje naar de Vomar hier gegaan voor de boodschappen, maar wegens een chronisch gebrek aan assortiment, toch af en toe ook maar naar de AH. Zo ook afgelopen vrijdag en ja hoor, weer wat leuks.
Ik sta bij de kassa, wil betalen, is dat pinkastje stuk. Meisje probeerde er nog alles aan om hem weer te laten werken, maar zonder succes. Goed, kan gebeuren.
Dus ze vraagt aan me of ik het erg vind om dan even bij de klantenservice te gaan pinnen, dan zou zij het op haar kassa als 'contant' afslaan. 'Dat is goed', zeg ik en ik krijg de bon van haar mee.
Bij de klantenservice word ik vuil aangekeken door de knul aldaar (die overigens al door het meisje gebeld was voordat het meisje de kassa afsloeg).
'Ja', zegt hij onvriendelijk, 'als je dáár nu even gaat pinnen!', terwijl hij naar de pinautomaat wijst.
Dus redelijk verbouwereerd probeer ik uit te leggen dat ik ook alleen maar doe wat het meisje me gezegd heeft.
'Ja, ga nou maar pinnen, dat is toch net zo makkelijk?!', bijt de gozer me toe.
Dus oké, ik ga pinnen.
Kom ik terug bij de klantenservice, is er inmiddels een collega van hem bij gekomen.
De vrouw kijkt me aan met een blik van 'wat moet je?' en begint beschuldigend tegen me uit te vallen dat 'dit niet de goede gang van zaken is' en dat ik niet bij de klantenservice kan betalen. En oh ja, uiteraard was het ook allemaal mijn eigen schuld, want het lag vast aan mijn pasje. Dat hij al stond te knipperen voordat ik het ding had aangeraakt, ja... dat wilde ze niet horen!![]()
HALLO!!! Ik probeer gvd gewoon te betalen!!!!![]()
![]()
Ik doe alleen maar wat jullie zeggen, maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd!
Nou, ik werd dus ook weer gewoon naar de kassa teruggestuurd waar ik eerder al was, want dat was de enige plek waar ik mijn geld kwijt kon. Maakt mij niet uit hoor, maar zeg dat dan gelijk!!!Stuur me niet heen en weer en doe ook alsjeblieft niet of het míjn schuld is! Eikels!
Lekkere winkel he? Die AH (in Bussum! Voordat mensen er weer over vallen).
Lekker klantvriendelijk ook!![]()
omdat ze het 'te goedkoop' verkochtten wilde grolsch niet meer aan hen leveren, neequote:Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |