abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 19:49:28 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36126262
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :

[afbeelding]
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:50:18 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36126286
quote:

[afbeelding]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:52:06 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36126340
quote:

[afbeelding]
How did you know?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36126350
appie happie
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:53:00 #205
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_36126369
zo zien ze er allemaal uit op vrijdagmiddag
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:57:46 #206
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_36126506
maar ben nu weg jokers plakken Ziteerd here i come
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_36126587
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:57 schreef postmortum het volgende:
maar ben nu weg jokers plakken Ziteerd here i come
Succes er mee, en als je een paar cent te veel betaald moet je gaan zeuren en een topic openen, daar schijn je populair van te worden.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:02:35 #208
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_36126650
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Jane het volgende:

[..]

[..]

Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!
nee tuurlijk, maar er zijn klanten die echt zo praten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:03:12 #209
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36126674
Belachelijke behandeling. Maar goed, je had gewoon de bedrijfsleider erbij moeten roepen. Achteraf piepen op een forum, terwijl je het lef niet hebt om echte stennis te schoppen is een beetje laf natuurlijk. En je bonus korting zal je hier ook niet snel terugkrijgen.
pi_36126677
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Jane het volgende:

[..]

Let me guess... ook AH-medewerker?
Die zijn er zoveel, dus pas op welke winkel je afzeikt
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:33:57 #211
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_36127587
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
zielig hoor, zo over mensen praten
wees blij dat ze werken!
in mijn AH is het een mix van VMBO'ers, Havo' ers een VWO'ers. en dan natuurlijk de jongens die op HBO en MBO zitten, niks dropouts!
You might aswell do the white line...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:36:47 #212
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36127646
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:39:54 #213
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36127719
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:51:20 #214
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_36128059
Mensen die een bonuskaart hebben
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_36128154
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'
Dat cassiere had immers ook vooraf om het geld kunnen vragen
Eigen schuld, geen geld.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:15:55 #216
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_36128658
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Probleem van Edah is is dat ze geen groenteboeren meer hebben die zijn allemaal ontslagen. Als een van de weinige groenteboeren van de oude garde vecht ik uiteraard hard tegen dit soort praktijken maar geloof me dat het roeien tegen de stroom in is.
pi_36131812
Als ik jou was zou ik gelijk mijn advocaat bellen, die dan prompt in zijn opgeleukte BMW uit de Ghooistreek jou te hulp zal schieten in deze strijd tegen het kwade onrecht dat jou teistert
A signature always reveals a man's character - and sometimes even his name.
pi_36134587
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.
Haha wat ben jij grappig zeg, vuilnisman was het toch of niet?
pi_36134593
alleen paupers die vvd stemmen haten de ah
IK NIET!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:13:16 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_36139167
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Laton het volgende:

[..]

Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?
Alsof die AH door 1 klant meer of minder gelijk verlies gaat draaien

Maargoed, TS, schrijf een klachtenbrief naar die winkel (aan de filiaalmanager), met de datum+tijden toen je er was, wat er was gebeurt etc, in redelijke taal. .
pi_36142777
Vroeger kon dat inderdaad niet meer. Tegenwoordig is het wel mogelijk de bonuskaart alsnog gewoon te scannen.
  Moderator zaterdag 18 maart 2006 @ 17:44:41 #222
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36146418
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:01 schreef Atlasvlinder het volgende:
Vroeger kon dat inderdaad niet meer. Tegenwoordig is het wel mogelijk de bonuskaart alsnog gewoon te scannen.
Alleen met nieuwe kassa;s
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36146460
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
alleen paupers die vvd stemmen haten de ah
IK NIET!
ik ben geen pauper, maar stem wel vvd, en ik haat de ah niet.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36148552
Wat een kutachtie van dat kassawijf...
Ik zou ook kwaad worden, m'n korting wat doe je?!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 20 maart 2006 @ 11:30:06 #225
140904 MLF
Unazukin
pi_36194799
AH zuigt
veel te duur
aanbeidingen hebben ze niet of nauwelijks
  maandag 20 maart 2006 @ 12:06:28 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36195902
AH is inderdaad een kutwinkel. Oplossing: naar een andere winkel gaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:17:02 #227
140904 MLF
Unazukin
pi_36231415
ik kom er al 15 jaar niet meer
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:32:19 #228
1986 Jane
pi_38587320
update: Ben na dit incident idd een tijdje naar de Vomar hier gegaan voor de boodschappen, maar wegens een chronisch gebrek aan assortiment, toch af en toe ook maar naar de AH. Zo ook afgelopen vrijdag en ja hoor, weer wat leuks.

Ik sta bij de kassa, wil betalen, is dat pinkastje stuk. Meisje probeerde er nog alles aan om hem weer te laten werken, maar zonder succes. Goed, kan gebeuren.
Dus ze vraagt aan me of ik het erg vind om dan even bij de klantenservice te gaan pinnen, dan zou zij het op haar kassa als 'contant' afslaan. 'Dat is goed', zeg ik en ik krijg de bon van haar mee.

Bij de klantenservice word ik vuil aangekeken door de knul aldaar (die overigens al door het meisje gebeld was voordat het meisje de kassa afsloeg).
'Ja', zegt hij onvriendelijk, 'als je dáár nu even gaat pinnen!', terwijl hij naar de pinautomaat wijst.
Dus redelijk verbouwereerd probeer ik uit te leggen dat ik ook alleen maar doe wat het meisje me gezegd heeft.
'Ja, ga nou maar pinnen, dat is toch net zo makkelijk?!', bijt de gozer me toe.
Dus oké, ik ga pinnen.

Kom ik terug bij de klantenservice, is er inmiddels een collega van hem bij gekomen.
De vrouw kijkt me aan met een blik van 'wat moet je?' en begint beschuldigend tegen me uit te vallen dat 'dit niet de goede gang van zaken is' en dat ik niet bij de klantenservice kan betalen. En oh ja, uiteraard was het ook allemaal mijn eigen schuld, want het lag vast aan mijn pasje. Dat hij al stond te knipperen voordat ik het ding had aangeraakt, ja... dat wilde ze niet horen!

HALLO!!! Ik probeer gvd gewoon te betalen!!!! Ik doe alleen maar wat jullie zeggen, maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd!

Nou, ik werd dus ook weer gewoon naar de kassa teruggestuurd waar ik eerder al was, want dat was de enige plek waar ik mijn geld kwijt kon. Maakt mij niet uit hoor, maar zeg dat dan gelijk!!! Stuur me niet heen en weer en doe ook alsjeblieft niet of het míjn schuld is! Eikels!

Lekkere winkel he? Die AH (in Bussum! Voordat mensen er weer over vallen).
Lekker klantvriendelijk ook!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:40:07 #229
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_38587484
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!

Neemt niet weg dat je honds behandeld bent. Waarom ga je niet gewoon naar een andere supermarkt?
pi_38587499
Ga er dan gewoon niet meer heen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:45:21 #231
1986 Jane
pi_38587628
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!

Neemt niet weg dat je honds behandeld bent. Waarom ga je niet gewoon naar een andere supermarkt?
Er zijn veel kleinere supermarkten, ja. Helaas heb ik er dus nog geeneen kunnen vinden die een beetje redelijk assortiment heeft. Bij de Vomar zijn de mensen vriendelijker (daar wil ik de lange rijen bij de kassa nog wel voor lief voor nemen), maar ik heb daar nu al een paar keer gehad dat ze een paar essentiele dingen niet hadden, dus dat vond ik ook geen succes.
Ja, en ik geef toe, ik heb gewoon ook geen zin om 4 supermarkten af te gaan om eindelijk al mijn boodschappen bij elkaar te sprokkelen (en uiteindelijk misschien toch bij de AH uit te komen).
pi_38587646
Albert Heijn Die oranje wuppies

en hier het AH wuppielied:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Het_WK_Wuppielied.mpg
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:47:17 #233
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38587690
Het assortiment van de Vomar laat inderdaad aardig te wensen over. Zoals het personeel ook al zegt als je iets zoekt: "Is het nieuw? Dan hebben we het pas over 4 maanden". Maar het is hier ook wel een fijne winkel verder. Ik heb er zelfs nog bijna 2 jaar gewerkt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:58:25 #234
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38588036
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.

In het geval van TS zaten de medewerksters fout, maar als TS dat op een normale manier aan de manager had voorgelegd was het vast ook op een normale manier opgelost
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:03:31 #235
1986 Jane
pi_38588188
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.

In het geval van TS zaten de medewerksters fout, maar als TS dat op een normale manier aan de manager had voorgelegd was het vast ook op een normale manier opgelost
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:32:21 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38589042
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!
klopt Zeker die laatste keer is belachelijk, maar juist daarom zou je dit moeten voorleggen aan de manager, anders kan hij niet managen

mijn opmerking sloeg ook niet perse op jou, maar meer op hersenloze wezens die bij het minste of geringste blaten dat de klant koning is en daardoor denken dat ze winkelpersoneel maar als vuilnis kunnen behandelen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38589117
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef kollie het volgende:
Albert Heijn Die oranje wuppies

[afbeelding]

en hier het AH wuppielied:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Het_WK_Wuppielied.mpg
Wuppies zijn gaaf en de AH ook.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_38589340
Don't fuck with AH
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_38591512
Wat een kut winkel
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_38591566
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38593763
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38593950
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Zo, ik heb mijn hart even gelucht.
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.
Zelf nog nooit problemen gehad bij de Appie.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38598851
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:

[..]

Misschien ben je te vriendelijk, als ze je zo behandelen mag je best voor jezelf opkomen hoor! De manager van dat filiaal is blijkbaar weinig op de werkvloer aanwezig, dit gedrag van zijn personeel zou hem moeten opvallen. (Misschien moet je hem/haar dat eens als tip geven
pi_38599886
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Nesle het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.
Zelf nog nooit problemen gehad bij de Appie.
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.

Jane, ik werk dan wel bij de AH, maar waar je over moppert daar heb je gewoon gelijk in hoor. Zo wil je als klant niet te woord gestaan worden en dat hoort ook niet zo te gebeuren.
pi_38600606
Ik had vandaag ook iets leuks bij de AH. Ik kom er eigenlijk nooit, maar als ik een keer een pizza wil hebben, dan moet dat een AH steenoven pizza zijn. Die zijn gewoon lekker . Goed, pizza's gehaald en ik dacht; laat ik ook eens zo'n stokbrood met kruidenboter (uit de koeling) meenemen.

Vraag was alleen, waar kan ik dat in hemelsnaam vinden. De koelingen zijn werkelijk over dat hele pand verspreidt. Anyway, ik dus even vragen bij een vriendelijke AH-vakkenvuller. 'Eh, ja dat weet ik niet (wist gewoon in eerste instantie niet wat ik bedoelde, maar ach). Vraag maar bij het brood'. Goed, ik loop naar de broodafdeling wordt er gezegd: 'Geen idee, die gene daar bij de toetjes weet het vast wel.' Dus ik loop naar het volgende AH figuur. Zegt die verdorie dat die ook niet weet waar dat moet liggen!! Dat mokkel ging gewoon lekker verder met haar werk en liet mij over aan mijn lot (om t even dramatisch te vertellen ) Ik liep dus maar weg met de opmerking dat ze erg hulpvaardig zijn in deze winkel.

Uiteindelijk heb ik het toch nog gevonden. Vind het niet kunnen dat je overal naartoe word gestuurd en dat ze niet even meehelpen om te zoeken of het te vragen bij iemand anders. Schande! ik kots op de AH (behalve hun pizza's dan ))
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_38603069
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.

Jane, ik werk dan wel bij de AH, maar waar je over moppert daar heb je gewoon gelijk in hoor. Zo wil je als klant niet te woord gestaan worden en dat hoort ook niet zo te gebeuren.
Uhm.. bij ons wel.
We moeten altijd dat kaartje inleveren voor bonuspunten.
En daar kan je dan weer dvd'tjes, moebieltjes etc van halen
pi_38611186
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef Nesle het volgende:

[..]

Uhm.. bij ons wel.
We moeten altijd dat kaartje inleveren voor bonuspunten.
En daar kan je dan weer dvd'tjes, moebieltjes etc van halen
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.
http://www.ah.nl/klantenservice/bonuskaart/article.jsp?id=1284&trg=klantenservice/bonuskaart/article
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:22:40 #248
1986 Jane
pi_38611507
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wuppies zijn gaaf
In ieder geval heb ik vandaag wel een goede daad verricht door mijn AH-wuppie aan een klein meisje te schenken dat in haar eentje iets kleins kwam kopen en dus niet genoeg besteed had om er eentje te krijgen, maar hem wel héél graag wilde.
Zo zie je maar, ik ben de rotste niet.
pi_38611558
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.
http://www.ah.nl/klantenservice/bonuskaart/article.jsp?id=1284&trg=klantenservice/bonuskaart/article
Ohja, daar kan je best gelijk in hebben.
Ik zeg altijd nog bonuspunten, ghehe.
pi_38611916
Ik werk bij de Albert Heijn, en daar ben ik een zombie.

Gelukkig zit ik niet achter de kassa maar ben ik vakkenvuller.
  woensdag 7 juni 2006 @ 01:21:01 #251
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38614496
Haha uberpwned
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_38614509
AH
Punk !
  woensdag 7 juni 2006 @ 06:53:19 #253
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38615829
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef SvenM het volgende:
Wat een kut winkel
"Het volk krijgt de supermarkt die het verdient."

Hiero verderop is de C1000 weggeconcurreerd door de AH. Dan sta je ook ff zo: En heeft die eigenaar van diezelfde AH dat pand waar de C1000 zat opgekocht. Da's dus niet handig!
pi_38615942
Jij bent eng...
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:31:50 #255
150874 FietsendeCrimineel
Gehaat door elke Fok!er
pi_38616001
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:43:07 #256
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38616046
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:17 schreef Camplo het volgende:
Jij bent eng...
Eindeloos kapitalisme, da's eng!
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:44:30 #257
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_38616520
Ik winkel elke week bij AH, nooit problemen ofzo...iig beter dan Jumbo

Het enige wat ik minder vind is dat ik niet meer kan bijpinnen aan de kassa sinds ze een pinautomaat in de winkel hebben nergezet.
pi_38618501
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
Albert Hein
pi_38620223
Liever de AH dan de c1000, in 1 van de rijen ligt al maanden iets wat verrot
Meurlucht wat er vanaf komt en opruimen ho maar
Die rij is ook altijd opvallend rustig
pi_38620601
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
Liever de AH dan de c1000, in 1 van de rijen ligt al maanden iets wat verrot
Meurlucht wat er vanaf komt en opruimen ho maar
Die rij is ook altijd opvallend rustig
ligt het niet aan de cassiere?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_38620735
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:50 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ligt het niet aan de cassiere?
Nee, die rij bedoel ik niet
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:05:20 #262
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_38622542
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
Niet zeiken, als het zo is gegaan als de TS zegt, dan heeft de TS gelijk.
Bah, wat haat ik winkels die maar denken dat ze je als stront kunnen behandelen. Al het chagrijnige winkel/servicepersoneel moet per direct ontslagen worden. Zoek maar een andere baan als je je huidige baan zo kut vind dat je gaat lopen chagrijnen.
pi_38623034
quote:
en ook geen kanis & gunnink meer
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_38623057
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:21 schreef Cool_Runner het volgende:

[..]

Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38627982
Albert Heijn

Die Wuppies zijn dan wel weer jammer.
pi_38929132
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:12 schreef WithMe het volgende:
Albert Heijn

Die Wuppies zijn dan wel weer jammer.
Wuppies zijn leuk
pi_38932476
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:21 schreef Cool_Runner het volgende:

[..]

Wij wel
pi_38933621
Het is dat wuppie, voor de rest zuigt AH
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:08:45 #269
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_38934729
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:43 schreef Devolution het volgende:
Ik snap beide kanten wel, eigenlijk. Al geef ik jou wel meer gelijk
Jij weet niet hoe zo'n kassa werkt . Ik wel, dus ik weet ook dat het inderdaad onmogelijk is om de bonus alsnog te geven als je al op een bepaald ander toetsje hebt gedrukt. Die info-mevrouw had dat geld dan terug moeten geven, maar om nu een winkelketen met een paar duizend winkels af te zeiken als je dat geld niet krijgt
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:11:46 #270
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_38934804
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
De klant is alleen koning, als hij zich als koning gedraagt. Je hoeft de medewerkers ook niet als stront te behandelen... jij bent hun baas niet. Aso...
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:17:01 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38934937
kutkick.. slotje
Huilen dan.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:31:18 #272
1986 Jane
pi_38935230
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
kutkick.. slotje
Oh? Bepaal jij dat tegenwoordig?
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef PekingDuck het volgende:
Die info-mevrouw had dat geld dan terug moeten geven, maar om nu een winkelketen met een paar duizend winkels af te zeiken als je dat geld niet krijgt
Als AH zo slecht met z'n klanten omgaat, dan mag daar wel degelijk iets over gezegd worden, imho! Anders zijn het ook niet meer dan een stelletje ordinaire dieven, niet dan?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:52:52 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38935643
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:31 schreef Jane het volgende:

[..]

Oh? Bepaal jij dat tegenwoordig?
[..]
Altijd hè
Huilen dan.
  zondag 18 juni 2006 @ 10:08:11 #274
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38964520
hahaha
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  zondag 18 juni 2006 @ 12:37:19 #275
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967402
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
daar vergis je je toch echt in.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 18 juni 2006 @ 12:39:21 #276
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967475
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.
respect komt van twee kanten, om te beginnen vanaf de kant van de AH-medewerker, jou dus ook.
  zondag 18 juni 2006 @ 12:41:28 #277
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967545
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
je hebt er wettelijk recht op, net als teveel gepind geld; als verkopende partij ben je namelijk *verplicht* om de kortingen te geven met welke een artikel aangeprijsd is, dus of het nou om 5 cent of 50 euro gaat, werken zul je.
pi_38967620
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.

Wat??!

'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.

'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee ', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'

Wat??!

'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.

'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'

Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!

De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh? Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.

Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!

Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!
wat een verschrikkelijk muts ben jij dat je om die 30 cent korting zo druk loop te maken
  zondag 18 juni 2006 @ 12:45:49 #279
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967681
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Jane het volgende:
update: Ben na dit incident idd een tijdje naar de Vomar hier gegaan voor de boodschappen, maar wegens een chronisch gebrek aan assortiment, toch af en toe ook maar naar de AH. Zo ook afgelopen vrijdag en ja hoor, weer wat leuks.

Ik sta bij de kassa, wil betalen, is dat pinkastje stuk. Meisje probeerde er nog alles aan om hem weer te laten werken, maar zonder succes. Goed, kan gebeuren.
Dus ze vraagt aan me of ik het erg vind om dan even bij de klantenservice te gaan pinnen, dan zou zij het op haar kassa als 'contant' afslaan. 'Dat is goed', zeg ik en ik krijg de bon van haar mee.

Bij de klantenservice word ik vuil aangekeken door de knul aldaar (die overigens al door het meisje gebeld was voordat het meisje de kassa afsloeg).
'Ja', zegt hij onvriendelijk, 'als je dáár nu even gaat pinnen!', terwijl hij naar de pinautomaat wijst.
Dus redelijk verbouwereerd probeer ik uit te leggen dat ik ook alleen maar doe wat het meisje me gezegd heeft.
'Ja, ga nou maar pinnen, dat is toch net zo makkelijk?!', bijt de gozer me toe.
Dus oké, ik ga pinnen.

Kom ik terug bij de klantenservice, is er inmiddels een collega van hem bij gekomen.
De vrouw kijkt me aan met een blik van 'wat moet je?' en begint beschuldigend tegen me uit te vallen dat 'dit niet de goede gang van zaken is' en dat ik niet bij de klantenservice kan betalen. En oh ja, uiteraard was het ook allemaal mijn eigen schuld, want het lag vast aan mijn pasje. Dat hij al stond te knipperen voordat ik het ding had aangeraakt, ja... dat wilde ze niet horen!

HALLO!!! Ik probeer gvd gewoon te betalen!!!! Ik doe alleen maar wat jullie zeggen, maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd!

Nou, ik werd dus ook weer gewoon naar de kassa teruggestuurd waar ik eerder al was, want dat was de enige plek waar ik mijn geld kwijt kon. Maakt mij niet uit hoor, maar zeg dat dan gelijk!!! Stuur me niet heen en weer en doe ook alsjeblieft niet of het míjn schuld is! Eikels!

Lekkere winkel he? Die AH (in Bussum! Voordat mensen er weer over vallen).
Lekker klantvriendelijk ook!
wat een verhaal, dat moeten ze eens bij mij proberen
  zondag 18 juni 2006 @ 12:46:05 #280
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_38967690
Maar ze hebben wel wuppies
  zondag 18 juni 2006 @ 12:58:11 #281
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38968137
quote:
omdat ze het 'te goedkoop' verkochtten wilde grolsch niet meer aan hen leveren, nee
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39009550
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef dubidub het volgende:
Maar ze hebben wel wuppies
Nu ook kleine oranje, vorheen alleen in rood wit blauw toch?
pi_39042067
Op dat soort momenten kan ik me nooit inhouden
pi_39042116
heb je wel een wuppie gekregen?
pi_39077190
@Jane

www.ah.nl/klantenservice/

Dien daar je klacht in.
Ik weet uit ervaring (heb er zelf gewerkt), dat je klacht dan heel serieus wordt behandeld en bij dit soort klachten ("winkelproces klachten") wordt de bedrijfsleider meestal verplicht om je binnen 48 uur na melding van de klacht terug te bellen en uitleg over de gang van zaken te geven.

Je kunt het altijd proberen (of b.v. als het nog eens gebeurt in die winkel)
pi_41436091
Ik had dit dus laatst ook. Zegt zo'n kassamuts: moet je naar de klantenservice. Ik zeg: nee hoor, jij slaat het maar gewoon terug. Na wat ge-emmer heeft ze alles teruggenomen en opnieuw aangeslagen. Dan drukt ze maar niet zo snel op een knop

Ze kunnen geen kant met je op. Dus gewoon voet bij stuk houden Vooral als het druk is
pi_41437549
Duh, AH..

Super de Boer 4 Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')