quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
Zag kassameisje er zo uit? :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
How did you know?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
Succes er mee, en als je een paar cent te veel betaald moet je gaan zeuren en een topic openen, daar schijn je populair van te worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:57 schreef postmortum het volgende:
maar ben nu weg jokers plakkenZiteerd here i come
![]()
nee tuurlijk, maar er zijn klanten die echt zo praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!
Die zijn er zoveel, dus pas op welke winkel je afzeiktquote:
zielig hoor, zo over mensen pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.
Dat cassiere had immers ook vooraf om het geld kunnen vragenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja. Je zegt toch ook niet bij de kassa: 'ohja sorry het geld is op. Nou, sla het maar alvast aan ik kom het volgende week wel brengen.'
Probleem van Edah is is dat ze geen groenteboeren meer hebben die zijn allemaal ontslagen. Als een van de weinige groenteboeren van de oude garde vecht ik uiteraard hard tegen dit soort praktijken maar geloof me dat het roeien tegen de stroom in is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Haha wat ben jij grappig zeg, vuilnisman was het toch of niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, dan zouden we wel bij de AH werken.
Alsof die AH door 1 klant meer of minder gelijk verlies gaat draaienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?
Alleen met nieuwe kassa;squote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:01 schreef Atlasvlinder het volgende:
Vroeger kon dat inderdaad niet meer. Tegenwoordig is het wel mogelijk de bonuskaart alsnog gewoon te scannen.
ik ben geen pauper, maar stem wel vvd, en ik haat de ah niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
alleen paupers die vvd stemmen haten de ah
IK NIET!
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Er zijn veel kleinere supermarkten, ja. Helaas heb ik er dus nog geeneen kunnen vinden die een beetje redelijk assortiment heeft. Bij de Vomar zijn de mensen vriendelijker (daar wil ik de lange rijen bij de kassa nog wel voor lief voor nemen), maar ik heb daar nu al een paar keer gehad dat ze een paar essentiele dingen niet hadden, dus dat vond ik ook geen succes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar er zijn tig supermarkten in jouw omgeving!!
Neemt niet weg dat je honds behandeld bent. Waarom ga je niet gewoon naar een andere supermarkt?
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wil Zijne of Hare Majesteit dan svp ook Koninklijk gedragen? Dat snappen (teveel) klanten nog steeds niet blijkbaar.
In het geval van TS zaten de medewerksters fout, maar als TS dat op een normale manier aan de manager had voorgelegd was het vast ook op een normale manier opgelost
kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Wuppies zijn gaaf en de AH ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef kollie het volgende:
Albert HeijnDie oranje wuppies
![]()
[afbeelding]
en hier het AH wuppielied:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Het_WK_Wuppielied.mpg
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Yankee_One het volgende:
Don't fuck with AH
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.quote:
Misschien ben je te vriendelijk, als ze je zo behandelen mag je best voor jezelf opkomen hoor! De manager van dat filiaal is blijkbaar weinig op de werkvloer aanwezig, dit gedrag van zijn personeel zou hem moeten opvallen. (Misschien moet je hem/haar dat eens als tip gevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik héb me vriendelijk gedragen. FOK! is mijn uitlaatklep, in de winkel heb ik me beide keren uiteraard gewoon netjes gedragen. Maar dat helpt dus niet hier. En het is toch te gek voor woorden dat ik overal de manager bij moet halen? Zeker die laatste keer afgelopen vrijdag dat ik gewoon wil betalen en daar de grootste moeite voor moet doen, terwijl ze me nog afblaffen ook!!!![]()
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die onnozelen moesten gewoon ff je bonuspunten derop doen en je korting eraf.
Zelf nog nooit problemen gehad bij de Appie.![]()
Uhm.. bij ons wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bonuspunten bestaan al jaren niet meer.
Jane, ik werk dan wel bij de AH, maar waar je over moppert daar heb je gewoon gelijk in hoor. Zo wil je als klant niet te woord gestaan worden en dat hoort ook niet zo te gebeuren.
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Uhm.. bij ons wel.
We moeten altijd dat kaartje inleveren voor bonuspunten.
En daar kan je dan weer dvd'tjes, moebieltjes etc van halen![]()
In ieder geval heb ik vandaag wel een goede daad verricht door mijn AH-wuppie aan een klein meisje te schenken dat in haar eentje iets kleins kwam kopen en dus niet genoeg besteed had om er eentje te krijgen, maar hem wel héél graag wilde.quote:
Ohja, daar kan je best gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat zijn Airmiles, die kun je in de computer aan je bonuskaartnummer laten koppelen. Tenzij er franchisers zijn met vage acties, maar voor zover ik weet niet in ieder geval.
http://www.ah.nl/klantenservice/bonuskaart/article.jsp?id=1284&trg=klantenservice/bonuskaart/article
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |