Ja, die meneer is hier ook altijd heel vriendelijk en joviaal! Zou het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef Troel het volgende:
Overigens heb ik bij de AH hier in IJsselstein nog nooit problemen gehad en zijn ze altijd erg netjes. Zelfs de meneer bij de uitgang met zijn straatkrantje.
Kwestie van het bonuskrantje pakken en dat vergelijken met de kassabon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als ze dan ook nog moeilijk doen als je met een oplossing aankotm (ok, niet de meest praktische, maar dat maakt niet uit). En het is misschien wat werk om uit te zoeken hoeveel de korting geweest was, maar het is niet jouw schuld dat de cassiere op het verkeerde knopje drukt.
Ze hadden je in ieder geval, op zijn minst, een vel jokerstickertjes kunnen aanbieden. Ter compensatie.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, die meneer is hier ook altijd heel vriendelijk en joviaal! Zou het dezelfde zijn?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:18 schreef Sandersson het volgende:
Die _DroogKloot_ zit ook altijd gehandicapte klanten uit te lachen hoorde ik laatst..
Lijkt mij ook. Ik kan me voorstellen dat je op vrijdagavond met drukte liever sneller klaar bent, maar dan doe je dat niet door te zeggen dat de klant volgende week maar terug moet komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Kwestie van het bonuskrantje pakken en dat vergelijken met de kassabon.
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders en dat weet je zelf ook wel.
Juist door de boel netjes te regelen krijgen de andere klanten het idee dat het een fijne zaak is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik kan me voorstellen dat je op vrijdagavond met drukte liever sneller klaar bent, maar dan doe je dat niet door te zeggen dat de klant volgende week maar terug moet komen.
Het is trouwens ook een kleine moeite een bonnetje achteraf uit het systeem te halen. Je hoeft meestal alleen even het nummer van het bonnetje op te schrijven. Die zoek je op in de computer en verwijder je. Dat kun je desnoods uren later nog doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Of het nou 50 euro is of 5, de klant heeft recht op dat geld en wel direct. En of het nou linksom of rechtsom moet, dat geld hoor je direct te geven. Dan verreken je het maar later met de kassa en de rest van het systeem.
is droogkloot je kameraad ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef Sandersson het volgende:
Ik blijf ook niet altijd beleefd hoor.. vooral niet als klanten zitten te geilen..
zo irritant
Ja, dat bedoel ik. Had Jane dat niet geaccepteerd, had ze natuurlijk gewoon alsnog moeten uitzoeken hoeveel de korting was. Maar iets zegt me dat Jane het wel best gevonden had als iemand dat, op een fatsoenlijke manier, aangeboden had. Het lijkt me meer een principekwestie, en daarin heeft ze dan ook gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist door de boel netjes te regelen krijgen de andere klanten het idee dat het een fijne zaak is.
Ja mevrouw, dat kan gebeuren, maar we zullen het voor u oplossen. Gaat u akkoord met een tegoedbon van 5 euro?
Op het moment dat de kassamiep een fout maakt waardoor ze het ding niet scant terwijl je het wel aangeeft is dat niet anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Iedere euro die de AH afsnoept van de klant is meegenomen.. Kunnen ze weer gemakkelijker persooneelsuitjes vierenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Ik gok dat ze dat wel geaccepteerd hadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Had Jane dat niet geaccepteerd, had ze natuurlijk gewoon alsnog moeten uitzoeken hoeveel de korting was. Maar iets zegt me dat Jane het wel best gevonden had als iemand dat, op een fatsoenlijke manier, aangeboden had. Het lijkt me meer een principekwestie, en daarin heeft ze dan ook gelijk.
De euro's die je door een fout te veel betaalt, dat is niet jouw eigen geld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
De gemiste bonuskorting is geld dat je ten ONRECHTE moet betalen, geld is geld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
Dat is niet opvliegend, de gemiddelde nederlander heeft het temperament van een verdoofde koe, tja, als dat je referentiekader isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
Jaja wat jij wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De gemiste bonuskorting is geld dat je ten ONRECHTE moet betalen, geld is geld.
Precies, we zijn niet alleen bejaard, doof, blind en lelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef Sandersson het volgende:
Sommige klanten zijn ook echt gewoon te irritant..
Er zitten jokers op hè..
Ja..
Heb je de jokers gezien?
JA IK HEB DIE KK JOKERS GEZIEN
Als ik zo netjes behandeld was, dan had ik misschien wel zelf aangeboden om volgende week terug te komen, maar dat stadium was ik toen allang gepasseerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat wel geaccepteerd had
Hooguit 20pct word dat danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
1 joker per artikel. Jokers zijn op alle artikelen toegestaan, behalve op artikelen met daarop 35% korting (stickertje), beltegoedkaarten, DVD's en sigaretten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
Weet je wat leuk is met die bonuskaart?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef Dementor het volgende:
Als je in de AH alleen lekker kunt shoppen met de bonuskaart hoor je daar mijn inziens niet thuis.
Ga dan lekker naar de Bas!
Een ongeschreve regel bij de AH luidt .. wanneer mensen 2 jokers op 1 artikel plakken, moeten zij het artikel 5 maal afrekenen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef postmortum het volgende:
mag je ook 2 jokers plakken zodat je 100% korting krijgt?
Hoe kom je aan 10 jokers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef postmortum het volgende:
ik ga 10 jokers plakken op een dvd, kijken wat de kassadoos doet![]()
Dan zegt ze, als ik 10 keer op het knopje ram helpt het me niet, en krijg je maar 10 procentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:33 schreef postmortum het volgende:
ik ga 10 jokers plakken op een dvd, kijken wat de kassadoos doet![]()
De Albert Heijn is volgens mij open tot 8 uur dus dat kan goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef postmortum het volgende:
of ik plak 1 sticker op de kassadoos en zeg: geef je vanavond 10% korting?![]()
alleen al om het principe had ik die boete voor lief genomen! zeikerds!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
![]()
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
Matigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef postmortum het volgende:
of ik plak 1 sticker op de kassadoos en zeg: geef je vanavond 10% korting?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
De Albert Heijn is volgens mij open tot 8 uur dus dat kan goed.
Let me guess... ook AH-medewerker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:46 schreef Birri het volgende:
[afgezaagde foto]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |