Ten eerste is het 'u' tegen klanten en ten tweede was die muts al meteen onbeleefd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.
Mwoah, het moet gewoon duidelijk zijn dat iets niet kloptquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Sandersson het volgende:
[..]
En in de kantine lachen ze je uit![]()
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoevaak ben je al over die toonbank getrokken?![]()
Je zou het eens bij me moeten flikken. Ik heb jaren winkel en kassa ervaring en je blijft ALTIJD, maar dan ook ALTIJD beleefd. Je bent het gezicht van een winkel en als je niet tegen lastige klanten kunt moet je maar pallets gaan sorteren.
U tegen oudere mensen alleen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ten eerste is het 'u' tegen klanten en ten tweede was die muts al meteen onbeleefd.
Intuitiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
U tegen oudere mensen alleen.
Officieel niet, staat er ook opquote:
Jij bent een slechte medewerker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
of werk je (zoals ik al dacht) aan de lopende band?
quote:ben je nu echt zo dom dat je je niet kunt realiseren dat het niet echt handig is als bepaalde dingen 2 keer in de computer komen?!
psies !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik heb jaren winkel en kassa ervaring en je blijft ALTIJD, maar dan ook ALTIJD beleefd. Je bent het gezicht van een winkel en als je niet tegen lastige klanten kunt moet je maar pallets gaan sorteren.
Nee, maar ik ben als klant jouw hond al ZEKER niet! Hee, ik kom niet iets onredelijks vragen of zo?! Ik kom iets vragen waar ik recht op heb!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik ben je hond niet.
Welk deel van "De klant is koning" snap jij niet, aso?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nog nooit, de meeste mensen hier snappen dat er in een winkel ook mensen werken. En ook al werk ik ergens, ik ben je hond niet.
Als ik zorg dat iemand die maand te vreten door mijn zuurverdiende geld aan hem te geven heeft mag diegene best 'U' tegen mij zeggen. Als je dat respect niet op kan brengen breng ik mijn geld wel ergens anders heen. Asociale mentaliteit van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
3 AH's? Ik weet er maar 2...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:52 schreef dazzle123 het volgende:
In Bussum hebben ze drie albert heijns en ook nog een edah....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Albert Heijn is een ontiegelijke KUT-winkel!
Even de AH ondersteunen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef Q. het volgende:
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 24]
[..].
Ik schrijf een brief naar de Koningin, je verdient een lintje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Ik werk inderdaad 'aan de lopende band' ja. Ik werk aan de lopende band om te zorgen dat computerprogramma's zo foutloos mogelijk draaien en niet uit de lucht gaan.En waar ik werk wordt er tenminste op gestaan dat klanten en gebruikers áltijd netjes te woord worden gestaan en zo snel en goed mogelijk worden geholpen. Zo hoort dat namelijk als je een professioneel bedrijf bent.
Wel lang-zaam pra-ten he.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef Troel het volgende:
Ik zeg zelfs heel vaak u tegen de kassamiepen
Je weet niet hoe leuk het is om te merken dat ze dan rood worden en je snel ook met u aan gaan sprekenquote:
Jij hebt echt geen benul, he? Werk jij bij de AH? Ik hoop het niet voor ze...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik schrijf een brief naar de Koningin, je verdient een lintje.
28?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je gebruikt veel smileys.
Jouw zuurverdiende geldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zorg dat iemand die maand te vreten door mijn zuurverdiende geld aan hem te geven heeft mag diegene best 'U' tegen mij zeggen. Als je dat respect niet op kan brengen breng ik mijn geld wel ergens anders heen. Asociale mentaliteit van tegenwoordig.
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen benul, he? Werk jij bij de AH? Ik hoop het niet voor ze...
Volgens mij schaam je je behoorlijk voor je werk en geef je daarom zo af op anderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jouw zuurverdiende geldaan mij geven, denk je dat ik het mag houden of zo?
Het is al een schande dat ik zo weinig verdien, dan hoef ik geen bek af te wachten van een klant.
Precies, ze betalen je zo weinig in de hoop dat je snel ander werk gaat zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jazeker, en ze zijn heel blij met mij heb ik het idee.
* mompelt iets met een plaat en voor het hoofd enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik ging er afgelopen vakantie wat halen, het was rustig, de kassamuts ziet me aankomen, wordt rood en gaat vervolgens heel zacht praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Je weet niet hoe leuk het is om te merken dat ze dan rood worden en je snel ook met u aan gaan spreken
Prima visitekaartje ben je voor de AHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Het is al een schande dat ik zo weinig verdien, dan hoef ik geen bek af te wachten van een klant.
Zelfs die dode dieren zouden nog weghollenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.
Als jij je zo genaaid voelt door je salaris is dat nog geen vrijbrief om maar een bakkes te geven tegen een klant.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Domme kassameisjes
Slechte service idem.
Ja sorry, u heeft dan wel 50 euro extra gepind, maar ik heb de geldlade per ongeluk al dichtgedaan en nou kan ik hem niet meer open krijgen, u kunt uw geld ophalen bij de klantenservice over twee weken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.
Stel nou, je komt in een winkel en je rekent af met 50 euro terwijl je 45 moet betalen of zo, en ze zeggen tegen je "Oh, ik heb geen wisselgeld, maar kom volgende week maar terug". En vervolgens doen ze alsof je een zeikerd bent dat je je geld terug wilt. Dan sta je toch ook raar te kijken?
Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan gaan zoeken als ik jou was. Eentje waarbij je niet met mensen hoeft om te gaan. Misschien in een slachterij ofzo.
Dat is hier 'anders', dat is een ander niveau van 'recht hebben op'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, dat iemand een keer op een verkeerd knopje drukt, dat kan idd gebeuren, zoals iemand al eerder zei. Waar ik zo ongelooflijk pissig om werd was die algehele houding van 'je loopt te zeuren' waar ik vervolgens tegenaan liep.
Stel nou, je komt in een winkel en je rekent af met 50 euro terwijl je 45 moet betalen of zo, en ze zeggen tegen je "Oh, ik heb geen wisselgeld, maar kom volgende week maar terug". En vervolgens doen ze alsof je een zeikerd bent dat je je geld terug wilt. Dan sta je toch ook raar te kijken?
Dat is heel wat anders en dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja sorry, u heeft dan wel 50 euro extra gepind, maar ik heb de geldlade per ongeluk al dichtgedaan en nou kan ik hem niet meer open krijgen, u kunt uw geld ophalen bij de klantenservice over twee weken.
En als ze dan ook nog moeilijk doen als je met een oplossing aankotm (ok, niet de meest praktische, maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Als klanten echt "kutkaart" zeggen hebben ze ook weinig recht op een vriendelijke benadering vanuit de klantenservice.
Sterker nog, ik ben heel netjes gebleven, zeker in mijn bewoordingen. Ik ben geen asociaal of zo. Maar mag ik alsjeblieft laten merken dat ik ontstemd ben over de manier waarop ik te woord gestaan word?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe... 'kutkaart' heb ik niet letterlijk zo gezegd.
Het zijn er drie en dan heb je ook nog zo'n vage andere supermarkt. Vraag me niet hoe ik het weetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:01 schreef Jane het volgende:
[..]
3 AH's? Ik weet er maar 2...
En de Edah ken ik wel ja... maar dat vind ik niet echt een betere optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |