Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Bij ons hebben we een Dirk tegenover ons
Er gebeurt helemaal niks
Toen Dirk dicht was hadden we een topomzetten
maar toen ie open was draaiden we nog beter toen de oude Dirk erwas
20 % boven de planquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?
Avondgroep kassa is bij ons niet zo geweldig hoor, beetje zwabberen, beetje opruimen en schoonmaken, yeh wat een jobquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah!
Uurtje pauze, avondgroep kassa![]()
Veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?
Onze omzet is 1.001.385.000 per weekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef stevenp het volgende:
Even voor de goede oorde, exacte omzetcijfers mogen niet worden gepubliceerd
Is dat zo ja? En wat is de definitie van exact?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef stevenp het volgende:
Even voor de goede oorde, exacte omzetcijfers mogen niet worden gepubliceerd
Ja hoi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Albert Heijn is een ontiegelijke KUT-winkel!
Even de AH ondersteunen.
Ja klopt, beetje jammer dat hij dan gelijk weer de hele Albert Heijn gaat afkrakenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoi.
Die counterdame is gewoon enorm dom![]()
Zijn ook kuttijden voor kassaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:47 schreef anti-virus het volgende:
Vandaag weer van 12 tot 20.30
Geen zin.
Amen to thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef highway101 het volgende:
Ook logisch: bij ons zitten de salades tussen het vis en de broodafdeling...
Slaat dat op mij?quote:
Kiss my ass; Bijna 5 ton. Dagelijks.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:06 schreef Rudy-F1 het volgende:
Gisteravond alvast weer 3 uur bezig geweest met het opzetten voor de schoonmaakmarkt voor volgende week
Meer en daar houden we het maar ff bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Meer of minder dan half miljoen omzet. Week/Filiaal.
Hoelang werk je er al?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef Webgangster het volgende:
Hier 13,5 uur gewerkt
Bij ons ook heel erg druk, heb net wat koppen/tafels opgebouwd
Ga van de week maar weer is vragen of ik extra kan werken, maja de vraag is word mijn contract verlengd op 17 jarige leeftijd... ? Denk het wel, want er gaan 5 mensen pleite dus kunnen ze mij ook niet missen en tja ik blijf een harde werker die veel invalt dus tja.
True that.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Webgangster het volgende:
Maar jij doet kassa he, en daar word je niet zo snel ontslagen vanwege je leeftijd.
Ik sta op houdbaar en dat is een ander verhaal aangezien ze ook mensen van 15 kunnen krijgen.
Ja.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef SHERMAN het volgende:
Kut agf acties deze week trouwens.
Ze hebben niet echt opgelet.
Niet opgelet bij het bestellen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |