Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Bij ons hebben we een Dirk tegenover ons
Er gebeurt helemaal niks
Toen Dirk dicht was hadden we een topomzetten
maar toen ie open was draaiden we nog beter toen de oude Dirk erwas
20 % boven de planquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?
Avondgroep kassa is bij ons niet zo geweldig hoor, beetje zwabberen, beetje opruimen en schoonmaken, yeh wat een jobquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah!
Uurtje pauze, avondgroep kassa![]()
Veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draaien jullie in een week +/-?
Onze omzet is 1.001.385.000 per weekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef stevenp het volgende:
Even voor de goede oorde, exacte omzetcijfers mogen niet worden gepubliceerd
Is dat zo ja? En wat is de definitie van exact?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef stevenp het volgende:
Even voor de goede oorde, exacte omzetcijfers mogen niet worden gepubliceerd
Ja hoi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Albert Heijn is een ontiegelijke KUT-winkel!
Even de AH ondersteunen.
Ja klopt, beetje jammer dat hij dan gelijk weer de hele Albert Heijn gaat afkrakenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoi.
Die counterdame is gewoon enorm dom![]()
Zijn ook kuttijden voor kassaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:47 schreef anti-virus het volgende:
Vandaag weer van 12 tot 20.30
Geen zin.
Amen to thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef highway101 het volgende:
Ook logisch: bij ons zitten de salades tussen het vis en de broodafdeling...
Slaat dat op mij?quote:
Kiss my ass; Bijna 5 ton. Dagelijks.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:06 schreef Rudy-F1 het volgende:
Gisteravond alvast weer 3 uur bezig geweest met het opzetten voor de schoonmaakmarkt voor volgende week
Meer en daar houden we het maar ff bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Meer of minder dan half miljoen omzet. Week/Filiaal.
Hoelang werk je er al?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef Webgangster het volgende:
Hier 13,5 uur gewerkt
Bij ons ook heel erg druk, heb net wat koppen/tafels opgebouwd
Ga van de week maar weer is vragen of ik extra kan werken, maja de vraag is word mijn contract verlengd op 17 jarige leeftijd... ? Denk het wel, want er gaan 5 mensen pleite dus kunnen ze mij ook niet missen en tja ik blijf een harde werker die veel invalt dus tja.
True that.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Webgangster het volgende:
Maar jij doet kassa he, en daar word je niet zo snel ontslagen vanwege je leeftijd.
Ik sta op houdbaar en dat is een ander verhaal aangezien ze ook mensen van 15 kunnen krijgen.
Ja.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef SHERMAN het volgende:
Kut agf acties deze week trouwens.
Ze hebben niet echt opgelet.
Niet opgelet bij het bestellen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
DASAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef SHERMAN het volgende:
Tjsa, ik vind niet echt dat het mijn probleem is, had de groente chef of de vm het maar moeten regelen, heb het aan het halverwege de week al gemeld...
Maandag is de groente VS er weer na een week vakatnie, ik weet zeker dat hij wat kan bedenken.
komen er weer meer stukken binnen in plaats van voorgesneden? Dat dacht ik al omdat ik tijdens het bestellen gister echt de meest rare dingen tegen kwamquote:Op zondag 19 maart 2006 09:06 schreef kmaestro het volgende:
Rudy(-F1) zal vandaag wel foto's neerzetten van onze Amstel kratten
Maandag worp Deli, we gaan opeens weer meer snijden ipv minder...
Klopt, ik heb de worp gister even doorgenomen. We gaan weer zelf Slagersachterham en Coburger snijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
komen er weer meer stukken binnen in plaats van voorgesneden? Dat dacht ik al omdat ik tijdens het bestellen gister echt de meest rare dingen tegen kwamAllerlei nieuwe salades en o.a. slagersachterham aan 't stuk, vvp stond niet meer in de lijst.
1151 hequote:
Bij ons gaat de introductie dus wat later plaats vinden, aangezien ik de dingen die ik niet kende ook gewoon niet besteld hebquote:Op zondag 19 maart 2006 16:07 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de worp gister even doorgenomen. We gaan weer zelf Slagersachterham en Coburger snijden
Daarnaast gaan we Swarzwalder(rauwe ham) ook zelf snijden, en krijgen we de boerenschouderham erbij, naast de ambachtelijke achterham. De Filet D'ardenne gaat weg, beide kipfilets worden vvp. Verder worden Salades ed veranderd, en krijgen we hele salami ed worsten die je ophangt, van die kleine
AGF in het midden van de winkelquote:Op zondag 19 maart 2006 17:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb een plattegrondje gemaakt van de mooiste winkel van Nederland (1151)
[afbeelding]
Ik zou zeggen, kom eens langs, dan kan je zien hoe mooi het isquote:
6.49 gok ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Mip1988 het volgende:
dan moet t een scherp prijsje worden neem ik aan?
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef Webgangster het volgende:
Wat een grote albert heijn zeg...
Goeiedag zeg
Die nieuwe stoelen zijn vet! Die zitten helemaal vast.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hebben jullie nou genoeg kassa's?
Wij dan wel te weinig enzo![]()
Oh ja
Wij helemaal blij
binnen NU en een áántal wéken nieuwe stoelen![]()
![]()
![]()
Die kassas krijgen wij wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die nieuwe stoelen zijn vet! Die zitten helemaal vast.
Enne wij hebben bij de kassa's twee scanners zitten, dus je hoeft het product nooit meer te draaien voor de piep.
We hebben over de hele lengte van de winkel (dus zeg maar evenwijdig aan het hele middenpad op de foto) 16 werkende kassa's. Op een drukke zaterdag zijn deze wel eens allemaal open...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hebben jullie nou genoeg kassa's?
Wij dan wel te weinig enzo![]()
Oh ja
Wij helemaal blij
binnen NU en een áántal wéken nieuwe stoelen![]()
![]()
![]()
En nog ruimte tekort...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef Webgangster het volgende:
Wat een grote albert heijn zeg...
Goeiedag zeg
6,99 volgens ah.nlquote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
6.49 gok ik
Dat word váák 17.plu indrukken
Verwijzen naar de VVP, kleinverpakkingen van ongeveer 70 tot 75 gramquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef kitjuh het volgende:
Ik heb zaterdag ook deli besteld, (nadat ik de rotzooi had opgeruimd :S)als ik iets niet ken bestel ik er altijd zowieso 1 colli van, verkopen doen we het toch wel
Slagers achterham loopt super hard bij ons, begrijp niet waarom we dat nu opeens weer zelf moeten snijden :S
we zullen wel weer heisa krijgen met de kipfilet:" ik wil een half ons kipfilet" -> "goede morgen mevrouw kan ik u ergens mee helpen?" ow kipfilet? nee helaas dat gaat alleen nog maar per 130 gram"
heb je de kiloprijzen van de KLVP en de gewone wel eens vergeleken?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:47 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Verwijzen naar de VVP, kleinverpakkingen van ongeveer 70 tot 75 gram
Hij klopt nietquote:Op zondag 19 maart 2006 17:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb een plattegrondje gemaakt van de mooiste winkel van Nederland (1151)
[afbeelding]
Ze werken alle 17 hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
We hebben over de hele lengte van de winkel (dus zeg maar evenwijdig aan het hele middenpad op de foto) 16 werkende kassa's. Op een drukke zaterdag zijn deze wel eens allemaal open...![]()
Paar weken geleden toen AH Voorburg dicht was, alle kassa's open en rijen tot het middenpad (zeg maar 10 klanten per rij)![]()
Wij hebben er 19quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij klopt niet![]()
Vanaf het brood gezien heb je:
1) Koek&banket
2) Ontbijt en broodbeleg
3) Baby
4) Drog
5) Dorg en basis non-food
Je komt dus een pad tekort.
[..]
Ze werken alle 17 hoor
Whatever Bart; kassa 1 wordt nooit gebruikt -> dus maximaal maar 16 kassa's open.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij klopt niet![]()
Vanaf het brood gezien heb je:
1) Koek&banket
2) Ontbijt en broodbeleg
3) Baby
4) Drog
5) Dorg en basis non-food
Je komt dus een pad tekort.
[..]
Ze werken alle 17 hoor
Hij was op de zaterdag van de verbouwing van Voorburg nog openquote:Op maandag 20 maart 2006 07:02 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Whatever Bart; kassa 1 wordt nooit gebruikt -> dus maximaal maar 16 kassa's open.
Minder meters voor houdbaar bij de volgende verbouwing?quote:En wat betreft de plattegrond; Kmaestro heeft gewoon vast rekening gehouden met de eerst volgende (kleine) verbouwing, zoals wij hebben voorgesteld aan Wim.![]()
![]()
Dat is omdat die pakken van 1 liter naar 1,5 liter gaan... Dat gat hebben wij nl ookquote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef GotC het volgende:
Echt ongezond, bij ons is de Dubbelfrisss niet geleverdAL 4 DAGEN NIET! Heb vanavond wel foto ervan..
Echt! Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Dat is omdat die pakken van 1 liter naar 1,5 liter gaan... Dat gat hebben wij nl ook
Ik werk in filiaal 1549 trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |