DASAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef SHERMAN het volgende:
Tjsa, ik vind niet echt dat het mijn probleem is, had de groente chef of de vm het maar moeten regelen, heb het aan het halverwege de week al gemeld...
Maandag is de groente VS er weer na een week vakatnie, ik weet zeker dat hij wat kan bedenken.
komen er weer meer stukken binnen in plaats van voorgesneden? Dat dacht ik al omdat ik tijdens het bestellen gister echt de meest rare dingen tegen kwamquote:Op zondag 19 maart 2006 09:06 schreef kmaestro het volgende:
Rudy(-F1) zal vandaag wel foto's neerzetten van onze Amstel kratten
Maandag worp Deli, we gaan opeens weer meer snijden ipv minder...
Klopt, ik heb de worp gister even doorgenomen. We gaan weer zelf Slagersachterham en Coburger snijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
komen er weer meer stukken binnen in plaats van voorgesneden? Dat dacht ik al omdat ik tijdens het bestellen gister echt de meest rare dingen tegen kwamAllerlei nieuwe salades en o.a. slagersachterham aan 't stuk, vvp stond niet meer in de lijst.
1151 hequote:
Bij ons gaat de introductie dus wat later plaats vinden, aangezien ik de dingen die ik niet kende ook gewoon niet besteld hebquote:Op zondag 19 maart 2006 16:07 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de worp gister even doorgenomen. We gaan weer zelf Slagersachterham en Coburger snijden
Daarnaast gaan we Swarzwalder(rauwe ham) ook zelf snijden, en krijgen we de boerenschouderham erbij, naast de ambachtelijke achterham. De Filet D'ardenne gaat weg, beide kipfilets worden vvp. Verder worden Salades ed veranderd, en krijgen we hele salami ed worsten die je ophangt, van die kleine
AGF in het midden van de winkelquote:Op zondag 19 maart 2006 17:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb een plattegrondje gemaakt van de mooiste winkel van Nederland (1151)
[afbeelding]
Ik zou zeggen, kom eens langs, dan kan je zien hoe mooi het isquote:
6.49 gok ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Mip1988 het volgende:
dan moet t een scherp prijsje worden neem ik aan?
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef Webgangster het volgende:
Wat een grote albert heijn zeg...
Goeiedag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |