Totaal niet. Ik word alleen wel enorm pissig als 2 medewerksters van zo'n winkel doen alsof ik niet moet zeiken als zij me teveel laten betalen en weigeren me mijn geld terug te geven. Is dat vreemd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ben jij altijd zo'n opvliegend type?
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:45 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn
Ik boycot ze al sinds ze de prijzenoorlog begonnen zijn. Dat zouden meer mensen moeten doen...
Ik weet niet precies welke zinnen je wel en niet echt zei, maar bij deze ben ik wel even benieuwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
maakt niet uit of ze er veel of weinig had, die muts maakt een fout en doet alsof TS de idioot is. Dat gaat toch nergens meer over?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
looool, dat soort grappen haalde ik ook wel uit toen ik achter de kassa zat. Pfft, mensen die wel merk producten kopen + dure andere shit en dan gaan zeiken om die bonus .. pfft.
TS= opvliegend miepje? ... als je btw veel bonus artikelen had .. had je natuurlijk groot gelijk!
Ja, zolang je nog maar niet betaald hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Skinnymike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je bonuskaart niet meer gescanned kon worden. Dat kan altijd, zelfs als de emballage, zegels en dergelijke er al op/af zijn geteld..
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Skinnymike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je bonuskaart niet meer gescanned kon worden. Dat kan altijd, zelfs als de emballage, zegels en dergelijke er al op/af zijn geteld..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke zinnen je wel en niet echt zei, maar bij deze ben ik wel even benieuwd.
Jane.
*troostknuf*
Blijft moeilijk hè, een beetje achter de kassa zitten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
Je hebt 't wel gedácht, gok ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe... 'kutkaart' heb ik niet letterlijk zo gezegd.
Wil jij dan voortaan mijn boodschappen voor me doen, Arcee?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Arcee het volgende:
De kassameisjes zijn ook altijd supervriendelijk.
Dat wordt jarenlange therapie ben ik bang, Q.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
Wil je er over praten?
Als je met de auto naar een winkel gaat en ook nog moet betalen voor het parkeren zou je meer dan keus zat moeten hebben door wat verder te rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef hollander76 het volgende:
Mijn god, pak de folder van de week erbij en blader dat ding door en zeg wat je hebt. Als ze een greintje klantvriendelijkheid kennen knallen ze de bonus er alsnog van af en betalen ze dat terug. Probleem opgelost dacht ik zo![]()
*pin cancel*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
mooi een klacht indienen, met naam enzo erbij. ze kunnen bij de AH toch niet hard genoeg redenen verzinnen om mensen te ontslaan, dus dit is je kansquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
zo'n geavanceerd kassasysteem hebben wij dus nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Paulusch het volgende:
[..]
*pin cancel*
*regelcorrectie* / *retour artikel*
Niet zo moeilijk hoor.
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
Als je 'bij AH' afkort wordt het... 'BAH'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Leintje het volgende:
ik kom NOOIT bij de AH
Wat een gelul zeg, als consument hoef je dit soort gedrag niet te pikken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef Skinnymike het volgende:
Trouwens, omdat ze 1x een foutje maken is het meteen een kutwinkel? En nu ren je naar de Edah en als je daar 1x slecht wordt geholpen dan ga je huilend naar de Super de Boer..? etc...
Dus over een aantal weken doe jij je booschappen in Duitsland of België neem ik aan![]()
De edah zou in ieder geval nooit het alternatief moeten zijn..de slechtste supermarkt van nederland met afstand..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
heinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef faculty het volgende:
welke appie was het eigenlijk
Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Heijn.quote:
Ok, het was de AH in Bussum, mensen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef winux het volgende:
Vermeld dan in ieder geval ff de juiste AH erbij want nu maak je heel AH belachelijk omdat er 2 mensen hun dag niet hebben of onpersoonlijk zijn.
Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...
In de bus van Bussem naar Naarden... lalala...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ok, het was de AH in Bussum, mensen.
Dan hoeft de rest hier die een zaterdagbaantje heeft achter de kassa zich niet aangesproken te voelen.
En er zijn hier wel andere supermarkten, maar eentje is er net failliet (wordt overgenomen of zo) en de andere missen dan weer spullen in het assortiment zodat ik alsnóg naar de AH moet. Maar ik ga me zeker weer eens oriënteren wat de andere opties zijn, want het liefst ging ik er idd niet meer naartoe. Maar ja, als je niet werkloos of bejaard bent, dan wil je ook niet al teveel van je vrije tijd besteden aan boodschappen doen, he?
Ja, serieus. Je kunt beter naar een èchte slager gaan. Het is wel even zoeken maar er zijn best goedkope te vinden en het vlees is zoooo veel lekkerder dan die gore rommel die je bij de supermarkt kunt halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Laton het volgende:
[..]
Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !![]()
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Ik zou dus inderdaad volgende week met mijn bon en de lege verpakkingen terugkomen om alsnog te gaan zeuren om je bonusgeld.
En dan lekker veel stennis trappen en dan ook de filiaalmanager erbij roepen.
Heb je toevallig onthouden hoe die kassakoeien heetten?
Mijn leven zou er iig een stuk op vooruit gaan als ik nooit meer boodschappen hoefde te doen, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Byte_Me het volgende:
interessant leven heb je!
Ahja, want jij had er op los geslagen en geschreeuwd, haar met haar kop een paar keer goed hard op die servicebalie gebeukt en het opgenomen voor de mevrouw van de AH met haar grote smoelbakkes. Mensen zoals jij moeten er meer zijn...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Bonuskaart ligt al op de kassa (van 't kassameisje zelf)
Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Toen ik er ooit werkte zat die vette hoer altijd op kantoor. Ik weet niet wat ze er deed. Zij zelf ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.![]()
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is de TS ooit wel eens bij de Aldi geweest?
Logisch dat ze geen nieuwe code mogen geven. Dat ligt volgens mij eerder aan je provider dan aan de AH, die haalt namelijk die bonnetjes op bij de providerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef carmiie het volgende:
jezus, stomme winkel, ik ging vanmiddag een opwaardeerbon kopen, doet die code het niet
ik terug, maar ze mogen me geen nieuwe geven, dat is alles, ze zeggen ook niet wat ik moet doen ofzo, ik heb maar het nummer gebeld en toen kreeg ik een nieuwe code, ik ga daar dus echt nooit meer wat kopen
Daar zijn ze zeker te goed voor daar in het Gooi hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.
De Aldi is het tegen over gestelde van de Albert Heijn, door de hele winkel staat een rij met klanten en er is maar één kassa openquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zit hier voor zover ik weet niet in de buurt.
Hoezo? Heb je goede of slechte ervaringen?
dan hadden ze alsnog even kunnen zeggen dat ik bijv. het klantennummer had kunnen bellen, of me kunnen helpen ofzo, maar nee, ik krijg alleen maar op een botte manier te horen dat dat mijn probleem is en dat ze niet mogen verwisselenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Logisch dat ze geen nieuwe code mogen geven. Dat ligt volgens mij eerder aan je provider dan aan de AH, die haalt namelijk die bonnetjes op bij de provider.
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen, Q.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker te goed voor daar in het Gooi hè?
Hey, ik woon in Utrecht tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar Enschede ga verhuizen, Q.
Klopt en de winkel ziet er verder ook niet uit. Bij de Albert Heijn heb je tenminste nog een koffie automaat waar de mensen even lekker een bakkie koffie kunnen drinkenquote:
Ja, I know, maar da's nog steeds wel in de buurt van 't Gooi, hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, ik woon in Utrecht tegenwoordig hoor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
Kan gebeuren
![]()
'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'. Kan die persoon toch ff netjes doen, O het spijt me! Ik heb perongeluk op een verkeerde knop gedrukt, sorry, maar U kunt uw geld terughalen bij de informatie balie!
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.
'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'pc ligt er uit
![]()
'Ik heb geen idee', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
eens
![]()
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!' Dat laatste had ze niet moeten zeggen![]()
![]()
Wat??!![]()
![]()
![]()
'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'True that
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.Dan moet ze dus naar de cassiere gaan en zeggen wat er fout ging.
'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'. Gebeurt niet snel, valt te regelen
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'![]()
![]()
Er bestaat een sleutel van herstel!
Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!Het systeem is wat er in komt gaat er uit..., dus an sich heeft ze gelijk
![]()
De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh?Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'. Netjes toch, zo moest het ook bij ons met de zegellikkende mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!![]()
Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!![]()
![]()
De manier waarop doet heel veel denk ik jaquote:
Nope.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef Furia het volgende:
[..]
maakt niet uit of ze er veel of weinig had, die muts maakt een fout en doet alsof TS de idioot is. Dat gaat toch nergens meer over?
Een grote bek van personeel is niet goed te praten. Ook door jou niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet dat ding ook gelijk geven, dan was dit helemaal niet gebeurd. Bovendien heeft ze waarschijnlijk op "subtotaal" gedrukt, en dan kan ze nog wel gewoon je kaart scannen, maar misschien is ze nieuw en dan weet ze dat niet. Kan gebeuren lijkt me, ik denk ook niet dat jij je werk gelijk vlekkeloos deed, of werk je (zoals ik al dacht) aan de lopende band? Zo nee, dan weet je dat sommige wat lastig zijn en dat mensen zoiets moeten leren. Je zit ook nog eens te zeiken over de klantenservice, normaal had je je geld terug gekregen, maar kunnen die mensen er wat aan doen als de computer er uit ligt? Nee. Dat gezeik over de service gaat helemaal nergens over, ben je nu echt zo dom dat je je niet kunt realiseren dat het niet echt handig is als bepaalde dingen 2 keer in de computer komen?! Bovendien hebben die mensen wel wat beters te doen dan van die zeikklanten als jou te helpen voor hooguit een euro of 2. Jouw soort mensen moet mooi naar de aldi gaan, dan kun je pas zeiken.
Ja, niet eens vertelt, maar an sich moet dat wel netter gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
[..]
De manier waarop doet heel veel denk ik ja
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een grote bek van personeel is niet goed te praten. Ook door jou niet.
Werkt nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Paulusch het volgende:
[..]
*pin cancel*
*regelcorrectie* / *retour artikel*
Niet zo moeilijk hoor.
Hoevaak ben je al over die toonbank getrokken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Je hoeft je door niemand te laten afblaffen of af te laten zeiken. Ik werk zelf ook bij de AH, en als ik 1 keer netjes heb gezegd dat iets niet kan moeten ze niet doorzeiken. Ik geef ze groot gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |