SSJ2?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond epi 13 echt één van de beste ooit, in ieder geval van dit seizoen. Het seizoen waarbij volgens mij de "dreiging" toch een beetje verdwaald is. De terroristen hebben dan alweer een final target enzo. Moet eigenlijk wel zeggen dat ze voor terroristen wel aardig succesvol zijn.
Het is in 13 dat we een paar gevoelige zaken voorbij zien komen die echt, als je het aan mij vraagt, top worden weergegeven. Ook Kim, die ik qua karakter maar een doos vind, geeft haar zaken volwassnen manier aan.
Ik vermoed dat we nog niet van haar af zijn en haar "vriendje". Die ik trouwens heel goed gecast vind, want het is echt eenmannetje.
Audrey vind ik eigenlijk nu ook nog wel weer meevallen in tegenstelling tot het gewhine van vorig seizoen.
Kiefer doet geweldig. Echt super, de teleurstelling, wanhoop, onrust en dan nog het verdriet.
Ik zie hem zo SSJ2 worden ! Die Peter Weller moet dood !
Wat wel een domper is, is dat ie dus zo opstaat. Kan die torture gozer dan helemaal niks ?! WTF ..
iig niet jackquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef dapluiz het volgende:
Heh, ik vraag me af wie de rest nou zou denken dat er dood is door de topic titel
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Atreidez het volgende:
De topictitel doet niet echt vermoeden dat het om doodgaan gaat"She's gone Jack ... she went out for cigarettes"..
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
maar toch. Iig wel goed gespeelt van Robocop
Supa Saya - Jin aka Super Saiyan 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
lost his keycardquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Het was idd wel een mooie manier voor Lynn om zichzelf te 'redeemen'. Maar ja, als hij gewoon had gzegd dat zn keycard weg was, was ctu nooit aangevallen. Wat zullen ze op z'n grafsteen zetten?
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mij
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnen
ik bedoel meer qua meditatie etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeuren
ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de rest van het seizoen en hoeveel cast we nog overhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer de ep waar deze persoon in zou zitten zou ep 13 zijn en uitzenddatum was 20 maart
dus dat klopt helaas niet
It's Time To Shine
dat begrijp ik wel, maar sommige mensen trainen daarin bijvoorbeeld om de leugendetectors te komen. Voor zo'n beroep zou het heel handig zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoel meer qua meditatie etc.
en er zijn volgens mij heel weinig mensen die zoveel van hun lichaam kunnen eisen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat is idd interessant dit seizoen. Die kerel heeft Jack gemaakt tot wat hij is. Het is afwachten wie wie gaat breken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeuren
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
[..]einde vorigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie uit naar Jack vs Henderson![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
jup!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef RenzoBrad het volgende:
Gisteravond 1e helft van Ajax niet eens gezien omdat afl 13 binnen was en gekeken moest worden![]()
Minder actie dan normaal, de spanning was er echter niet minder om.
Maar.... wat ik me nu afvraag. Jack en de hobbit konden terwijl ze hun adem inhielden een stuk(je) lopen in het "besmette" gebied. Wat ik mij afvraag, als je toch zo lang je adem in kunt houden waarom liepen / renden ze dan niet naar de uitgang? Weet iemand hoever dat lopen zou zijn? Eenmaal buiten gekomen ben je snel in de "safe-zone" lijkt me. Of wat CTU op 1 of andere manier hermetisch afgesloten?![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Euc- het volgende:Ik heb eerder vandaag al een leuke foto geplaatst in dat topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag al een leuke foto geplaatst in dat topic
Ow het ging over de gamequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Jasza het volgende:
Kiefer zometeen op RTL4 over 24 in Boulevard
Jack Bouwer...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Jasza het volgende:
Kiefer zometeen op RTL4 over 24 in Boulevard
ik zou dan toch meer gaan voor een vol magazijn leegschieten op zn voorhoofd ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Tony's dood minder dramatisch gebracht maar wel veel erger dan die van Edgar. Het is echt klote gewoon, ik baal er nu nog steeds van. Sjek helemaal ondersteboven, Henderson ontsnapt, Kim die boos is, Palmert dood, Michelle dood. Jack moet idd gewoon ff supersaiyan worden en die Robocop helemaal kapot maken. Hups, gewoon twee kogels in elke kneecap. Zal je leren, kneus.
Jammer dat Tony geen stille klok kreeg. Wel opvallend dat personages in 24 altijd op een heel uur sterven.
Hij zegt wel vaker wat. Ook dat Kiefer iets met Reiko (Michelle) heeft, wat totaal niet klopt. Ze zijn 2 jaar geleden een paar keer met elkaar uit geweest, maar verder is het niet gegaan volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
Kiefer gaat nog doorVolgens albert gaan ze een andere kant op met de serie. Lol, Michelle heeft een Nederlandse moeder irl
![]()
Derde keer alweer? Het wordt een jankerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Merkie het volgende:
Derde keer dat Jack ooit in 24 gehuild heeft geloof ik trouwens.
zou het dan toch een mens zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Derde keer alweer? Het wordt een jankerd.
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zegt wel vaker wat. Ook dat Kiefer iets met Reiko (Michelle) heeft, wat totaal niet klopt. Ze zijn 2 jaar geleden een paar keer met elkaar uit geweest, maar verder is het niet gegaan volgens mij.
en michelle had iets met chapelle (?? toch?)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.
Zn vrouw had al een dochter (die ondertussen ook al een dochter heeft) en die werkt daar ook op de set van 24 als assistant-producer.
Dus lijkt me sterk dat ze uberhaupt iets in de relationale sfeer hebben gehad..
lol zo'n pistool had ik ook toen ik 10 was:Pquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5651034757509818605&q=24
omg..quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
oh ja, die bedoelde ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Richardfun het volgende:
Weet wel dat Nina en Mason iets met elkaar hadden/hebben
Wahahaha geniaal!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
Dat huwelijk is al behoorlijk lang op de klippen. Ze zijn alleen nog niet officieel gescheiden voor zover ik weet. Maar leven ook al vrij lang niet meer samen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.
Zn vrouw had al een dochter (die ondertussen ook al een dochter heeft) en die werkt daar ook op de set van 24 als assistant-producer.
Dus lijkt me sterk dat ze uberhaupt iets in de relationale sfeer hebben gehad..
Sterker nog, die zijn in 2002 met elkaar getrouwd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Richardfun het volgende:
Weet wel dat Nina en Mason iets met elkaar hadden/hebben
Mike Novick en Aaron Pierce ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Uit serie 1 is alleen nog Jack en Kim die leven
Morgen pasquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef qu63 het volgende:
morgen is trouwens de release van 24 the game in NL!
toch maar eens kijken voor een ps2 emulator voor op de pc
Gezien dat Sony de rechten heeft gekocht misschien niet..?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Atreidez het volgende:
Waarom hebben ze dat spel nou niet voor multiplatform gemaaktZo moeilijk is het toch niet om ff door te porten .. doen ze met elk spel tegenwoordig, maar met deze weer niet.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Richardfun het volgende:
Mensen die deze TT nog een spoiler vinden zijn gewoon niet goed snik, hier is niets mis mee
Wat zei je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Sannydance het volgende:
ff heel erg off topic hoor,
maar omdat ik niet in het 24-topic over seizoen 5 usa wil kijken, moet ik het hier even kwijt, in de hoop dat iemand dit leest die ook in het andere topic komt.
De quote 'she's gone jack'... geeft te veel weg... Ik kan nu dus al raden wat er gebeurt... Ik vind het erg jammer dat zulke quotes worden gebruikt. Gebruik dan een volledig nietszeggende quote. Zoiets als: I'm not CTU! Dat was een leuke, en zegt helemaal niets.
Ik hoop dat de mensen die in dat forum zitten dit lezen en er in het vervolg aan denken.
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)quote:
Download VLC Player, die speelt echt alles afquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef mr.marcus het volgende:
ik weet niet of het al gevraagd, want ik wil niet alle posts lezen omdat ik anders alles al weet, maar ik heb nu al 2 x een versie van ep. 13 gedownload, en bij allebei heeft ie een nieuwe codec nodig. Iemand enig idee welke dat is?
Die andere is een meisje maar geeft nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)
heb ik ook al gecheckt,quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Download VLC Player, die speelt echt alles af
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:15 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
heb ik ook al gecheckt,
ik download hem nog wel een keer.
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:49 schreef Euc- het volgende:
Dat is echt belachelijk, je kunt er hoogstens uit opmaken dat een vrouwelijk personage dood/weg is, en precies wat iemand zei, het zou ook kunnen betekenen dat iemand een pakje sigaretten gaat halen of dat jack net te laat op lokatie is om een huurmoordenares waar ze al 10 afleveringen achteraan zitten op te pakken. M.a.w, de TT zegt helemaal niets.
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijn.
Mensen willen gewoon helemaal NIKS weten over seizoen 5, daarom kijken ze het ook nog niet. Ze willen dus ook niet weten dat er iemand dood gaat.
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Oke misschien heb ik het dan mis, maar ik kan hieruit opmaken dat er een vrouwelijk persoon die veel voor jack betekent doodgaat... En zoveel vrouwen zijn er niet.
Waarom moet het dan ontkent worden? Òf bevestigd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.
[..]
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...
rpobeer ik die nog wel even.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.quote:
haha zeker een chuck norris fact? linkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Glamorama het volgende:
[..]
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.
Hij krijgt denk vast in de volgende aflevering een stilte klok, denk voor het eerste reclame blok.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind nu eigenlijk dat Tony de stille klok had moeten krijgen en Edgar niet. De dood van Tony was nog een flink stuk erger en emotioneler.
Nog wat kleine spoilers:quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hij krijgt denk vast in de volgende aflevering een stilte klok, denk voor het eerste reclame blok.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nog wat kleine spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, als er dit seizoen uberhaupt nog een stille klok komt, dan gebeurt dat in de laatste aflevering op het eind. Die stille klok past niet echt bij de dood van Tony, daar ging het veel te snel voor allemaal, was nauwelijks een build-up, kwam gewoon compleet onverwachts, dan ga je daar geen stille klok voor gebruiken, de dood kan niet altijd mooi zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hij krijgt denk vast in de volgende aflevering een stilte klok, denk voor het eerste reclame blok.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook. Edgar's silent clock was wel verdiend iig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Myers het volgende:
[..]
Nah, als er dit seizoen uberhaupt nog een stille klok komt, dan gebeurt dat in de laatste aflevering op het eind. Die stille klok past niet echt bij de dood van Tony, daar ging het veel te snel voor allemaal, was nauwelijks een build-up, kwam gewoon compleet onverwachts, dan ga je daar geen stille klok voor gebruiken, de dood kan niet altijd mooi zijn.
#2quote:Daan says:
ik vind titel van 24 topic op fok spoilen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:15 schreef burpicane het volgende:
[..]jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien waren ze in de war met Bob de .......quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:24 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/video/
24 filmpje
"Jack Bouwer" ouch, wat een fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn??![]()
dat ging over het spelquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Gremen het volgende:
In dat boulevard filmpje zegt kim dat ze niet meer aan ontvoeringen doen......
ach, hij is er niet zo heel erg postief over hoor.. Reiko en Kiefer zouden wat hebben (gewoon foute info) heeft het over een groep mensen die het alleen maar kijkt en het doorverteld enzo..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Wel leuk filmpje van Boulevard. Albert Verlinde is best lyrisch terwijl hij normaal gesproken alles wat niet op een musical lijkt afkraakt
.
Hij was positief, maar het leek net of hij niet wist waar hij over sprakquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef Merkie het volgende:
Nouja, hij kwam iig niet erg negatief over.
Hij wist wel van de aanvallen die er zijn geweest. Maarja. In het begin wel een beetje gek inderdaad: "In het begin was het natuurlijk wel vernieuwend wat ze deden, met 24 uur en dat aftellen enzo."quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hij was positief, maar het leek net of hij niet wist waar hij over sprak
Daphne wel![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef CloudStrife het volgende:
Nog een leuk spoilerraadselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Stapt henderson toch niet bij kim en barry in de auto.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Gremen het volgende:
In dat boulevard filmpje zegt kim dat ze niet meer aan ontvoeringen doen......
Het is Daphne's favoriete serie... Ze heeft 1 seizoen op een zaterdag in bed helemaal uitgekekenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hij was positief, maar het leek net of hij niet wist waar hij over sprak
Daphne wel![]()
Het is tijdens vorige seizoen een aantal weken in het nieuws geweest dat Reiko en Kiefer heel erg veel tijd met elkaar doorbrachten off-set. Vandaar dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Stapt henderson toch niet bij kim en barry in de auto.
Btw, hoe komen ze eraan dat reiko met kiefer heeft?
Nog een leuk spoilerraadseluit wiens verleden? Dat van Jack? Of dat van die ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn??It's Time To Shine
Nog een leuk spoilerraadselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet besproken worden op Fok maar ik zeg drie woorden: Google, 'ftd' en 'binaries4all'.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef juniorL het volgende:
kan iemand mij vertellen waar je het snelst de series kan downloaden. ik kom net trg van 2 maanden vakantie en wil weer helemaal geupdate worden met 24.
If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12".quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:20 schreef burpicane het volgende:
Er is ook één van onze Jack Bauer ik zal hem is op gaan zoeken
voila http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty
Jesus .. jij moet ook altijd wel iets te zeiken hebben over spoilers....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijn.
Mensen willen gewoon helemaal NIKS weten over seizoen 5, daarom kijken ze het ook nog niet. Ze willen dus ook niet weten dat er iemand dood gaat.
Het feit dat meerdere mensen al geklaagd hebben over deze TT zegt genoeg. Maargoed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jesus .. jij moet ook altijd wel iets te zeiken hebben over spoilers....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
Kim Bauer was an accident. Not even the pill can stop Jack Bauer.
Chase Edmunds waited until he was sure Jack Bauer was dead before he dumped Kim.
Dat zegt inderdaad iets over het niveau van die mensen ja...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het feit dat meerdere mensen al geklaagd hebben over deze TT zegt genoeg. Maargoed.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef LoggedIn het volgende:
She's gone Jack?Waar gaat dat over dan? Kim leeft nogsteeds in e13?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
Dat zei Teunie over Michelle vlak voordat hij stierf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef LoggedIn het volgende:
She's gone Jack?Waar gaat dat over dan? Kim leeft nogsteeds in e13?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]ahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:7:00 P.M.-8:00 P.M.
Tony learns that Henderson, the man who was responsible for killing Michelle, is now in the same room with him after the nerve gas lockdown. Tony grabs the guarding agent’s gun and threatens to kill Henderson. Jack talks him out of it over intercom. When Henderson lapses into a coma, Tony wants to inject him with a lethal dose of the medicine. Yet he can’t bring himself to do it. The alert Henderson takes Tony’s hand and forces him to stab himself. When Jack gets there, he finds that Henderson has escaped. Tony dies in Jack’s arms.
Ja, duh... Heb je het topic wel doorgelezen? Ik heb ook al aangegeven dat je in de Canadese preview van aflevering 14 ziet dat er een laken over hem heen wordt getrokken. Carlos heeft het zelf ook al meerdere keren in interviews aangegeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef BB-Pieter het volgende:
Tony is echt dood..zelfs op de site van fox staat hij als overlede aangeduid..
Of drie andere woorden: Google, Bittorrent client, torrent site.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef juniorL het volgende:
kan iemand mij vertellen waar je het snelst de series kan downloaden. ik kom net trg van 2 maanden vakantie en wil weer helemaal geupdate worden met 24.
Echt jammer dat Tony echt dood isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef BB-Pieter het volgende:
Tony is echt dood..zelfs op de site van fox staat hij als overlede aangeduid..
[..]
Mijn grote held is weg en daarmee verdwijnt voor mij iets aan de liefde voor 24. Iedereen mag omgelegd worden, behalve Tony en Jack. Tony, i want you back!
Heb ik iets gemist..?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:06 schreef SunChaser het volgende:
Is dit wraak van de producers om zn geintje?
Ah ok dank je wel die had ik niet meegekregen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef dapluiz het volgende:
http://www.tvfodder.com/2(...)dy_fight_break.shtml
Ik nog lang niet. Ik had Tony liever gezien in de rol die Curtis nu speelt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik was wel uitgekeken op Tony.
[ Bericht 11% gewijzigd door Richardfun op 17-03-2006 12:53:19 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
ik ook ja, Tony was goed in 1op1 gevachten zonder wapens volgens zn profiel op fox.com/24 hier hebben we alleen nooit wat van gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik nog lang niet. Ik had Tony liever gezien in de rol die Curtis nu speelt bijvoorbeeld.
Hij deed niet veel tegen RoboCopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook ja, Tony was goed in 1op1 gevachten zonder wapens volgens zn profiel op fox.com/24 hier hebben we alleen nooit wat van gezien
Tony was nog ziekquote:
Tony was once shot in the neck, rushed to the hospital, underwent emergency surgery and was back on the job in just a few hours. Jack Bauer still can't believe that pussy went to the hospital first.quote:
Jack gaat er ook niet uit joh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
Dubbel
Maar ik denk dat zonder Jack de serie erop achteruit gaat (hetzij kwalitatief, hetzij kijcijfers)
Kiefer heeft wel gezegd dat hij eruit zou gaan om het verhaal geloofwaardig te houden.. Naja enigzins dan
Jack Bauer heeft vast ook wel een vader, dus geen probleem om Donald erin te schrijvenquote:
dan zou Jack 17 moeten zijn toen ie Kim kreegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Het enige dat ik zo raar vind, had ik al in Dag 1, dat Kiefer veel te jong lijkt om Kims vader te kunnen zijn.
hij eet toch ook nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
Zou Jack een stoma hebben, hij hoeft nooit naar de wc
Ik heb wel eens mensen in 24 zien etenquote:
er was toch ook een reclamespotje met Kiefer erin dat ie een een of andere reep eet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen in 24 zien eten
En dat doet ie natuurlijk allemaal alstie niet in beeld is d0h
Geloof dat daar in een ander topic een plaatje van stond jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
er was toch ook een reclamespotje met Kiefer erin dat ie een een of andere reep eet?
Oa. de mensen van CSI opbellen om hun cases op te lossenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Jack doet al dat soort zaken tijdens de reclame's
Jij zit die facts ook al te lezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Oa. de mensen van CSI opbellen om hun cases op te lossen
Aaron en Mike zitten er ook al sinds seizoen 1 inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef Jasza het volgende:
Alle oude figuren gaan er wel uit nu, alleen Curtis, Jack en Chloe zitten er redelijk lang voor de rest niemand meer. Ben benieuwd wat het volgende target is van de terroristenBen ook benieuwd naar de nieuwe baas, dat wijf lijkt me kut namelijk
![]()
En volgens mij zit Curtis er net iets meer dan 1 seizoen in. Dus die valt ook al af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aaron en Mike zitten er ook al sinds seizoen 1 in.
Inderdaad nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef Gremen het volgende:
Lijkt wel of veel mensen die president verhaal lijn niet echt boeit....
vooral dit seizoen, maar ook wel een beetje het vorige seizoenen al.
dat is ook de bedoeling. Ik denk dat ze Bush een beetje dom willen laten lijken (niet dat dat moeilijk is ofzo)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad nu je het zegt!
Sinds Palmer eruit is vind ik de president ook niets
Het is jammer maar wel stijl om hem gewoon te vermoorden!
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur! Ik loop me zo op te fokken over hem. Ik kan me gewoon zo goed in em inleven waarom ie zo doet.
Iets wat ik me net ineens bedacht: Ik denk er niet eens meer bij na dat het geacteerd is, zo natuurlijk komt het op me over!24
Ik vind hem in To end all wars nog best een aardige rol spelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
Jack bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:27 schreef Richardfun het volgende:
Denk dat we het er over eens kunnen zijn dat Kiefer een redelijke koning is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur!
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
idd, maar het is gewoon een steengoede filmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef H.Flick het volgende:
En hij was de stem in Phone Booth... jammer dat iedereen die 24 volgt dat in het begin van de film al meteen door had.
Dat zijn verre van toppertjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:
The vanishing (Spoorloos remake)
Cowboy Way
Freeway
After Alice
Dead Heat
Taking Lives
Freeway is erg tof.quote:
hij ziet er zeker wel stoer uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
That's right Jack, shoot me in the knee, just like I taught you.
Kom nou, Henderson is vrij tofheid, maar er overtreft NIETS Sjek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
boven dr kniequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.
Zelfs Jack moet het afleggen tegen Robocopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:42 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Mijn 24 wallpaper op m'n telefoon.
Waar heb je die vandaan?:)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:42 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Mijn 24 wallpaper op m'n telefoon.
Peter Weller is ook leraar, en geeft les in kunst en literatuur aan de universiteit van Syracuse. Als hij tijd vrij kan maken van zijn drukke kick-Jack Bauer's-ass schema.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef LoggedIn het volgende:
Ik haat die Henderson.. Hij doet me denken aan een leeraar waar ik les van had op de middelbare school, geen goede ervaringen met die man.. ze lijken echt erg veel op elkaar
Jack, Mike, Aaron en nog iemand (die ben ik ff vergeten)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb éindelijk 5.13 gezien, alle vorige versies bleken behekst ofzo, maar deze werkte. Complimenten voor de topictitel, ik zat helemaal op het foute spoor. Ik vond 'm erg goed, maar nu Tony ook al weg vind ik een beetje veel van het goede. Volgens mij hebben we alleen nog Jack van het eerste uur over.
Chloëquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jack, Mike, Aaron en nog iemand (die ben ik ff vergeten)
Kim mag er van mij ook uitgeschreven worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:14 schreef Euc- het volgende:
en kim natuurlijk! d0h!
Nééééééééé... Kim moet weer definitief terug komen en een vaste rol krijgenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kim mag er van mij ook uitgeschreven worden.
Wat een irritant wijf is dat zeg
Die rol die ze tot nu toe gespeelt heeft in alle seizoenen is tijdopvulling geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nééééééééé... Kim moet weer definitief terug komen in een vaste rol krijgen
als nieuwe hoofd van CTUquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nééééééééé... Kim moet weer definitief terug komen en een vaste rol krijgen
ik vond chase een stuk cooler in seizoen 3 dan jack.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Nee, Kim moet dood. En Chase moet terug.
O ja, Mike en Aaron ook nog, die mogen ook nog wel blijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jack, Mike, Aaron en nog iemand (die ben ik ff vergeten)
De hand kon er weer aangenaaid worden. Had Jack zo kunnen doen met een spijker en een schoenveter.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond chase een stuk cooler in seizoen 3 dan jack.
Alleen die kerel is zijn hand kwijt dus een aktie rol krijgt ie niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.please?
ik hoop dat ze zo'n gas canister bij kim in de auto hebben gepropt en dat die afgaat zodra ze wegrijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Chase mag idd wel terug, die was cool![]()
. Kim is irritant, ik hoop dat dat vriendje van d'r luistert en dat ze heel ver weg gaan.
[..]
O ja, Mike en Aaron ook nog, die mogen ook nog wel blijven![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:40 schreef GoodNews het volgende:
kan niet wachten tot volgende week.aargh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom lees ik dit nou weer
It's Time To Shine
Dat zie ik toch heel anders. Toen leefde ik nog met iemand mee tenminste. Dat is na seizoen 2 eigenlijk niet meer het geval geweest. Het enige waar ik me in seizoen 2 aan gestoord heb ik die maffe vent in het bos met die schuilkelder. Dat stukje hadden ze wel mogen skippen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die rol die ze tot nu toe gespeelt heeft in alle seizoenen is tijdopvulling geweest.
in Seizoen 1 ging het nog ergens over, in seizoen 2 was het echte een trieste gebeurtenis...
Shit we hebben 20 minuten materiaal, we komen 25 minuten te kort...What to do?
Laten we kim wederom in de problemen brengen!
Goed idee! doen we!
je haalt macgyver en Jack doorelkaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De hand kon er weer aangenaaid worden. Had Jack zo kunnen doen met een spijker en een schoenveter.
Het irritante alleen is dat die kim echt ieder uur een aan probleem aan haar broek had, voorspelbaar als de klere werd het.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders. Toen leefde ik nog met iemand mee tenminste. Dat is na seizoen 2 eigenlijk niet meer het geval geweest. Het enige waar ik me in seizoen 2 aan gestoord heb ik die maffe vent in het bos met die schuilkelder. Dat stukje hadden ze wel mogen skippen.
Wat mij totaal niet boeit zijn de bijverhalen van de andere figuren, zoals even die nieuwe vriendin van Palmer.... de dochter van het hoofd van CTU enzo... Boeide totaal niet. Dan toch 100x liever een bijverhaal met Kim
Ik slow motionquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef SunChaser het volgende:
In seizoen 2 heb ik alle Kimstukjes gefastforward.
Zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?:)
Me wants.
toch maar even een ps2emulator zoekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef Merkie het volgende:
Ik heb geen PS2. Anders had ik 'm wel gedownload (2 weken terug al
).
Bestaat niet. Tenminste, niet één waarmee je ook daadwerkelijk games kan spelen.quote:
wel!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bestaat niet. Tenminste, niet één waarmee je ook daadwerkelijk games kan spelen.
zekersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:27 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik wil een nieuwe OST van 24!! En dan van alleen seizoen 5!
de muziek is echt weer zo goed..
Sean Callery ruleerd..
jah en er is nog een muziek cd uitgekomen van 24 the gamequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
zekers
voor zover ik weet is er alleen die ene cd uitgebracht
doet eens een linkje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
jah en er is nog een muziek cd uitgekomen van 24 the game
fout!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef de_sapje het volgende:
Sorry jongens, ik heb het topic niet gelezen want ik moet episode 13 nog kijken, dus ik weet niet of dit al vaker is gezegd in het topic. Maar gebruik aub niet zulke quotes als "She's gone Jack" in de topictitel. Ik weet nu dat er een vrouw gaat sterven die belangrijk is voor Jack, en dat is feitelijk een spoiler.
Ik smeek jullie!
en je rekening leeg?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb 24 the game net een uurtje gespeeld en ik vind het eigenlijk best leuk! De sfeer en het verhaal zijn in ieder geval dik in orde en het speelt niet eens zo slecht als ik gedacht had.
Ik vind het in ieder geval een must-buy voor elke 24 fan!
Toen ik de game ging kopen heb ik trouwens ook meteen box 1 t/m 3 gekocht, nu is de verzameling compleet.
dat zijn de beter berichtenquote:
Je zit er naast, dus zeur niet. Dat is het dus juist, deze TT geeft absoluut niet weg wat er is gebeurt/gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef de_sapje het volgende:
Sorry jongens, ik heb het topic niet gelezen want ik moet episode 13 nog kijken, dus ik weet niet of dit al vaker is gezegd in het topic. Maar gebruik aub niet zulke quotes als "She's gone Jack" in de topictitel. Ik weet nu dat er een vrouw gaat sterven die belangrijk is voor Jack, en dat is feitelijk een spoiler.
Ik smeek jullie!
ik bedoelde meer een ander soort linkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
wat dacht je van http://www.fox.com/24/ Duh![]()
rechts staat een mooi kopje "24 Music"![]()
Gaat per weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nu al?
Ik ga de game ook halen.
Die topictitel wordt leuk als je de aflevering pas gezien hebt. Ik vond 'm ook vreselijk irritant, want ik dacht, daar gaat Audrey of Kim. Maar ze bleven maar leven, toen ik Tony ik pas met die spuit in z'n handen zag staan dacht ik ... he, misschien gaat het wel over Michelle.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zit er naast, dus zeur niet. Dat is het dus juist, deze TT geeft absoluut niet weg wat er is gebeurt/gaat gebeuren.
Hoef je niet 10x per topic te vermelden hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet het echt stoppen met die bekende doden.
Gaan we katten? Vervuil jij het topic niet met van die idiote reacties en reageer normaal jaquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoef je niet 10x per topic te vermelden hoor.
Mis ik een PI?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we katten? Vervuil jij het topic niet met van die idiote reacties en reageer normaal ja![]()
![]()
![]()
Welke precies?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bommetje erop
[..]
Alleen niet de juiste
Als je dezequote:
Ik zat er ook een beetje doorheen.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft net afl 13 gezien en zat er echt behoorlijk doorheen.
*voorquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef TC03 het volgende:
"I'm okay... I'm okay!" Was ook wel een redelijk dramatisch stukje.![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |