Morgen pasquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef qu63 het volgende:
morgen is trouwens de release van 24 the game in NL!
toch maar eens kijken voor een ps2 emulator voor op de pc
Gezien dat Sony de rechten heeft gekocht misschien niet..?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Atreidez het volgende:
Waarom hebben ze dat spel nou niet voor multiplatform gemaaktZo moeilijk is het toch niet om ff door te porten .. doen ze met elk spel tegenwoordig, maar met deze weer niet.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Richardfun het volgende:
Mensen die deze TT nog een spoiler vinden zijn gewoon niet goed snik, hier is niets mis mee
Wat zei je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Sannydance het volgende:
ff heel erg off topic hoor,
maar omdat ik niet in het 24-topic over seizoen 5 usa wil kijken, moet ik het hier even kwijt, in de hoop dat iemand dit leest die ook in het andere topic komt.
De quote 'she's gone jack'... geeft te veel weg... Ik kan nu dus al raden wat er gebeurt... Ik vind het erg jammer dat zulke quotes worden gebruikt. Gebruik dan een volledig nietszeggende quote. Zoiets als: I'm not CTU! Dat was een leuke, en zegt helemaal niets.
Ik hoop dat de mensen die in dat forum zitten dit lezen en er in het vervolg aan denken.
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)quote:
Download VLC Player, die speelt echt alles afquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef mr.marcus het volgende:
ik weet niet of het al gevraagd, want ik wil niet alle posts lezen omdat ik anders alles al weet, maar ik heb nu al 2 x een versie van ep. 13 gedownload, en bij allebei heeft ie een nieuwe codec nodig. Iemand enig idee welke dat is?
Die andere is een meisje maar geeft nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)
heb ik ook al gecheckt,quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Download VLC Player, die speelt echt alles af
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:15 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
heb ik ook al gecheckt,
ik download hem nog wel een keer.
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:49 schreef Euc- het volgende:
Dat is echt belachelijk, je kunt er hoogstens uit opmaken dat een vrouwelijk personage dood/weg is, en precies wat iemand zei, het zou ook kunnen betekenen dat iemand een pakje sigaretten gaat halen of dat jack net te laat op lokatie is om een huurmoordenares waar ze al 10 afleveringen achteraan zitten op te pakken. M.a.w, de TT zegt helemaal niets.
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijn.
Mensen willen gewoon helemaal NIKS weten over seizoen 5, daarom kijken ze het ook nog niet. Ze willen dus ook niet weten dat er iemand dood gaat.
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Oke misschien heb ik het dan mis, maar ik kan hieruit opmaken dat er een vrouwelijk persoon die veel voor jack betekent doodgaat... En zoveel vrouwen zijn er niet.
Waarom moet het dan ontkent worden? Òf bevestigd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.
[..]
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...
rpobeer ik die nog wel even.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.quote:
haha zeker een chuck norris fact? linkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Glamorama het volgende:
[..]
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |