Ja, duh... Heb je het topic wel doorgelezen? Ik heb ook al aangegeven dat je in de Canadese preview van aflevering 14 ziet dat er een laken over hem heen wordt getrokken. Carlos heeft het zelf ook al meerdere keren in interviews aangegeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef BB-Pieter het volgende:
Tony is echt dood..zelfs op de site van fox staat hij als overlede aangeduid..
Of drie andere woorden: Google, Bittorrent client, torrent site.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef juniorL het volgende:
kan iemand mij vertellen waar je het snelst de series kan downloaden. ik kom net trg van 2 maanden vakantie en wil weer helemaal geupdate worden met 24.
Echt jammer dat Tony echt dood isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef BB-Pieter het volgende:
Tony is echt dood..zelfs op de site van fox staat hij als overlede aangeduid..
[..]
Mijn grote held is weg en daarmee verdwijnt voor mij iets aan de liefde voor 24. Iedereen mag omgelegd worden, behalve Tony en Jack. Tony, i want you back!
Heb ik iets gemist..?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:06 schreef SunChaser het volgende:
Is dit wraak van de producers om zn geintje?
Ah ok dank je wel die had ik niet meegekregen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef dapluiz het volgende:
http://www.tvfodder.com/2(...)dy_fight_break.shtml
Ik nog lang niet. Ik had Tony liever gezien in de rol die Curtis nu speelt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik was wel uitgekeken op Tony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Richardfun op 17-03-2006 12:53:19 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
ik ook ja, Tony was goed in 1op1 gevachten zonder wapens volgens zn profiel op fox.com/24 hier hebben we alleen nooit wat van gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik nog lang niet. Ik had Tony liever gezien in de rol die Curtis nu speelt bijvoorbeeld.
Hij deed niet veel tegen RoboCopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook ja, Tony was goed in 1op1 gevachten zonder wapens volgens zn profiel op fox.com/24 hier hebben we alleen nooit wat van gezien
Tony was nog ziekquote:
Tony was once shot in the neck, rushed to the hospital, underwent emergency surgery and was back on the job in just a few hours. Jack Bauer still can't believe that pussy went to the hospital first.quote:
Jack gaat er ook niet uit joh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
Dubbel
Maar ik denk dat zonder Jack de serie erop achteruit gaat (hetzij kwalitatief, hetzij kijcijfers)
Kiefer heeft wel gezegd dat hij eruit zou gaan om het verhaal geloofwaardig te houden.. Naja enigzins dan
Jack Bauer heeft vast ook wel een vader, dus geen probleem om Donald erin te schrijvenquote:
dan zou Jack 17 moeten zijn toen ie Kim kreegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Het enige dat ik zo raar vind, had ik al in Dag 1, dat Kiefer veel te jong lijkt om Kims vader te kunnen zijn.
hij eet toch ook nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
Zou Jack een stoma hebben, hij hoeft nooit naar de wc
Ik heb wel eens mensen in 24 zien etenquote:
er was toch ook een reclamespotje met Kiefer erin dat ie een een of andere reep eet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen in 24 zien eten
En dat doet ie natuurlijk allemaal alstie niet in beeld is d0h
Geloof dat daar in een ander topic een plaatje van stond jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
er was toch ook een reclamespotje met Kiefer erin dat ie een een of andere reep eet?
Oa. de mensen van CSI opbellen om hun cases op te lossenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Jack doet al dat soort zaken tijdens de reclame's
Jij zit die facts ook al te lezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Oa. de mensen van CSI opbellen om hun cases op te lossen
Aaron en Mike zitten er ook al sinds seizoen 1 inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef Jasza het volgende:
Alle oude figuren gaan er wel uit nu, alleen Curtis, Jack en Chloe zitten er redelijk lang voor de rest niemand meer. Ben benieuwd wat het volgende target is van de terroristenBen ook benieuwd naar de nieuwe baas, dat wijf lijkt me kut namelijk
![]()
En volgens mij zit Curtis er net iets meer dan 1 seizoen in. Dus die valt ook al af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aaron en Mike zitten er ook al sinds seizoen 1 in.
Inderdaad nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef Gremen het volgende:
Lijkt wel of veel mensen die president verhaal lijn niet echt boeit....
vooral dit seizoen, maar ook wel een beetje het vorige seizoenen al.
dat is ook de bedoeling. Ik denk dat ze Bush een beetje dom willen laten lijken (niet dat dat moeilijk is ofzo)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad nu je het zegt!
Sinds Palmer eruit is vind ik de president ook niets
Het is jammer maar wel stijl om hem gewoon te vermoorden!
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur! Ik loop me zo op te fokken over hem. Ik kan me gewoon zo goed in em inleven waarom ie zo doet.
Iets wat ik me net ineens bedacht: Ik denk er niet eens meer bij na dat het geacteerd is, zo natuurlijk komt het op me over!24
Ik vind hem in To end all wars nog best een aardige rol spelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
Jack bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:27 schreef Richardfun het volgende:
Denk dat we het er over eens kunnen zijn dat Kiefer een redelijke koning is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur!
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
idd, maar het is gewoon een steengoede filmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef H.Flick het volgende:
En hij was de stem in Phone Booth... jammer dat iedereen die 24 volgt dat in het begin van de film al meteen door had.
Dat zijn verre van toppertjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:
The vanishing (Spoorloos remake)
Cowboy Way
Freeway
After Alice
Dead Heat
Taking Lives
Freeway is erg tof.quote:
hij ziet er zeker wel stoer uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
That's right Jack, shoot me in the knee, just like I taught you.
Kom nou, Henderson is vrij tofheid, maar er overtreft NIETS Sjek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
boven dr kniequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |